Po kolkych km nastavujete ventily?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Po kolkych km nastavujete ventily?
Zdravim vsetkych.
Diesel mam len rok, tak sa chcem spytat, ako casto je nutne kontrolovat pripadne nastavovat ventily, ked moj diesel ziadne hydrostely nema.
Diky za odpovede.
Diesel mam len rok, tak sa chcem spytat, ako casto je nutne kontrolovat pripadne nastavovat ventily, ked moj diesel ziadne hydrostely nema.
Diky za odpovede.
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
- Tomas-Oaza
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 420
- Registrován: 24 led 2006, 12:28
- Bydliště: Nikol-City
- Tomas-Oaza
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 420
- Registrován: 24 led 2006, 12:28
- Bydliště: Nikol-City
to je mozny, ale ja pokud auto jezdi tak do nej zbytecne nehrabu, nepatrim mezi ty co musi do auta furt stourat a ladit. koupil jsem ho melo 220 tis, ted ma 277 tis a ja vymenil jen rozvody a kladky,ted sem nechal repasnout cerpadlo a pohoda. serpadlem byli totiz problemy co jsem jiz popisoval v jinych tematech 

Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3
Renault Master
Iveco daily 2,3
ako sa k tomu dostanem a co zato!?
Get 648-244 practice test demos for test king and passguide with 100% success wikipedia
Kazdych 50 000km by sa mali skontrolovat pripadne nastavit. Ja som to robil nedávno po 160 000km 

Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
ked mam prilezitostne veko ventilov dole tak to omrknem, kedze tych 10min. naviac ma nezabije, ale zeby som koly tomu otvaral motor to urcite nehrozi. To nieje skoda 105. A ajtak stym prd spravis kedze k tomu potrebujes taky pripravok na vybratie a vlozenie podlozky a takisto potrebujes aj magneticku brusku.
Proč ne? Změřil jsem vůle,sundal jsem vačku, označil podložky rozměrem pro brusiče, poté namontoval, protočil vačku, změřil vůle a tradá..Samozřejmě jak postupoval vývoj a nový konstruktéři motor postupně dokurvovali , zakapotovávali řemen atd. tak to šlo obtížněji. Ale jelikož rozvod byl vymyšlen perfektně , tak když se ventily udělaly, už to bylo naposled. Právě že okolo 200000km u motoru zmizela vůle na sání a motor nechytal..Mnoho chytráků kdysi pohledem odhadlo, že motor má hydroštely , tak se dalo auto dobře koupit/dovozci byli ve většině pitomci/, udělat vůle a motor mohl dalších 10 let fungovat.. Mě vždy bavilo, když člověk dělal stroj, který vynalezli konstruktéři s rozumem a ne pitomci..s diplomem. 

nepropadat panice...