jak na výměnu hydraulických zdvihátek
Moderátoři: šulda, Moderátoři
jak na výměnu hydraulických zdvihátek
Potřeboval bych prosim postup při výměně hydroštel(učitel ze střední by mě zabil za poněmčování) ,..na co si dát bacha a tak,..moc by mi to pomohlo,děkuju
Motor je 1,9 TDI 81 kw 1998 VW golf
Motor je 1,9 TDI 81 kw 1998 VW golf
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33810
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
To se mi hodí, přece když nedáte řemen o zub vedle, tak proč pravítko a srážet kolo. Přece podle ETKy je na vačce péro takže to nejde nastavit špatně. A musí to mít nákou toleranci vůči napětí (opotřebení) řemene.tomitdi píše:Hlavne pouzite pripravok na vackuaby si to potom nerozoberal este raz ako ja. Tomas.cz uz vie preco
Už se tu něco řešilo přípravek vs. fix a je jasný že přípravkem je to na tisíc procent, ale pokud je na vačce péro, řemen neni o zub jinde a napínací kladka je napnutá na značku tak to nemůže bejt blbě.....nebo ne?
....320cd
Já bych je vyměnil, když budete dělat rozvody + taky gufero vačky a těsnění pod vakuovku, když to má být poctivě tak je toho materiálu celkem dost, šrouby a tak.001marcus píše:jj,budu dělat i rozvody,...uděláme to s kámošem všechno,..on má živnost,tak mi dá i zárkuku,..ale potřebuju vědět přibližně co a jak,...
Hydroštely mi cvakaly,..ale po výměně oleje přestaly,..ale asi bude dobrý,..když je vyměnim,..žejo,...?
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33810
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
rehak6co píše:To se mi hodí, přece když nedáte řemen o zub vedle, tak proč pravítko a srážet kolo. Přece podle ETKy je na vačce péro takže to nejde nastavit špatně. A musí to mít nákou toleranci vůči napětí (opotřebení) řemene.tomitdi píše:Hlavne pouzite pripravok na vackuaby si to potom nerozoberal este raz ako ja. Tomas.cz uz vie preco
Už se tu něco řešilo přípravek vs. fix a je jasný že přípravkem je to na tisíc procent, ale pokud je na vačce péro, řemen neni o zub jinde a napínací kladka je napnutá na značku tak to nemůže bejt blbě.....nebo ne?
bez sraženého kola napínáš řemen bud levou nebo pravou stranu, taky musíš mít povolení kolo čerpadla, a pak ho seštelovat aý budeš mít větší zkušenosti tak zjistíš ýe auto má jiné prdy než když to uděláš jin tak ža to očmárneš miloš

Může a taky je, pero na vačce není, je to naražené na kuželi, srazíš kolo, a přitáhneš tak aby bylo těsně suvné, dáš řemen donastavíš kliku vůči vačce a dotáhneš vačku. Často se stává, že po výměně odborníkem auto netáhne, má větší spotřebu, jak vidím značky, kontroluji nastavení vačky.rehak6co píše:To se mi hodí, přece když nedáte řemen o zub vedle, tak proč pravítko a srážet kolo. Přece podle ETKy je na vačce péro takže to nejde nastavit špatně. A musí to mít nákou toleranci vůči napětí (opotřebení) řemene.tomitdi píše:Hlavne pouzite pripravok na vackuaby si to potom nerozoberal este raz ako ja. Tomas.cz uz vie preco
Už se tu něco řešilo přípravek vs. fix a je jasný že přípravkem je to na tisíc procent, ale pokud je na vačce péro, řemen neni o zub jinde a napínací kladka je napnutá na značku tak to nemůže bejt blbě.....nebo ne?
G3 Variant synchro
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33810
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
já to třeba dělám i tak že postavím rozvody na značky, srazím ozubené kolo a pověsím ho upínací gumou na roh kapoty, řemen před stražením pro jistotu očmárnu a připevním ho ke kolu klipsnama, udělím co je potřeba, nasadím kolo rozvody seřídím,misa.89 píše:umí kamarád rozvody?
že výměna není jen tak, to nedávno u měl byl borec co si všechno spravuje a nikomu nedá vydělat, takový kutil pat a mat, dal jsem mu obrázek jak na rozvody, a co stěma hadroštelama, no dopadlo to tak že přehodil asi šálky, motor mu nešel protočit tak ho vzal lanem a jeden šálek praskl na půl,
na opravu hrozně spěchal a vidím že golfík stojí u tři měsíce na stejném místě na trávníku
