Stránka 1 z 2
407 1,6 HDI
Napsal: 27 pro 2010, 16:25
od Plusky
Potreboval bych radu.Nechaval jsem si menit turbo a najel jsem cca 3000km a turbo je v hajzlu,mechanik mi rika ze ten motor je zakarbonovany a ze mi to bude delat porad ze nebude mazat turbo.nechce mi to vyreklamovat a auto uz u nej stoji 4 mesice.jsem uz zoufali protoze mi menil i FAP a celkem to stalo 45 000 a auto nejezdi.ukazoval mi to sundane turbo a padal z toho nejaky bordel ale ze strany co vraci do motoru coz mi prijde divne jak by se takove kusy dostali prez trubku a cele turbo.myslite ze ma "mechanik"pravdu ?je fakt ze auto jsem koupil z bazaru.dekuji za nazory

Re: 407 1,6 HDI
Napsal: 27 pro 2010, 17:07
od Roman 101
Plusky píše:Potreboval bych radu.Nechaval jsem si menit turbo a najel jsem cca 3000km a turbo je v hajzlu,mechanik mi rika ze ten motor je zakarbonovany a ze mi to bude delat porad ze nebude mazat turbo.nechce mi to vyreklamovat a auto uz u nej stoji 4 mesice.jsem uz zoufali protoze mi menil i FAP a celkem to stalo 45 000 a auto nejezdi.ukazoval mi to sundane turbo a padal z toho nejaky bordel ale ze strany co vraci do motoru coz mi prijde divne jak by se takove kusy dostali prez trubku a cele turbo.myslite ze ma "mechanik"pravdu ?je fakt ze auto jsem koupil z bazaru.dekuji za nazory

dej foto toho turba jestli ti neukazuje tu výfukovou stranu která je furt černá a zakarbonovaná.
Re: 407 1,6 HDI
Napsal: 27 pro 2010, 17:16
od Plusky
Roman 101 píše:Plusky píše:Potreboval bych radu.Nechaval jsem si menit turbo a najel jsem cca 3000km a turbo je v hajzlu,mechanik mi rika ze ten motor je zakarbonovany a ze mi to bude delat porad ze nebude mazat turbo.nechce mi to vyreklamovat a auto uz u nej stoji 4 mesice.jsem uz zoufali protoze mi menil i FAP a celkem to stalo 45 000 a auto nejezdi.ukazoval mi to sundane turbo a padal z toho nejaky bordel ale ze strany co vraci do motoru coz mi prijde divne jak by se takove kusy dostali prez trubku a cele turbo.myslite ze ma "mechanik"pravdu ?je fakt ze auto jsem koupil z bazaru.dekuji za nazory

dej foto toho turba jestli ti neukazuje tu výfukovou stranu která je furt černá a zakarbonovaná.
ne ukazoval mi stranu mazani turba ale tu stranu co uz vraci do motoru,jde o to mazani turba
Napsal: 27 pro 2010, 17:20
od jaykay
eslipa ti ty umelci aspon vyndali nebo vymenili to sitko pres ktery jde mazani turba?
Napsal: 27 pro 2010, 17:23
od Plusky
jaykay píše:eslipa ti ty umelci aspon vyndali nebo vymenili to sitko pres ktery jde mazani turba?
samozdrejmne ze ne jen vymenili tirbo to udajne hned odeslo,pryse vysroubovala matka od saci vrtulky a to mu uz nevyreklamovali ze pry to nemaze tak koupil nove turbo ja najel cca 3tis km a konec.jen vymenil co bylo spatne a zaplat a vypadni
Napsal: 27 pro 2010, 17:25
od jaykay
Plusky píše:jaykay píše:eslipa ti ty umelci aspon vyndali nebo vymenili to sitko pres ktery jde mazani turba?
samozdrejmne ze ne jen vymenili tirbo to udajne hned odeslo,pryse vysroubovala matka od saci vrtulky a to mu uz nevyreklamovali ze pry to nemaze tak koupil nove turbo ja najel cca 3tis km a konec.jen vymenil co bylo spatne a zaplat a vypadni
hodil bych jim to na hlavu, Ford predepisuje pri vymene turba menit toto
Požadované díly
Popis Objednací číslo Počet
Turbodmychadlo – vznětový motor 1.6 Duratorq-TDCi (DV, 110 k) 1 479 055 -1
Trubka přívodu oleje – vznětový motor 1.6 Duratorq-TDCi (DV, 110 k) 1 479 839 -1
Zpětné olejové potrubí – vznětový motor 1.6 Duratorq-TDCi (DV, 110 k) 1 479 838 -1
Dutý šroub přívodního olejového potrubí turbodmychadla s filtrem 1 590 756 -2
Měděná podložka spojky přívodního olejového potrubí 1 232 215 -6
Olejový filtr 1 359 941 -2
Těsnění olejového filtru 1 145 944 -1
Sběrné olejové potrubí (včetně upevňovacích šroubů (3 ks) 1 483 825 -1
Olejová vana 1 342 630 -1
Těsnění podtlakového čerpadla 1 355 031 -1
Podtlakové čerpadlo 1 487 860 -1
Svorka katalyzátoru k turbodmychadlu 1 474 828 -2
Těsnění výfuku 1 152 194 -1
Montážní sestava chladiče oleje a filtru oleje s těsněním 1 145 946 -1
Výstupní potrubí turbodmychadla (je-li třeba) 1 439 410 -1
Napsal: 27 pro 2010, 17:26
od jaykay
Napsal: 27 pro 2010, 17:29
od Plusky
jaykay píše:Plusky píše:jaykay píše:eslipa ti ty umelci aspon vyndali nebo vymenili to sitko pres ktery jde mazani turba?
samozdrejmne ze ne jen vymenili tirbo to udajne hned odeslo,pryse vysroubovala matka od saci vrtulky a to mu uz nevyreklamovali ze pry to nemaze tak koupil nove turbo ja najel cca 3tis km a konec.jen vymenil co bylo spatne a zaplat a vypadni
hodil bych jim to na hlavu, Ford predepisuje pri vymene turba menit toto
Požadované díly
Popis Objednací číslo Počet
Turbodmychadlo – vznětový motor 1.6 Duratorq-TDCi (DV, 110 k) 1 479 055 -1
Trubka přívodu oleje – vznětový motor 1.6 Duratorq-TDCi (DV, 110 k) 1 479 839 -1
Zpětné olejové potrubí – vznětový motor 1.6 Duratorq-TDCi (DV, 110 k) 1 479 838 -1
Dutý šroub přívodního olejového potrubí turbodmychadla s filtrem 1 590 756 -2
Měděná podložka spojky přívodního olejového potrubí 1 232 215 -6
Olejový filtr 1 359 941 -2
Těsnění olejového filtru 1 145 944 -1
Sběrné olejové potrubí (včetně upevňovacích šroubů (3 ks) 1 483 825 -1
Olejová vana 1 342 630 -1
Těsnění podtlakového čerpadla 1 355 031 -1
Podtlakové čerpadlo 1 487 860 -1
Svorka katalyzátoru k turbodmychadlu 1 474 828 -2
Těsnění výfuku 1 152 194 -1
Montážní sestava chladiče oleje a filtru oleje s těsněním 1 145 946 -1
Výstupní potrubí turbodmychadla (je-li třeba) 1 439 410 -1
no tak to vymenil jen turbo a to tesneni jinak nic vic a rika ze si neni vedom toho ze by nekde udelal chybu.ja to auto mam na leasing uz rok a pul a jezdilo to cca 4 mesice.jsem uz hotovej s toho
Napsal: 27 pro 2010, 17:36
od Okura
pokud je po 3000km ko, za to muže chyba mazaní.
nic více v tom nehledej.
Napsal: 27 pro 2010, 17:39
od Plusky
Okura píše:pokud je po 3000km ko, za to muže chyba mazaní.
nic více v tom nehledej.
to ano ale rika ze ten motor je tak zakarbonovany ze to bude porad ucpavat mayani turba tak nevim co je na tom pravdy
Napsal: 27 pro 2010, 17:43
od Okura
lepší servis ti řekne že ti vymění i čerpadlo oleje a zkontroluje tlak oleje
Napsal: 27 pro 2010, 17:58
od jaykay
o par raddek vyse jsem snad jasne psal, co se ma vymenit ne?

Napsal: 27 pro 2010, 18:23
od jaykay
nekde jsem cetl, ze nekdo doporucoval vyndat to sitko v trubce na mazani turba, s tim, ze je lepsi krmit turbo sajrajtovym olejem, nez zadnym, nevim, co je na tom pravdy, ale zni to logicky
Napsal: 27 pro 2010, 18:26
od jaykay
Napsal: 27 pro 2010, 20:11
od papouch22
sejtko urcite vyndat a vymenit trubku privodu a zpatecku od turba a minimalne sdelat vanu a vycistit kos. vana se da sundat i bez poskozeni