Stránka 1 z 3

ranni start octavie 81tdi01

Napsal: 26 pro 2006, 23:05
od octavie81
cau chlapaci.moje octava nejak divne rano startuje.Kdyz byva tak 7stupnu,tak auto nezhavi ,chytne sice hned,ale na tri valce....,pak se chytne 4..Mam najeto 65 tis,predstrik ok,pridana i davka na start,filtry nove,ale porad stejne........kdyz je uz min jak1 st,tak uz to zhavi,kontolka sviti tak 3vter.,chytne to na 4,ale mirne motor zakolisa........kdyz to stoji ale tak 8h pri te same teplote,tak prijdu do auta,zapnu klic a kontrolka se rozne je na okamzik a start samozrejme na 3v..VAG nic nepise,jako spatne cidlo atd,rano to zase zhavi.......Nechce se mi moc veri,ze mi motor nezchladne po 8h,ze to nezhavi,takze mam dve zavady a nevim co s tim

Napsal: 26 pro 2006, 23:21
od Huml
a co kontrola vstřiků a při té příležitosti i tlaků

Napsal: 27 pro 2006, 01:12
od vita
Já mám podobnej problém. Když je kolem nuly, tak mi to taky chytne na 3 ten čtvrtej se přidá skoro hned, ale vyrobí fakt dost bilomodrýho kouře. Stačí ujet pár metrů a přestane kouři úplně. Kolik má motor najeto nevim ale olej nežere, a zahřátej de docela hezky. Myslel sem, že by to mohly bejt žhavící svíčky, ale motor chytne po třech otočeních. Jestli sou na vině střiky, tak z toho fakt radost nemám :( Kolik stojí seštělování vstřiků - řádově?

Napsal: 27 pro 2006, 01:42
od lt.kubosh
Vita> Mne chytal motor v -15° a ani zhavici svicka nezhavila. Sice kultivovanost startovani veskera zadna, ale chytnul behem 1 - 2 vterin toceni. A chvili hulil do seda. Mrkni na svice.

Napsal: 27 pro 2006, 11:36
od Mara123
To neni žhavením problem neni ani v padajicí naftě, motá se to kolem čerpadla , vstřiků nebo tlaků ve válcích. Už to přes ICQ s Humlem řešíme jak dlouho :D To jen abys nekupoval zbytečně nový žhaviče filtry apod : ))

Pokud by jsi měl možnost prohodit čerpadlo tak dej určitě vědět jak to dopadlo. Má s tím problémi docela hodně lidí :(

Napsal: 27 pro 2006, 12:33
od vita
On motor chytne hned (na tři otočení kliky), ale když de studenej diesel na tři zni fakt zajímavě. Během vteřiny se chytne i ten čtvrtej, ale toho kouře. Právě že to dělá dost aut ,tak se řiká že je to normální :? , nebo jinak: TO TYHLE TYPY DĚLAJ . Já se jenom přidal z obavy jestli to neni znamení nějaký závažnější závady. Na nějaký veliký opravy stejně nemám peníze :( Stěma žhavičkama, slyšel jsem že svíčky přižhavujou dokud je motor studenej právě aby to nekouřilo, a nebo to jen říkaj automobilky před ekologama?

Napsal: 27 pro 2006, 13:38
od kokin
zkoušeli jste na VAG-u v měřených hodnotách skupinu 13? aspoň zjistíte který válec to je a můžete se věnovat vstřikovači nebo tlakům.

Napsal: 27 pro 2006, 13:49
od DavidVoda
vita píše:On motor chytne hned (na tři otočení kliky), ale když de studenej diesel na tři zni fakt zajímavě. Během vteřiny se chytne i ten čtvrtej, ale toho kouře. Právě že to dělá dost aut ,tak se řiká že je to normální :? , nebo jinak: TO TYHLE TYPY DĚLAJ . Já se jenom přidal z obavy jestli to neni znamení nějaký závažnější závady. Na nějaký veliký opravy stejně nemám peníze :( Stěma žhavičkama, slyšel jsem že svíčky přižhavujou dokud je motor studenej právě aby to nekouřilo, a nebo to jen říkaj automobilky před ekologama?
mas pravdu prizhavujou dokud je potřeba zkontrolujte si,jesli nemate na tom jednom žhaviči zoxidovany kontakty je to celkem normalni jinak ja startuju normalne na 3 valce :)
jo a stim ze to zhavi jak se mu zachce tak to musi bejt v teplote chladici kapaliny ,treba mate jen zoxidovany kontakty vag ti podle me nic neuklaze kdyz to hazi spatny hodnoty protoze on to nemuze nijak overit
muzete si overit podle navodu na http://www.6n2.er.cz/ jak dlouho vam zhavi zhavice a teplotu chladici kapaliny snad to pomuze

Napsal: 27 pro 2006, 17:00
od Mara123
kokin píše:zkoušeli jste na VAG-u v měřených hodnotách skupinu 13? aspoň zjistíte který válec to je a můžete se věnovat vstřikovači nebo tlakům.

Mužeš tohle prosim trochu rozepsat jake maji byt spravne hodnoty nebo jestli se jedná o rozdíly a co vlastně kanál 13 měří?


díky

Napsal: 27 pro 2006, 19:41
od octavie81
nazdar borci,ja vam nevim,porad si rikam,ze mam tak malo najeto a porad problem s tim startem.......Spatne vstriky pri 65tis km?Nebo tlaky?Jsem prvni maj,km zarucene...,tak nevim.Dnes rano bylo minus 6 a start na 4 valce,ale mirne zakolisani otacek,tak vterinu po startu,kontrolka zhaveni svitila tak 3vteriny,odpoledne,jak jsem jel domu,po 6h stani pri minus2,tak kontrolka svitila jen vterinu a start jak bez zhaveni........na tri a za vterinu se chytnul4,tak uz nevim.......Chytne to ale hned,jednou protoci motor,snad teda tryska,ale to se asi bez demontaze nepozna..,ze.

Napsal: 27 pro 2006, 21:18
od vlada5506
U nás bylo taky minus 6, žhavení mi svítilo tak 4 vteřiny a to zakolísání bylo také. Ale já si myslím že to je normální a tak bych to na tvém místě ani neřešil.Asi je to u dízlu normální, hlavně že to bude startovat i při minus 15ti a jinak o nic nejde.

Napsal: 27 pro 2006, 22:02
od Mara123
To že tomu po startu vylitnou otačky (zhoupnou se ) tak to je v těch mrazech normalni ale to chytani na tři valce už ne třeba to budou přece jen rozhozeny vstřiky . . ja mam to samy při 170 000 taky to chyta okamžitě ale škubne to s motorem při tom startu . . jeden valec asi nechytne tak jak ma

Napsal: 27 pro 2006, 23:56
od Boban
Hlásim se do samého problému se startováním, koukám že tyto potíže máme asi jenom s 81kw (wallbash)
prostě studený se jí moc nechce na na drc ale na 3 otočení motoru :?
jako by tam ze začátku nebyla nafta a pak si to zabrlblá a naskočí.
A to že me to už odstraňování závad stálo peněz a pořád nic, stejný (wallbash) tak jsem zvědavej včem je zakopanej pes, tak prosím pište včem jste nalezli chybu na vašich mazlíkách

Napsal: 28 pro 2006, 02:00
od Děděk
No jsem na tom malinko podobně.Kanál 13 mi píše

1............0,3
2............0,2
3............-0,6 až -0,7
4............0,2
Tak nevím.Trysky mám sprint 764 a maj tak 30000km najeto.Jinak čerpadlo je původní a má to najeto 300tis.Měřeno zahřáté.Může být špatný řídící vstřik?Tlaky jsem neměřil. (LOL)

Napsal: 28 pro 2006, 09:48
od Mara123
Děděk píše:No jsem na tom malinko podobně.Kanál 13 mi píše

1............0,3
2............0,2
3............-0,6 až -0,7
4............0,2
Tak nevím.Trysky mám sprint 764 a maj tak 30000km najeto.Jinak čerpadlo je původní a má to najeto 300tis.Měřeno zahřáté.Může být špatný řídící vstřik?Tlaky jsem neměřil. (LOL)
No vidiš takže bu'd tlaky a nebo čerpadlo : )

nějak na to přijdem . . :)