Stránka 1 z 1

píšu ohledně čidla chladící kapaliny čidlo G-62 motoru TDI

Napsal: 04 led 2011, 18:14
od 001marcus
1. kde vůbec čidlo najdu
2. jaký má vliv na start po odpojení
3. na jaký kabel mám dát do série relé s odporem( teda spíše jakou barvu má ten kabel,co vede do řj z čidla)

Moc děkuju za odpověd

Napsal: 04 led 2011, 18:38
od Ladas
1. jaký auto
2.jaký motor
3. vliv má na délku žhavení
4.odpor nedávej kup si nový

Napsal: 04 led 2011, 18:43
od 001marcus
AHF tdi 1998 81 kw ,..odpor chci kvuli lepším startům

Napsal: 04 led 2011, 18:45
od Ladas
když koukáš na motor tak v pravo z boku na hlavě a startování pomůže baterka nebo starter a ne čidlo když je ko tak ukazuje zimu tzn jako by měla být dávka vysoká

Napsal: 04 led 2011, 18:46
od junix
Ked sa postavis pred auto, tak na lavej strane zo zadu je ten snimac...dociahnes tam s rukou...je to ale na segerku umelohmotnu...tak opatrne :)

Napsal: 04 led 2011, 18:50
od Ladas
opačně neblbni mu hlavu pohledem řidiče ;)

Napsal: 04 led 2011, 18:54
od 001marcus
pak je tam jeden ,..nevim jestli to je čidlo,.nebo termospínač,..ten je upevněn letmo na hadici,co vede k chladiči,..původně sem si myslel,že je to on

Napsal: 04 led 2011, 18:55
od Ladas
ten na hadici je čidlo pro klimu

Napsal: 04 led 2011, 18:58
od 001marcus
tak vám moc děkuju:-) ,..takže opatrně odpojovat,jo? je tam seegerovka? :-o

Napsal: 04 led 2011, 19:03
od junix
Ladas píše:opačně neblbni mu hlavu pohledem řidiče ;)
jo..pardon..na pravej strane.. 8)

Napsal: 04 led 2011, 19:06
od junix
Jo..taka umelohmotna poistka to je ....nezabudni to ale menit pri studenom motore....inak sa obaris kvapalinou :)

Napsal: 04 led 2011, 19:33
od 001marcus
mě de jenom o to skusit startovat s odpojenym čidlem

Napsal: 04 led 2011, 20:15
od Johny_RS
001marcus píše:mě de jenom o to skusit startovat s odpojenym čidlem
A čo chceš vlastne dosiahnuť?Keď odpojiš čidlo,tak RJ motoru,si zobere nahradnú teplotu a to teplotu paliva.Pri odpojený ti bude dlhšie žhaviť a RJ si mysli,že je priliš studeny motor,tak da viac nafty.Ja som to skušal,a štartovalo to omoc horšie ako s čidlom,teda rychlejšie naskočil,ale kudole dymu za mnou.Čidlo chlad.kvapaliny,ukazuje do RJ resp.do budikov laicky povedane ako je studena voda.Ak je čidlo vadne alebo ukazuje zle,tak to ma vplyv na štarty(RJ udáva inu teplotu,ako je teplota okolia),resp.niekedy aj na spotrebu.Hod si to na VAG a porovnaj teplotu v RJ motora a RJ palubovky.Teploty sa musia zhodovať,pripadny rozdiel cca2st. Odpor ked chceš dať,tak to je na teple štarty,aby dalo viac nafty a netočil toľko štarter.

Napsal: 04 led 2011, 22:20
od starec
To čidlo - snímač teploty chladiacej kvapaliny - je označené červenou šípkou na obrázku (u mňa je modré).

Obrázek

SORRY! - ospravedlňujem sa za chybu (neuvedomil som si, že mi auto s AHF motorom ukradli a teraz mám AFN. Ešte raz prepáč!

Napsal: 04 led 2011, 22:21
od Ladas
ty máš ale jiný auto a motor tak ho nepleť ;)