jak na výměnu hydraulických zdvihátek

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

001marcus
Přispěvovatel
Příspěvky: 409
Registrován: 29 lis 2010, 18:59
Odpovědi: 0

jak na výměnu hydraulických zdvihátek

Příspěvek od 001marcus »

Potřeboval bych prosim postup při výměně hydroštel(učitel ze střední by mě zabil za poněmčování) ,..na co si dát bacha a tak,..moc by mi to pomohlo,děkuju
Motor je 1,9 TDI 81 kw 1998 VW golf
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Chceš při tom dělat rozvody nebo ne?
001marcus
Přispěvovatel
Příspěvky: 409
Registrován: 29 lis 2010, 18:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od 001marcus »

jj,budu dělat i rozvody,...uděláme to s kámošem všechno,..on má živnost,tak mi dá i zárkuku :-) ,..ale potřebuju vědět přibližně co a jak,...
Hydroštely mi cvakaly,..ale po výměně oleje přestaly,..ale asi bude dobrý,..když je vyměnim,..žejo,...?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33810
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

nepoužívej kladivo ;) miloš
tomitdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 11 říj 2009, 16:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Spisska Nova Ves SK

Příspěvek od tomitdi »

Hlavne pouzite pripravok na vacku (LOL) aby si to potom nerozoberal este raz ako ja. Tomas.cz uz vie preco (rofl)
Uživatelský avatar
rehak6co
Přispěvovatel
Příspěvky: 474
Registrován: 30 říj 2009, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od rehak6co »

tomitdi píše:Hlavne pouzite pripravok na vacku (LOL) aby si to potom nerozoberal este raz ako ja. Tomas.cz uz vie preco (rofl)
To se mi hodí, přece když nedáte řemen o zub vedle, tak proč pravítko a srážet kolo. Přece podle ETKy je na vačce péro takže to nejde nastavit špatně. A musí to mít nákou toleranci vůči napětí (opotřebení) řemene.

Už se tu něco řešilo přípravek vs. fix a je jasný že přípravkem je to na tisíc procent, ale pokud je na vačce péro, řemen neni o zub jinde a napínací kladka je napnutá na značku tak to nemůže bejt blbě.....nebo ne?
....320cd
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tak si někdy to kolo sundej a podívej se jestli je tam pero, na vačce sice drážka je ale v kole ne a péro tam není, to má leda montér co okolo toho tančí :-D
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

001marcus píše:jj,budu dělat i rozvody,...uděláme to s kámošem všechno,..on má živnost,tak mi dá i zárkuku :-) ,..ale potřebuju vědět přibližně co a jak,...
Hydroštely mi cvakaly,..ale po výměně oleje přestaly,..ale asi bude dobrý,..když je vyměnim,..žejo,...?
Já bych je vyměnil, když budete dělat rozvody + taky gufero vačky a těsnění pod vakuovku, když to má být poctivě tak je toho materiálu celkem dost, šrouby a tak.
Uživatelský avatar
rehak6co
Přispěvovatel
Příspěvky: 474
Registrován: 30 říj 2009, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od rehak6co »

:-D :-D Tak to je jiná....dík
....320cd
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33810
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

rehak6co píše:
tomitdi píše:Hlavne pouzite pripravok na vacku (LOL) aby si to potom nerozoberal este raz ako ja. Tomas.cz uz vie preco (rofl)
To se mi hodí, přece když nedáte řemen o zub vedle, tak proč pravítko a srážet kolo. Přece podle ETKy je na vačce péro takže to nejde nastavit špatně. A musí to mít nákou toleranci vůči napětí (opotřebení) řemene.

Už se tu něco řešilo přípravek vs. fix a je jasný že přípravkem je to na tisíc procent, ale pokud je na vačce péro, řemen neni o zub jinde a napínací kladka je napnutá na značku tak to nemůže bejt blbě.....nebo ne?

bez sraženého kola napínáš řemen bud levou nebo pravou stranu, taky musíš mít povolení kolo čerpadla, a pak ho seštelovat aý budeš mít větší zkušenosti tak zjistíš ýe auto má jiné prdy než když to uděláš jin tak ža to očmárneš miloš ;)
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

rehak6co píše:
tomitdi píše:Hlavne pouzite pripravok na vacku (LOL) aby si to potom nerozoberal este raz ako ja. Tomas.cz uz vie preco (rofl)
To se mi hodí, přece když nedáte řemen o zub vedle, tak proč pravítko a srážet kolo. Přece podle ETKy je na vačce péro takže to nejde nastavit špatně. A musí to mít nákou toleranci vůči napětí (opotřebení) řemene.

Už se tu něco řešilo přípravek vs. fix a je jasný že přípravkem je to na tisíc procent, ale pokud je na vačce péro, řemen neni o zub jinde a napínací kladka je napnutá na značku tak to nemůže bejt blbě.....nebo ne?
Může a taky je, pero na vačce není, je to naražené na kuželi, srazíš kolo, a přitáhneš tak aby bylo těsně suvné, dáš řemen donastavíš kliku vůči vačce a dotáhneš vačku. Často se stává, že po výměně odborníkem auto netáhne, má větší spotřebu, jak vidím značky, kontroluji nastavení vačky.
G3 Variant synchro
001marcus
Přispěvovatel
Příspěvky: 409
Registrován: 29 lis 2010, 18:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od 001marcus »

tak kamarád s živností sklamal,..do výměny zdvihátek se mu nechce,...tak hledám někoho,..kdo by mi to udělal,..jsem z jižních čech :-)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

To je širokej pojem, odkud konkrétně?
Kdyžtak autorizák to jistí ;)
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

umí kamarád rozvody?
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33810
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

misa.89 píše:umí kamarád rozvody?
já to třeba dělám i tak že postavím rozvody na značky, srazím ozubené kolo a pověsím ho upínací gumou na roh kapoty, řemen před stražením pro jistotu očmárnu a připevním ho ke kolu klipsnama, udělím co je potřeba, nasadím kolo rozvody seřídím,

že výměna není jen tak, to nedávno u měl byl borec co si všechno spravuje a nikomu nedá vydělat, takový kutil pat a mat, dal jsem mu obrázek jak na rozvody, a co stěma hadroštelama, no dopadlo to tak že přehodil asi šálky, motor mu nešel protočit tak ho vzal lanem a jeden šálek praskl na půl,

na opravu hrozně spěchal a vidím že golfík stojí u tři měsíce na stejném místě na trávníku ;) miloš
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“