Iba 1.6bar a 200ps - projekt pokračuje úspešne.

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Iba 1.6bar a 200ps - projekt pokračuje úspešne.

Příspěvek od Stingray »

Páni nie vždy je tlak turba to hlavné čo zvyšuje výkon. Prvé výslekdy z brzdy už sú ale kedže z toho pripravujem kompletný report zatial nezverejnitelné.

1. Teraz nasleduje montáž dvoch typov turbo zvodov 4-2-1 a 4-1.

2. 1 + vodný intercooler

V tomto momente dosiahne prepočítaný výkon cez 230ps a bude nutné zosilniť piesty, ojnice, ložiská aby bolo možné dosiahnuť výkon 330ps.
...to be or not to be... - faster
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

jsem velmy zvědav! až budou nějaké výsledky, nebo i popis
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

hm zajímavé, ale asi dost drahé..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

go.vojta píše:hm zajímavé, ale asi dost drahé..
To je cena ked sa chcete dostat s FABIOU do kategórie Pagani Zonda, Ferrari Enzo.

330PS a 760 - 820Nm.
...to be or not to be... - faster
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

takovej krouťák?? z 1.9? a při takovém tlaku?
až to uvidím tak řeknu neuvěřitelné a sundám si klobouk.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Ja bych chtel videt ten vodni chladic, to je vec, ktera mi z toho tuningu prijde nejzajimavejsi.
Kone jsou k nicemu - mam predohrab a stale jeste namontovanou SPZ. :)
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

1.6 bar

Příspěvek od Libor Hanzal »

To jak to prozatím upaluje do kopce ví Ríša.Na první pokus to není až tak špatný.
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

lt.kubosh píše:Ja bych chtel videt ten vodni chladic, to je vec, ktera mi z toho tuningu prijde nejzajimavejsi.
Kone jsou k nicemu - mam predohrab a stale jeste namontovanou SPZ. :)
Fabia je lahké auto a ak si pritvrdí zadok na tlmičoch aby to nepadlo na zadok pri šprinte (odlahčenie prednej nápravy) tak sa tam dajú robiť zázraky na šprintoch.
...to be or not to be... - faster
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

Stingray píše:
lt.kubosh píše:Ja bych chtel videt ten vodni chladic, to je vec, ktera mi z toho tuningu prijde nejzajimavejsi.
Kone jsou k nicemu - mam predohrab a stale jeste namontovanou SPZ. :)
Fabia je lahké auto a ak si pritvrdí zadok na tlmičoch aby to nepadlo na zadok pri šprinte (odlahčenie prednej nápravy) tak sa tam dajú robiť zázraky na šprintoch.
a proč sis nenašel nějáké vhodné 4x4? dyt to bude furt jenom hrabat, tak k čemu to je....?
vw passat tdi pd 180ps/420nm
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

chucky píše:
Stingray píše:
lt.kubosh píše:Ja bych chtel videt ten vodni chladic, to je vec, ktera mi z toho tuningu prijde nejzajimavejsi.
Kone jsou k nicemu - mam predohrab a stale jeste namontovanou SPZ. :)
Fabia je lahké auto a ak si pritvrdí zadok na tlmičoch aby to nepadlo na zadok pri šprinte (odlahčenie prednej nápravy) tak sa tam dajú robiť zázraky na šprintoch.
a proč sis nenašel nějáké vhodné 4x4? dyt to bude furt jenom hrabat, tak k čemu to je....?
Ale zase to je lahšie ako 4x4. Naviac sa dá prekopať prevodovka na do rýchlosti (klesne Nm) a zvýši sa teoretická maximálka na 310Km/h
...to be or not to be... - faster
Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

Příspěvek od Libor Hanzal »

Stingray píše:
chucky píše:
Stingray píše: Fabia je lahké auto a ak si pritvrdí zadok na tlmičoch aby to nepadlo na zadok pri šprinte (odlahčenie prednej nápravy) tak sa tam dajú robiť zázraky na šprintoch.
a proč sis nenašel nějáké vhodné 4x4? dyt to bude furt jenom hrabat, tak k čemu to je....?
Ale zase to je lahšie ako 4x4. Naviac sa dá prekopať prevodovka na do rýchlosti (klesne Nm) a zvýši sa teoretická maximálka na 310Km/h
Je to k tomu aby jsi měl obyčejný auto na běžný jezdění s dobrým potenciálem na předjíždění a menší spotřebou než benzínový drahý voňavky.
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

Libor Hanzal píše:
Stingray píše:
chucky píše: a proč sis nenašel nějáké vhodné 4x4? dyt to bude furt jenom hrabat, tak k čemu to je....?
Ale zase to je lahšie ako 4x4. Naviac sa dá prekopať prevodovka na do rýchlosti (klesne Nm) a zvýši sa teoretická maximálka na 310Km/h
Je to k tomu aby jsi měl obyčejný auto na běžný jezdění s dobrým potenciálem na předjíždění a menší spotřebou než benzínový drahý voňavky.
a na kolik odhaduješ spotřebu při 320ps?
vw passat tdi pd 180ps/420nm
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

a na kdy odhaduješ že tady budou ty grafy z brzdy? (noteeth)
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

Nic proti ale předohrabová fabia pro běžný provoz se zmiňovanými úpravami a 330PS přirovnávána k supersportu jako je Pagani Zonda zavání spolupráci s anděli sil světla jenž se proháněj na oběžné dráze se svými podobně úžasnými loděmi.

Obrázek

Tuhle diskuzi jste mohli nechat až na silvestra!!
E91 N52B30 :)
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Libor Hanzal píše:Je to k tomu aby jsi měl obyčejný auto na běžný jezdění s dobrým potenciálem na předjíždění a menší spotřebou než benzínový drahý voňavky.
Hmm, kolik myslis, ze takovy upravy stojej? To bys musel najezdit kurevsky mnoho kilometru nez se ti vrati rozdil v benzinu. A vubec, Audi S4 klesly pod 10tis Euro. V mem pripade je rozhodnuto o dalsim voze. :roll:
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Zamčeno

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“