Octavia TDI 81 kw, po raním startu kouří
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Octavia TDI 81 kw, po raním startu kouří
Ahoj kluci, jelikož mám TDI teprve 3 a měsíce, tak jsem ¨na tomto fóru úplným nováčkem. Možná se to tu již probíralo, ale nemůžu to najít.
Problém oct. 1 tdi 81 kw.
Pokud nechám stát auto přes noc venku a teplota klesne k bodu mrazu, tak ráno při startu mi auto šedomodře zakouří. Pokud auto hned vypnu a zopakuji start, tak to již nikdy znovu neudělá. Pokud nechám auto přes noc v garáží, tak je to taky v pohodě a vůbec nazakouří.Chytá v pohodě, žhavení v pohodě. Vyměnil jsem všechny filtry, žhaviče i olej. Nevíte prosím, kde by mohl být problém, nebo jestli je to normální (mám TDI první zimu a nemám s tím zkušenosti). Pokud se to tu již někdy řešilo, dejte mi prosím odkaz na tuto diskuzi.
Děkuji za info emailem na pcvyskov@email.cz
Problém oct. 1 tdi 81 kw.
Pokud nechám stát auto přes noc venku a teplota klesne k bodu mrazu, tak ráno při startu mi auto šedomodře zakouří. Pokud auto hned vypnu a zopakuji start, tak to již nikdy znovu neudělá. Pokud nechám auto přes noc v garáží, tak je to taky v pohodě a vůbec nazakouří.Chytá v pohodě, žhavení v pohodě. Vyměnil jsem všechny filtry, žhaviče i olej. Nevíte prosím, kde by mohl být problém, nebo jestli je to normální (mám TDI první zimu a nemám s tím zkušenosti). Pokud se to tu již někdy řešilo, dejte mi prosím odkaz na tuto diskuzi.
Děkuji za info emailem na pcvyskov@email.cz
Re: Octavia TDI 81 kw, po raním startu kouří
hmmm zkus se podivat na předvstřik někde sem četl že když je špatně nastaven tak to občas zakouříOndra píše:Ahoj kluci, jelikož mám TDI teprve 3 a měsíce, tak jsem ¨na tomto fóru úplným nováčkem. Možná se to tu již probíralo, ale nemůžu to najít.
Problém oct. 1 tdi 81 kw.
Pokud nechám stát auto přes noc venku a teplota klesne k bodu mrazu, tak ráno při startu mi auto šedomodře zakouří. Pokud auto hned vypnu a zopakuji start, tak to již nikdy znovu neudělá. Pokud nechám auto přes noc v garáží, tak je to taky v pohodě a vůbec nazakouří.Chytá v pohodě, žhavení v pohodě. Vyměnil jsem všechny filtry, žhaviče i olej. Nevíte prosím, kde by mohl být problém, nebo jestli je to normální (mám TDI první zimu a nemám s tím zkušenosti). Pokud se to tu již někdy řešilo, dejte mi prosím odkaz na tuto diskuzi.
Děkuji za info emailem na pcvyskov@email.cz
VW Polo 1.4 tdi rv 2001
- Mara123
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 227
- Registrován: 23 led 2006, 17:38
- Bydliště: Brno-venkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia TDI 81 kw, po raním startu kouří
DavidVoda píše:hmmm zkus se podivat na předvstřik někde sem četl že když je špatně nastaven tak to občas zakouříOndra píše:Ahoj kluci, jelikož mám TDI teprve 3 a měsíce, tak jsem ¨na tomto fóru úplným nováčkem. Možná se to tu již probíralo, ale nemůžu to najít.
Problém oct. 1 tdi 81 kw.
Pokud nechám stát auto přes noc venku a teplota klesne k bodu mrazu, tak ráno při startu mi auto šedomodře zakouří. Pokud auto hned vypnu a zopakuji start, tak to již nikdy znovu neudělá. Pokud nechám auto přes noc v garáží, tak je to taky v pohodě a vůbec nazakouří.Chytá v pohodě, žhavení v pohodě. Vyměnil jsem všechny filtry, žhaviče i olej. Nevíte prosím, kde by mohl být problém, nebo jestli je to normální (mám TDI první zimu a nemám s tím zkušenosti). Pokud se to tu již někdy řešilo, dejte mi prosím odkaz na tuto diskuzi.
Děkuji za info emailem na pcvyskov@email.cz
Předvstřik by měl byt 55
Octavia 1.9 TDi 81KW r.v.2001
- octavia_66_tdi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 183
- Registrován: 05 úno 2006, 10:21
Podla mňa je to v Norme auto stojí Vonku a teda motor je studený A potrebuje Väčšiu štartovaciu dávku Paliva aby Chytil. Keby To Robilo Teplé tak by to bola chyba čidla teploty. Nerobí Ti niekedy, že ti ostane dlkšie svietiť žhavenie ? Myslím Keď je To Teplé pokial nie Tak je to GooD 

Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty
preto mám 911 Turbo
:DD


Chlapci, chlapci, nepíšete vůbec kolik ty auta mají najeto. Jestliže je to šedo-modře spíš to je trocha spáleného oleje, který je všude . V sání , v chladiči vzduchu, ve válcích, atd. Jestli Ti to chytne na pár otočení tak to vůbec neřeš. Každý TDI chytá jinak (těžko říct proč), a chce to zvážit jestli vynaložené prostředky a čas stojí za to, že motor chytne o jedno otočení dříve.Měl jsem snad už 10 Td-íček a každý chytalo jinak . Nejlépe Passat TAXI B4 240 000km, stačilo se podívat na klíček a už běžel. Nejhůř Sharan (teplý start ), a spravilo to pouze relé s odporem.Nepomohlo ani nové čidlo, ani baterka , ani start. dávka.Je to prostě kus od kusu.
Motor má cca 100 000 s pravidelným servisem. Se starty problém nemám, za tepla chytá velice dobře, za studena je to trochu horší( cca 3-4 protočení), ale nestěžuji si. Trápá mě jen te šedomodrý kouř, který se objeví hned po startu a během 2-3 vteřin je pryč a vše je v pohodě ????
Pomůže zvýšit startovací dávku??? Nepoškodí se tím nějak motor ?????
Pomůže zvýšit startovací dávku??? Nepoškodí se tím nějak motor ?????
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 543
- Registrován: 09 pro 2006, 20:39
- Bydliště: Slovensko
Tak s tym suhlasim. (aj ludia navonok rovnaky, ale vo vnutri kazdy inypafka píše:Chlapci, chlapci, nepíšete vůbec kolik ty auta mají najeto. Jestliže je to šedo-modře spíš to je trocha spáleného oleje, který je všude . V sání , v chladiči vzduchu, ve válcích, atd. Jestli Ti to chytne na pár otočení tak to vůbec neřeš. Každý TDI chytá jinak (těžko říct proč), a chce to zvážit jestli vynaložené prostředky a čas stojí za to, že motor chytne o jedno otočení dříve.Měl jsem snad už 10 Td-íček a každý chytalo jinak . Nejlépe Passat TAXI B4 240 000km, stačilo se podívat na klíček a už běžel. Nejhůř Sharan (teplý start ), a spravilo to pouze relé s odporem.Nepomohlo ani nové čidlo, ani baterka , ani start. dávka.Je to prostě kus od kusu.

- vita
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 11 říj 2006, 12:21
- Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou
U mě za to mohli žhavicí svíčky. Koukněte se na :
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=15
Tam sem to popisoval.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=15
Tam sem to popisoval.
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw
)
