PROBLEM AGR

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

PROBLEM AGR

Příspěvek od krejča »

Zdravím potřebuji poradit.mám AGR po čipu. a začalo mi to zlobit.když podržím motor pod plynem,tak mi to kolem 2300 otáček jakoby odpustilo tlak z turba-velmi citelně pak se to zase chytne a udělá to znova zak tak kolem 3000 ot. a pak už nic a tahá to až ke 4000 bez problémů.podle měření na vagu mi to ukazuje že to naplní kolem 2300 pak tlak skočí na 1700 a znova natlačí na 2300,......zkoušel jsem i váhu vzduchu ale bez změny....akorád na vagu mi ukazuje dvojnásobné množství vzduchu ,ale to je asi tím čipem... nevím Může mi někdo poradit??už si nevím rady....může to bejt ten ventil N75?
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
Uživatelský avatar
Package
Aktivista
Příspěvky: 1586
Registrován: 24 led 2006, 07:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Package »

daj povodny soft a bez sa prebehnut..ked to bude ok tak je chip naprd...kopec problemov byva s chipmy..
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

mám tam ten čip půl roku a dělá mi teď poslední měsíc.... dělal mi to chiptuning v praze
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14435
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Nalogovat, ale na 90% hapruje ventil N75 tak vyměnit ten + hadičky, obvykle to bývá ještě původní u spousty vozů.
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3665
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Ty máš AGR čipovanej na tlak turba 2,3 baru? Drsný...
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
rehak6co
Přispěvovatel
Příspěvky: 474
Registrován: 30 říj 2009, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od rehak6co »

Pája 19 píše:Ty máš AGR čipovanej na tlak turba 2,3 baru? Drsný...
To se ti zdá hodně nebo málo, mě tlačí 2020mbar. Je to vagem, takže -1000mbar je atmosferickej tlak... To sem tu aspoň pochytil tak dělam chytrýho... :)
Krom toho ventilu a hadiček bych mrkl na baňku a táhlo obtoku jestli se nepřidírá...
....320cd
Dexter
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 07 pro 2007, 13:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od Dexter »

Tomas.cz píše:Nalogovat, ale na 90% hapruje ventil N75 tak vyměnit ten + hadičky, obvykle to bývá ještě původní u spousty vozů.
jestli scháníš, nebo budeš N75 mám nový, ten celoplastový. Za rozumnou cenu prodám. Když tak sz.
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3665
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

rehak6co píše:
Pája 19 píše:Ty máš AGR čipovanej na tlak turba 2,3 baru? Drsný...
To se ti zdá hodně nebo málo, mě tlačí 2020mbar. Je to vagem, takže -1000mbar je atmosferickej tlak... To sem tu aspoň pochytil tak dělam chytrýho... :)
Krom toho ventilu a hadiček bych mrkl na baňku a táhlo obtoku jestli se nepřidírá...
To si pochytil správně. i já sem to tak pochytil. Ale obtok turbo ládovat 1,3 baru plus atmosférickej je na můj vkus nevkusné.
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
Package
Aktivista
Příspěvky: 1586
Registrován: 24 led 2006, 07:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Package »

Pája 19 píše:
rehak6co píše:
Pája 19 píše:Ty máš AGR čipovanej na tlak turba 2,3 baru? Drsný...
To se ti zdá hodně nebo málo, mě tlačí 2020mbar. Je to vagem, takže -1000mbar je atmosferickej tlak... To sem tu aspoň pochytil tak dělam chytrýho... :)
Krom toho ventilu a hadiček bych mrkl na baňku a táhlo obtoku jestli se nepřidírá...
To si pochytil správně. i já sem to tak pochytil. Ale obtok turbo ládovat 1,3 baru plus atmosférickej je na můj vkus nevkusné.
ved chip robi svoje..laduje do zblbnutia
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

Pája 19 píše:
rehak6co píše:
Pája 19 píše:Ty máš AGR čipovanej na tlak turba 2,3 baru? Drsný...
To se ti zdá hodně nebo málo, mě tlačí 2020mbar. Je to vagem, takže -1000mbar je atmosferickej tlak... To sem tu aspoň pochytil tak dělam chytrýho... :)
Krom toho ventilu a hadiček bych mrkl na baňku a táhlo obtoku jestli se nepřidírá...
To si pochytil správně. i já sem to tak pochytil. Ale obtok turbo ládovat 1,3 baru plus atmosférickej je na můj vkus nevkusné.
preco? na mTDI cez obtok v pohode aj viacej...
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

nevim no vag mi ukazuje v máx 2330mbar či čehop :-).Včera jsem zkoušel vyměnit N75 ventil a bez úspěchu.nak sem natahal nový hadičky od n75 ikdyž vypadali v pořádku a je to o 90 procent lepší ,tak ještě vyměnim ty ostatní :-)

Ještě takovej dotaz-l čemu je ten malej ventil pripevněnej k sání??je tam taková šedá čepička s nápisem made in USA :-) to je taky k EGR?
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3665
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Můžeš ten log uploadnout?
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14435
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

To je přepínací ventil na zdechávací klapku.
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

pokud zjistím jak tak jo :-) (LOL)
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
Ivanek007
Přispěvovatel
Příspěvky: 526
Registrován: 02 led 2010, 10:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Ivanek007 »

me toto delalo turbo v haji v kombinaci s čerpadlem.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“