octavia nestaruje, asi přivřenej vzduch??
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 15 pro 2010, 11:54
- Bydliště: Rak
octavia nestaruje, asi přivřenej vzduch??
Dobrý den mám malý problémek, Mám octavii TDI 1.9 81kw. Včera jsem ji startoval (asi -5'C), pak sem jí vypnul a když jsem chtel po minutě nastartovat, už nechytla. Startér točí, rozvodák taky, ale ani mála snaha chytit. jel okolo nějakej pán a když mi přimáčkl táhlo na EGR ventilu a já otočil klíčke, motor chytnul okamžitě. Daále bych ještě uvedl že jsem před 10tis. měnil menic tlaku zpetneho vedeni zplodin, a když vytočím turbo klesaji mu otačky divně v něm doslova zachrochta (nevím jestli to má na to vliv) prosím o radu čím to muže být. jinak auto ted 2x chytlo normálně...
Re: octavia nestaruje, asi přivřenej vzduch??
Nejspis to bude delat ta klapka nebo jeste elektro magneticky ventil na cerpadle ,ten ti vypina naftu pri chcipnuti.Kdyz zapnes klicek musi cvaknout.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33752
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
činost egr ventilu se dá ověřit na volnoběh v akčních členech vagem otvírá a zavírá,
je pravdou že když spaliny tlačíš spátky do motoru které nejsou hořlavé tak ho zadusíš,
vyčisti egr nebo ho zaslep,
asi máš už slabou váhu a těžkou nohu tak jsi ho zadrbal sazema miloš
je pravdou že když spaliny tlačíš spátky do motoru které nejsou hořlavé tak ho zadusíš,
vyčisti egr nebo ho zaslep,
asi máš už slabou váhu a těžkou nohu tak jsi ho zadrbal sazema miloš

Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 15 pro 2010, 19:54, celkem upraveno 1 x.
vyndat EGR ventil, jehož součástí je i chcípací klapka - ta se ti pravděpodobně zasekává v zavřený poloze - přilepí se na ten binec. Vše vyčistit a dát zpátky, hodinka práce.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


-
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 15 pro 2010, 11:54
- Bydliště: Rak
děkuju všem za rady.
zkusím to vyčístit a mrknu na jestli funguje i ta vec co je přidělaná na táhlu toho egr ventilu. jinak jezdím celkem na lehkou nohu často na spotřebu, možná by to chtělo spíš pořádně protáhnout
Je pravda, že ten ventil je kvuli emisim? někde jdem četl, že když ho odpojíš a buď zaslepíš, nebo rovnou vynecháš a propojiš saní, zlepší se spotřeba i výkon? ovšem pak prej i teplota spalování, což nevím jestli je dobře, ale je fakt že motoru trvá dost dlouho než se zahřeje... min.15km na 70°C klidnou jizdou

