PROBLEM AGR
Moderátoři: šulda, Moderátoři
PROBLEM AGR
Zdravím potřebuji poradit.mám AGR po čipu. a začalo mi to zlobit.když podržím motor pod plynem,tak mi to kolem 2300 otáček jakoby odpustilo tlak z turba-velmi citelně pak se to zase chytne a udělá to znova zak tak kolem 3000 ot. a pak už nic a tahá to až ke 4000 bez problémů.podle měření na vagu mi to ukazuje že to naplní kolem 2300 pak tlak skočí na 1700 a znova natlačí na 2300,......zkoušel jsem i váhu vzduchu ale bez změny....akorád na vagu mi ukazuje dvojnásobné množství vzduchu ,ale to je asi tím čipem... nevím Může mi někdo poradit??už si nevím rady....může to bejt ten ventil N75?
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko 
Daily-T4 mulťák acv

Daily-T4 mulťák acv
mám tam ten čip půl roku a dělá mi teď poslední měsíc.... dělal mi to chiptuning v praze
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko 
Daily-T4 mulťák acv

Daily-T4 mulťák acv
To se ti zdá hodně nebo málo, mě tlačí 2020mbar. Je to vagem, takže -1000mbar je atmosferickej tlak... To sem tu aspoň pochytil tak dělam chytrýho...Pája 19 píše:Ty máš AGR čipovanej na tlak turba 2,3 baru? Drsný...

Krom toho ventilu a hadiček bych mrkl na baňku a táhlo obtoku jestli se nepřidírá...
....320cd
To si pochytil správně. i já sem to tak pochytil. Ale obtok turbo ládovat 1,3 baru plus atmosférickej je na můj vkus nevkusné.rehak6co píše:To se ti zdá hodně nebo málo, mě tlačí 2020mbar. Je to vagem, takže -1000mbar je atmosferickej tlak... To sem tu aspoň pochytil tak dělam chytrýho...Pája 19 píše:Ty máš AGR čipovanej na tlak turba 2,3 baru? Drsný...
Krom toho ventilu a hadiček bych mrkl na baňku a táhlo obtoku jestli se nepřidírá...
Oct asv 2000, DieselPower
- Package
- Aktivista
- Příspěvky: 1586
- Registrován: 24 led 2006, 07:41
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
ved chip robi svoje..laduje do zblbnutiaPája 19 píše:To si pochytil správně. i já sem to tak pochytil. Ale obtok turbo ládovat 1,3 baru plus atmosférickej je na můj vkus nevkusné.rehak6co píše:To se ti zdá hodně nebo málo, mě tlačí 2020mbar. Je to vagem, takže -1000mbar je atmosferickej tlak... To sem tu aspoň pochytil tak dělam chytrýho...Pája 19 píše:Ty máš AGR čipovanej na tlak turba 2,3 baru? Drsný...
Krom toho ventilu a hadiček bych mrkl na baňku a táhlo obtoku jestli se nepřidírá...
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
preco? na mTDI cez obtok v pohode aj viacej...Pája 19 píše:To si pochytil správně. i já sem to tak pochytil. Ale obtok turbo ládovat 1,3 baru plus atmosférickej je na můj vkus nevkusné.rehak6co píše:To se ti zdá hodně nebo málo, mě tlačí 2020mbar. Je to vagem, takže -1000mbar je atmosferickej tlak... To sem tu aspoň pochytil tak dělam chytrýho...Pája 19 píše:Ty máš AGR čipovanej na tlak turba 2,3 baru? Drsný...
Krom toho ventilu a hadiček bych mrkl na baňku a táhlo obtoku jestli se nepřidírá...
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
WWW.GTENGINES.SK
nevim no vag mi ukazuje v máx 2330mbar či čehop
.Včera jsem zkoušel vyměnit N75 ventil a bez úspěchu.nak sem natahal nový hadičky od n75 ikdyž vypadali v pořádku a je to o 90 procent lepší ,tak ještě vyměnim ty ostatní 
Ještě takovej dotaz-l čemu je ten malej ventil pripevněnej k sání??je tam taková šedá čepička s nápisem made in USA
to je taky k EGR?


Ještě takovej dotaz-l čemu je ten malej ventil pripevněnej k sání??je tam taková šedá čepička s nápisem made in USA

SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko 
Daily-T4 mulťák acv

Daily-T4 mulťák acv