MILITEC-1 (přísada do oleje) generálka za studena

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
teabe
Přispěvovatel
Příspěvky: 175
Registrován: 20 pro 2006, 21:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

MILITEC-1 (přísada do oleje) generálka za studena

Příspěvek od teabe »

Zdravím..Nemáte někdo osobní zkušenost s MILITEC-1?Je to prý nějaký teflon,který se naleje do oleje a zanese mikrodíry...JE to novinka z USA.Tam to lily do vojenských aut..
(hm) http://www.militec.cz
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

a tobě to něco dělá, že to tam chceš nalít? nebo to děláš jen proto, aby si měl lepší pocit žes udělal něco navíc? jako pro auto. Myslím, že Origoš už to tu psal, ze starý báby žádnou chemií mladou holku neuděláš.
Uživatelský avatar
teabe
Přispěvovatel
Příspěvky: 175
Registrován: 20 pro 2006, 21:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od teabe »

Dobrá myšlenka (noteeth) No já si myslím že by to trošku pomoct mohlo :-)
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

Militec není žádná novinka, na trhu je už docela dlouho. Z nabídky přísad které jsou na trhu je myslím Militec se svou technologiíi na špici. Mám s ním vinikající zkušenosti co se týče mazání/životnosti valivých ložisek nářadí.

Na druhou stranu kvalitní motorové oleje od dob příchodu Militecu jsou už v takové kvalitě že tento "doping" nepotřebují, ba naopak můžou "rozházet" přesné složení původních aditiv, což může mít za následek problémy např. z viskozitou, pěnivostí, vnitřní korozi atd...

Nejsem žáden tribotechnický mág, s Humlem a Origošem naprosto souhlasím
a doporučuji prostudovat http://www.oleje.cz/forum/index.php
Naposledy upravil(a) Radim205D dne 27 pro 2006, 00:24, celkem upraveno 2 x.
E91 N52B30 :)
Uživatelský avatar
teabe
Přispěvovatel
Příspěvky: 175
Registrován: 20 pro 2006, 21:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od teabe »

Radim205D píše:Militec není žádná novinka, na trhu je už docela dlouho. Z nabídky přísad které jsou na trhu je myslím Militec se svou technologiíi na špici. Mám s ním vinikající zkušenosti co se týče mazání/životnosti valivých ložisek nářadí.

Na druhou stranu špičkové motorové oleje od dob příchodu Militecu jsou už v takové kvalitě že tento "doping" nepotřebují ba naopak můžou "rozházet" přesné složení původních aditiv, což může mít za následek problémy např. z viskozitou, pěnivostí, vnitřní korozi atd...

Nejsem žáden tribotechnický mág, s Humlem a Origošem naprosto souhlasím
a doporučuji prostudovat http://www.oleje.cz/forum/index.php
díky moc
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

Sorry, nějak ta editace zahaprovala (LOL)
E91 N52B30 :)
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Takze:
ja se na to chytnul cca pred 6ti lety taky. Sice jsem to chtel na neco jineho nez liti do motoru, ale chytnul jsem se.

ad A) do vojenskych aut armady spojenych statu se to nikdy nelilo. Prinejmnesim ne oficielne.

ad B) Vysycha to. Namazal jsem s tim brokovnici a za cca mesic v trezoru byla sucha. Kluznost veskera zadna jako kdyz to namazes WDckem (ktere mimochodem taky vyschne a pak to uz nemaze).

ad C) kamarad ma chrono, ktere meri rychlost strel. Schvalne jsme se rozhodli spachat par peclive odvazenejch patron a zmerili zdali to skutecne snizenim treni zveda ustovou rychlost. Picu starou to zveda. Prvni vystrel po namazani byl mirne rychlejsi a pak uz nic.

Usetrene prachy investovat do kvalitniho- napriklad 5W-40 Mobil oleje. Do prevodovky to nelej urcite.
Tady je link, kde to nalili do S4kove prevodovky - prakticky zadny vysledek. http://www.autospeed.com/cms/article.html?&A=0818
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

presne tak,na tom fore oleje to bolo rozoberane nejakymi inziniermi a pisali tam,ze na chvilu pomoze ale po case zacne sposobovat koroziu vo vnutri motora !!! Ja by som to nelial,kedysi som ano,ale po tom precitani clanku uz nikdy.
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

s tou převoovkou fakt bacha! zalepí to synchrony, zválště za studena je obtížné řadit! někdy vůbec.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
teabe
Přispěvovatel
Příspěvky: 175
Registrován: 20 pro 2006, 21:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od teabe »

Tak to je teda super (rofl) Vychvalujou to do nebes a on je to pěknej shit (wallbash)
to It.kubosh:vážně se to lilo do armádních vozidel..Koukal jsem na to na nějaké stránce když jsem dával na seznamu vyhledat MILITEC-1..Tam to popisovaly a vychvalovali..Ale tak možná je to tím,že tyhle velkoobjemový vozidla snesou všechno (LOL)
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

Reklama snese všechno, v jednom reklamním spotu dokonce předváděli jízdu speciálu TopFuel s motorem bez oleje ošetřeným pouze přípravkem.

A lidi se pak můžou o to přetrhnout.. (noteeth)

Obrázek

http://www.topfuel.ch/Dragster_e.htm
E91 N52B30 :)
kokin
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 03 pro 2006, 12:20
Odpovědi: 0

milltec je senza

Příspěvek od kokin »

ahoj, jak říkali kluci, tento přípravek je na trhu už dlouho a viděl jsem motor z favorita po jeho používání. opotřebení opravdu nebylo vyšší, ale bylo nám divné proč ztratil tlaky, po rozebrání jsme našli zalepené pístní kroužky.
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Tak koukám, že než jsem se sem dostal, bylo vše řečeno. Nezbývá než dodat: Podvody nebrat!
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

teabe píše:...Koukal jsem na to na nějaké stránce když jsem dával na seznamu vyhledat MILITEC-1..Tam to popisovaly a vychvalovali
K tomuhle řeknu jenom jedinou věc, kterou jako administrátor vím, ale spousta uživatelů si jí neuvědomuje.

INTERNET je negarantované médium, kde může KDOKOLI publikovat COKOLI!!!

Čili pokud vytvořím stránku - prezident.cz a na ní bude Kubosh je prezident ČR a nalinkuju to do velkého množství diskuzních fór, tak výsledkem bude to, že na dotaz Prezident ČR vrátí Google jako první odkaz moje stránky s tim, že vládnu tomuto kokotistánu. A tak je to holt i s Militecem.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Ale co dělat, když toho maj v Americe plný sklady a už to tam prasklo, že je to nanic? Navalej to do Evropy jako novinku a než se to zase provalí, tak někdo pěkně vydělá. Jestli někdo kupujete jenom podle reklam, tak pámbů s váma :D Ale co lidí se fakt chytne, to je neskutečný.
Kvalitní olej + měnit dle předpisu a motory vydrží strašně moc, na feldě 1,3 na LpG máme najeto 400 tisíc, olej 15W40, v zimě 10W40 a motor zatím OK (jen rozvod. řetěz) , olej se za 15 tis nemusí dolít. A že dostane zabrat, je to firemní :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“