Fréza na klik. hřídel
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1154
- Registrován: 20 dub 2007, 22:17
- Bydliště: Tam na západě za Plzní
- Kontaktovat uživatele:
Fréza na klik. hřídel
Prodám novou frézu na orovnání čela klikové hřídele motorů TDI.(VW-group) Fréza se používá při opravě na vozidle, kdy vlivem povolení řemenice dojde ke zkřivení dosedací plochy hřídele. Neni nutná demontáž klikové hřídele z motoru. U frézy používané v servisech, kdy je přítlak vytvářen jen od ruky, dochází ke stranovému vychýlení a nerovnoměrnému obrobení.
Tato fréza je vymyšlena tak, že přítlak je vytvářen středovou maticí na vodicím čepu a obrobení je tak rovné a čisté. Další výhodou je několikanásobně nižší cena. Ta činí jen 3900Kč.
Více informací přes SZ.
Tato fréza je vymyšlena tak, že přítlak je vytvářen středovou maticí na vodicím čepu a obrobení je tak rovné a čisté. Další výhodou je několikanásobně nižší cena. Ta činí jen 3900Kč.
Více informací přes SZ.
Naposledy upravil(a) conti dne 07 úno 2014, 17:07, celkem upraveno 2 x.
Čumím na to jako brko..,funguje to..?Ta fréza je schopná to čistě srovnat? Teď mi kámoš srovnával litinový domeček na sajdu k BMW , který jsem vevnitř navařil CO2 a nadával , že ztupil 3 frézy , jak to bylo tvrdé a fréza skákala jako o život..A to bylo na kvalitní litinové frézce 2...Klika je asi měkčí, ale stejně... 

nepropadat panice...
jericho-3 píše:Čumím na to jako brko..,funguje to..?Ta fréza je schopná to čistě srovnat? Teď mi kámoš srovnával litinový domeček na sajdu k BMW , který jsem vevnitř navařil CO2 a nadával , že ztupil 3 frézy , jak to bylo tvrdé a fréza skákala jako o život..A to bylo na kvalitní litinové frézce 2...Klika je asi měkčí, ale stejně...

G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
Máš asi pravdu, jenže nemám doma svářecí školu, takže nakonec operace dopadla dobře, až mě udivilo, jak se návar Co2 /a byl to svár do díry/spojil s litinou, není to k poznání..Jen tak mimochodem, dal jsem svařit plyn na BMW/Zundapp/ z roku 1941 a ve svářecí škole mi šéf, ktrerý mi vaří hliníkové věci vrátil zkurvený plyn s tím, že zinek nejde vařit.. Tak jsem zaplakal , /stál mě dost/ a pak jsem našel inzerát nějakého pana Hlavačky, že vaří i zinek.. a hle, operace se povedla, a plyn už přesunuje pošta.. Tak jsem zvědav, ale patrně i svářecí škola neumí všechno..Dokonce jsem slyšel. že jsou elektrody na sváření dřeva s ranní mlhou... 

nepropadat panice...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 818
- Registrován: 15 úno 2007, 20:09
- Bydliště: okr. cr
ja od minulýho týdne používám gumový špejle,rozjíždím pneuservis Na opravu jezedáckejch holínek,,,,,,,,,,,,,jericho-3 píše:Máš asi pravdu, jenže nemám doma svářecí školu, takže nakonec operace dopadla dobře, až mě udivilo, jak se návar Co2 /a byl to svár do díry/spojil s litinou, není to k poznání..Jen tak mimochodem, dal jsem svařit plyn na BMW/Zundapp/ z roku 1941 a ve svářecí škole mi šéf, ktrerý mi vaří hliníkové věci vrátil zkurvený plyn s tím, že zinek nejde vařit.. Tak jsem zaplakal , /stál mě dost/ a pak jsem našel inzerát nějakého pana Hlavačky, že vaří i zinek.. a hle, operace se povedla, a plyn už přesunuje pošta.. Tak jsem zvědav, ale patrně i svářecí škola neumí všechno..Dokonce jsem slyšel. že jsou elektrody na sváření dřeva s ranní mlhou...

moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku