Po kolkych km nastavujete ventily?

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina

Po kolkych km nastavujete ventily?

Příspěvek od Csala »

Zdravim vsetkych.
Diesel mam len rok, tak sa chcem spytat, ako casto je nutne kontrolovat pripadne nastavovat ventily, ked moj diesel ziadne hydrostely nema.
Diky za odpovede.
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
rat21
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 23 led 2006, 16:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od rat21 »

Podla mudrej knizky - kontrovat, pripadne nastavit kazdych 30 000 km.
Fiat Tipo 1.9TDsX 270.000 km / po smrti
Uživatelský avatar
Tomas-Oaza
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Registrován: 24 led 2006, 12:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Nikol-City

Příspěvek od Tomas-Oaza »

jeste jsem je nedelal a pokud auto pojede tak to ani delat nehodlam.
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

:-D
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 10:37, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Tomas-Oaza
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Registrován: 24 led 2006, 12:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Nikol-City

Příspěvek od Tomas-Oaza »

to je mozny, ale ja pokud auto jezdi tak do nej zbytecne nehrabu, nepatrim mezi ty co musi do auta furt stourat a ladit. koupil jsem ho melo 220 tis, ted ma 277 tis a ja vymenil jen rozvody a kladky,ted sem nechal repasnout cerpadlo a pohoda. serpadlem byli totiz problemy co jsem jiz popisoval v jinych tematech (LOL)
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3
zohaa3492
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 07 lis 2014, 22:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od zohaa3492 »

ako sa k tomu dostanem a co zato!?
Get 648-244 practice test demos for test king and passguide with 100% success wikipedia
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Záleží, co je to za typ motoru. Někdy to vydrží 200000km , jindy ne. Ale pokud je motor moc "tichý", je to podezřelé.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Kazdych 50 000km by sa mali skontrolovat pripadne nastavit. Ja som to robil nedávno po 160 000km (LOL)
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

ked mam prilezitostne veko ventilov dole tak to omrknem, kedze tych 10min. naviac ma nezabije, ale zeby som koly tomu otvaral motor to urcite nehrozi. To nieje skoda 105. A ajtak stym prd spravis kedze k tomu potrebujes taky pripravok na vybratie a vlozenie podlozky a takisto potrebujes aj magneticku brusku.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20291
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

pokud to pěkně startuje, není důvod do toho lézt myslím..
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

To mě vždy poměrně bavilo, dělat vůle podložkami. Bohužel dnes je to samý zasraný hydroštel a problémy s tím spojené..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20291
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

To jo čeče,tuhle jsem tam mel nejakyho japonce,celkem novyho(no 2006😊) ale ventily klasicky na šrouby seřizovaci. To jsem myslel ze je davna minulost (rofl)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

jericho-3 píše:To mě vždy poměrně bavilo, dělat vůle podložkami. Bohužel dnes je to samý zasraný hydroštel a problémy s tím spojené..
Aj na Peugeot 1.9TD ta to bavilo :?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Proč ne? Změřil jsem vůle,sundal jsem vačku, označil podložky rozměrem pro brusiče, poté namontoval, protočil vačku, změřil vůle a tradá..Samozřejmě jak postupoval vývoj a nový konstruktéři motor postupně dokurvovali , zakapotovávali řemen atd. tak to šlo obtížněji. Ale jelikož rozvod byl vymyšlen perfektně , tak když se ventily udělaly, už to bylo naposled. Právě že okolo 200000km u motoru zmizela vůle na sání a motor nechytal..Mnoho chytráků kdysi pohledem odhadlo, že motor má hydroštely , tak se dalo auto dobře koupit/dovozci byli ve většině pitomci/, udělat vůle a motor mohl dalších 10 let fungovat.. Mě vždy bavilo, když člověk dělal stroj, který vynalezli konstruktéři s rozumem a ne pitomci..s diplomem. :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“