Stránka 1 z 2
Diagnostika motoru
Napsal: 01 led 2011, 21:13
od cedan
Prosím mohl by mě někdo poradit jak je na tom tento motor?Diagnostikoval jsem motor s kabelem VAG-com na volnoběch což je asi patrné

AUDI A4 B5 1:9 TDI* r.v.1997
http://hotfile.com/dl/93289367/92f06f4/ ... 5.rar.html
Děkuji
Napsal: 01 led 2011, 21:31
od koco
Máš nejaký konkrétny problém? Podla tohoto je to o.k., a máš zaslepený egr. Ešte si mohol urobit log za jazdy.
Napsal: 01 led 2011, 21:52
od cedan
koco píše:Máš nejaký konkrétny problém? Podla tohoto je to o.k., a máš zaslepený egr. Ešte si mohol urobit log za jazdy.
Děkuji za shlédnutí.Logy bych rád,ale já to neumím

Stáhnul jsem si od reeshy to na logování ale nevím jak to zprovoznit.Nemáš nějaký návod?
Napsal: 01 led 2011, 23:01
od Eddy91
jak že ti to nejde? co mas za windows? já to normálně rozkliknul a hned mi to jelo
Napsal: 02 led 2011, 00:44
od koco
cedan píše:koco píše:Máš nejaký konkrétny problém? Podla tohoto je to o.k., a máš zaslepený egr. Ešte si mohol urobit log za jazdy.
Děkuji za shlédnutí.Logy bych rád,ale já to neumím

Stáhnul jsem si od reeshy to na logování ale nevím jak to zprovoznit.Nemáš nějaký návod?
ten log sa nerobí cez ten logview ale cez VAG, v tom logview ten log iba prezeráš. Na VAGu dáš motor - blok hodnot - kanál 3,10,11 - LOG - START
Log robíš na 3ke od 1500-4000 plný plyn (pravá noha podlaha)
potom dáš ukončit log uložit log a vyhladáš si ho v adresári kde máš nahratý VAG. Ten súbor potom uložíš na
www.leteckaposta.sk a niekto ti ho tu pozrie.
Napsal: 02 led 2011, 01:05
od cedan
koco píše:cedan píše:koco píše:Máš nejaký konkrétny problém? Podla tohoto je to o.k., a máš zaslepený egr. Ešte si mohol urobit log za jazdy.
Děkuji za shlédnutí.Logy bych rád,ale já to neumím

Stáhnul jsem si od reeshy to na logování ale nevím jak to zprovoznit.Nemáš nějaký návod?
ten log sa nerobí cez ten logview ale cez VAG, v tom logview ten log iba prezeráš. Na VAGu dáš motor - blok hodnot - kanál 3,10,11 - LOG - START
Log robíš na 3ke od 1500-4000 plný plyn (pravá noha podlaha)
potom dáš ukončit log uložit log a vyhladáš si ho v adresári kde máš nahratý VAG. Ten súbor potom uložíš na
www.leteckaposta.sk a niekto ti ho tu pozrie.
Děkuju Ti moc za radu jak na to
Pro ty co se na toto téma podívaly a věděli jak na to a nepomohly mě to objasnit mohu jen vzkázat
NEBOJTE SE,KŠEFTY VÁM BRÁT NEBUDU

Napsal: 02 led 2011, 01:11
od cedan
Eddy91 píše:jak že ti to nejde? co mas za windows? já to normálně rozkliknul a hned mi to jelo
to víš učím se to

nenarodil jsem se s diagnostikou v mozku

,ale kdyby jo to by byla paráda.
Ne a teď vážně.Program jsem stáhnul a otevřel ale nevěděl jsem jak to mám s tím vagem udělat a jak se to celé obsluhuje.

Napsal: 02 led 2011, 15:48
od Eddy91
cedan píše:Eddy91 píše:jak že ti to nejde? co mas za windows? já to normálně rozkliknul a hned mi to jelo
to víš učím se to

nenarodil jsem se s diagnostikou v mozku

,ale kdyby jo to by byla paráda.
Ne a teď vážně.Program jsem stáhnul a otevřel ale nevěděl jsem jak to mám s tím vagem udělat a jak se to celé obsluhuje.

aha,,,já myslel ze ti nejede ten program od reeshy vubec,,,jinak ti to tu nikdo nema za zle
Napsal: 04 led 2011, 20:07
od Rider.23
koco píše:Máš nejaký konkrétny problém? Podla tohoto je to o.k., a máš zaslepený egr. Ešte si mohol urobit log za jazdy.
Jak si poznal, že má egr OFF??? Já to dnes zkoušel na octě, kde určitě off není a na volnoběh sem měl taky ty 4.7%...? Jak se vůbec pozná, že je ten egr funguje jak má (myslím na diagnostice, pokud jinak auto nijak nestávkuje)??? Jo a kontroluje se to za studena nebo u teplého motoru??? Dík
Napsal: 04 led 2011, 20:09
od Tomas.cz
Jednoduše, máš požadavek na váze třeba 270 jednotek, ale reál je třeba 400 jednotek, když je egr on a správně funkční tak je požadavek kryje s reálem.
Napsal: 04 led 2011, 20:53
od Rider.23
Tomas.cz píše:Jednoduše, máš požadavek na váze třeba 270 jednotek, ale reál je třeba 400 jednotek, když je egr on a správně funkční tak je požadavek kryje s reálem.
Aha

, to byl přesně ten druhý dotaz, na který sem se chtěl zeptat, proč mám na váze o cca 200 jednotek více, než je požadavek

...
Dá se to pozorovat i na volnoběh u studeného motoru, nebo je potřeba za jízdy a s teplým mtorem??? Protože když sem prošlápnul na neutrál plyn, tak ty procenta z egr skáčou, ale váha dává pořád asi o 200 víc, než je požadavek....
Napsal: 05 led 2011, 06:46
od liboro
To máš tříválec? Co odchylka vstřikovaného množství na 4. válci.
Napsal: 22 led 2011, 16:28
od cedan
Napsal: 22 led 2011, 18:40
od cedan
tady je ještě jednou ten VAG z mojí B5 A4 necápu proč tam není ten 4válec hodnota vstřiku.
http://czshare.com/1571699/ginn/Moje_star__B5.rar
Napsal: 22 led 2011, 19:17
od Rider.23
Já už to chápu, u starších aut to bylo tak, že se vycházelo z toho, že základí hodnotu vytváří válec číslo 3, tedy válec s řídícím vstřikem, a v poli jedna vidíš hodnotu 1. válce vůči třetímu, neboli o kolik je 1. válec silnější (mínusová hodnota) nebo slabší (plusová hodnota) než válec číslo tři... V druhém poli je 2. vs 3. a ve třetím poli 4. vs 3., u novějších aut se už zobrazuje každej válec extra a ne poměr ke 3. válci
