A 80 Tdi - vibrace

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
kutill23
Přispěvovatel
Odpovědi: 0

A 80 Tdi - vibrace

Příspěvek od kutill23 »

Hezké svátky všem. Jedná se o Audi 80 1Z. V nízkých otáčkách (cca.do 2000) a zvlášť na 4 a 5ku vibruje celé auto a to tak, že hodně. Děje se to výrazněji při studeném motoru, kór teď v zimě. Po řekněme 10 km se to vždycky zlepší. Třese se to hlavně při akceleraci, brždění motorem, i při stabilní rychlosti. Modelová situace- jedu 60 na 4ku, točí 1900 a třese..Dám za 3- ok,přidám na 70, dám 4ku točí 2000 a je v klidu..Spojka neklouže, motor má normální zvuk, zátah a spotřeba taky normál. Byl jsem u mechanika. Prohlídl silentbloky, uchycení u převodovky, prý ok. Teď otázka zní.. Jde u téhle hujdy (B4) zjistit ko vstřiky, dávku paliva atd. Vagem jako u novějších aut? Bo mi bylo řečeno, že ne..A máte nějaké tipy, čím by to mohlo být? Díky
Bora Kombajn 03' ARL všechnohrab, a nově youngtimer Audi 80 Avant TDI v plné polní
jericho-3
Aktivista

Příspěvek od jericho-3 »

Je to těžké, někomu to dělají vnitřní vyhoněné klouby na poloosách, jinému diferák, atd.Chce to někde s kopce zdechnout motor a zjistit, zda to z kopce a v zatáčkách nevibruje také..Na motor moc nevěřím, proč by zrovna trysky v těchto otáčkách měli vandrovat tak, že to rozvibruje celé auto..To bude spíš škubat...Je to nejhorší závada na přesné a levné řešení... :(
nepropadat panice...
audi80
Přispěvovatel

Příspěvek od audi80 »

ahoj.a třepe se nebo škube?jen pro upřesnění.jinak na vagu zjistíš všechno jenom je šíleně pomalá komunikace.
Audi 80 1Z uz neni , teď audi 100/c4 2.8 v6 175 ps a quattro:-)a další přírustek moje oblíbená Audi A6 C4 2.5 TDi R5 6kvalt,170 PS a 340 Nm, 6,7 l/100km
kutill23
Přispěvovatel

Příspěvek od kutill23 »