Octavia TDI 81 kw, po raním startu kouří

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ondra
Přispěvovatel
Příspěvky: 221
Registrován: 05 lis 2006, 22:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Octavia TDI 81 kw, po raním startu kouří

Příspěvek od Ondra »

Ahoj kluci, jelikož mám TDI teprve 3 a měsíce, tak jsem ¨na tomto fóru úplným nováčkem. Možná se to tu již probíralo, ale nemůžu to najít.
Problém oct. 1 tdi 81 kw.

Pokud nechám stát auto přes noc venku a teplota klesne k bodu mrazu, tak ráno při startu mi auto šedomodře zakouří. Pokud auto hned vypnu a zopakuji start, tak to již nikdy znovu neudělá. Pokud nechám auto přes noc v garáží, tak je to taky v pohodě a vůbec nazakouří.Chytá v pohodě, žhavení v pohodě. Vyměnil jsem všechny filtry, žhaviče i olej. Nevíte prosím, kde by mohl být problém, nebo jestli je to normální (mám TDI první zimu a nemám s tím zkušenosti). Pokud se to tu již někdy řešilo, dejte mi prosím odkaz na tuto diskuzi.

Děkuji za info emailem na pcvyskov@email.cz
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Chce to zvýšit startovací dávku.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
DavidVoda
Přispěvovatel
Příspěvky: 131
Registrován: 22 čer 2006, 10:17
Odpovědi: 0

Re: Octavia TDI 81 kw, po raním startu kouří

Příspěvek od DavidVoda »

Ondra píše:Ahoj kluci, jelikož mám TDI teprve 3 a měsíce, tak jsem ¨na tomto fóru úplným nováčkem. Možná se to tu již probíralo, ale nemůžu to najít.
Problém oct. 1 tdi 81 kw.

Pokud nechám stát auto přes noc venku a teplota klesne k bodu mrazu, tak ráno při startu mi auto šedomodře zakouří. Pokud auto hned vypnu a zopakuji start, tak to již nikdy znovu neudělá. Pokud nechám auto přes noc v garáží, tak je to taky v pohodě a vůbec nazakouří.Chytá v pohodě, žhavení v pohodě. Vyměnil jsem všechny filtry, žhaviče i olej. Nevíte prosím, kde by mohl být problém, nebo jestli je to normální (mám TDI první zimu a nemám s tím zkušenosti). Pokud se to tu již někdy řešilo, dejte mi prosím odkaz na tuto diskuzi.

Děkuji za info emailem na pcvyskov@email.cz
hmmm zkus se podivat na předvstřik někde sem četl že když je špatně nastaven tak to občas zakouří
VW Polo 1.4 tdi rv 2001
Uživatelský avatar
Mara123
Přispěvovatel
Příspěvky: 227
Registrován: 23 led 2006, 17:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno-venkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Octavia TDI 81 kw, po raním startu kouří

Příspěvek od Mara123 »

DavidVoda píše:
Ondra píše:Ahoj kluci, jelikož mám TDI teprve 3 a měsíce, tak jsem ¨na tomto fóru úplným nováčkem. Možná se to tu již probíralo, ale nemůžu to najít.
Problém oct. 1 tdi 81 kw.

Pokud nechám stát auto přes noc venku a teplota klesne k bodu mrazu, tak ráno při startu mi auto šedomodře zakouří. Pokud auto hned vypnu a zopakuji start, tak to již nikdy znovu neudělá. Pokud nechám auto přes noc v garáží, tak je to taky v pohodě a vůbec nazakouří.Chytá v pohodě, žhavení v pohodě. Vyměnil jsem všechny filtry, žhaviče i olej. Nevíte prosím, kde by mohl být problém, nebo jestli je to normální (mám TDI první zimu a nemám s tím zkušenosti). Pokud se to tu již někdy řešilo, dejte mi prosím odkaz na tuto diskuzi.

Děkuji za info emailem na pcvyskov@email.cz
hmmm zkus se podivat na předvstřik někde sem četl že když je špatně nastaven tak to občas zakouří

Předvstřik by měl byt 55
Octavia 1.9 TDi 81KW r.v.2001
Uživatelský avatar
octavia_66_tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 183
Registrován: 05 úno 2006, 10:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od octavia_66_tdi »

origoš píše:Chce to zvýšit startovací dávku.
zvýšit dávku?
když přidáš naftu začoudí to ještě víc ne?

je fakt že mi to dělá také :D
start dávku mám na pův. hodnotě - - tak ubrat nebo přidat? ;)
Uživatelský avatar
Mara123
Přispěvovatel
Příspěvky: 227
Registrován: 23 led 2006, 17:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno-venkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mara123 »

nevim nevim startovaci davka pomaha pri spatnych startech za tepla
Octavia 1.9 TDi 81KW r.v.2001
Uživatelský avatar
Karl
Aktivista
Příspěvky: 1228
Registrován: 23 led 2006, 16:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od Karl »

Podla mňa je to v Norme auto stojí Vonku a teda motor je studený A potrebuje Väčšiu štartovaciu dávku Paliva aby Chytil. Keby To Robilo Teplé tak by to bola chyba čidla teploty. Nerobí Ti niekedy, že ti ostane dlkšie svietiť žhavenie ? Myslím Keď je To Teplé pokial nie Tak je to GooD ;)
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty :) preto mám 911 Turbo :) :DD
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

Chlapci, chlapci, nepíšete vůbec kolik ty auta mají najeto. Jestliže je to šedo-modře spíš to je trocha spáleného oleje, který je všude . V sání , v chladiči vzduchu, ve válcích, atd. Jestli Ti to chytne na pár otočení tak to vůbec neřeš. Každý TDI chytá jinak (těžko říct proč), a chce to zvážit jestli vynaložené prostředky a čas stojí za to, že motor chytne o jedno otočení dříve.Měl jsem snad už 10 Td-íček a každý chytalo jinak . Nejlépe Passat TAXI B4 240 000km, stačilo se podívat na klíček a už běžel. Nejhůř Sharan (teplý start ), a spravilo to pouze relé s odporem.Nepomohlo ani nové čidlo, ani baterka , ani start. dávka.Je to prostě kus od kusu.
Ondra
Přispěvovatel
Příspěvky: 221
Registrován: 05 lis 2006, 22:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Ondra »

Motor má cca 100 000 s pravidelným servisem. Se starty problém nemám, za tepla chytá velice dobře, za studena je to trochu horší( cca 3-4 protočení), ale nestěžuji si. Trápá mě jen te šedomodrý kouř, který se objeví hned po startu a během 2-3 vteřin je pryč a vše je v pohodě ????

Pomůže zvýšit startovací dávku??? Nepoškodí se tím nějak motor ?????
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

Nejdřív zkontroluj předvstřik , jak už tu bylo napsáno, a pak klidně zkus startov. dávku . Vrátit ji můžeš vždycky.
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

to neres ja mnel v b4 passatu tdi 430000 najeto a chytal dobre furt samozrejme ze zezacatku si zakouril,ale to odjakziva a behal do ted ,ted sem tam dal oktavku 81kw a ta nekouri a zas hur chyta to si neviberes
Uživatelský avatar
ignarus
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Registrován: 14 lis 2006, 15:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od ignarus »

hele vubec bych to neresil me fabia taky kouri ale jenom v zime ale to snad kazdy auto nez se zahreje i ty nejnovejsi benziny
maros261177
Přispěvovatel
Příspěvky: 543
Registrován: 09 pro 2006, 20:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od maros261177 »

pafka píše:Chlapci, chlapci, nepíšete vůbec kolik ty auta mají najeto. Jestliže je to šedo-modře spíš to je trocha spáleného oleje, který je všude . V sání , v chladiči vzduchu, ve válcích, atd. Jestli Ti to chytne na pár otočení tak to vůbec neřeš. Každý TDI chytá jinak (těžko říct proč), a chce to zvážit jestli vynaložené prostředky a čas stojí za to, že motor chytne o jedno otočení dříve.Měl jsem snad už 10 Td-íček a každý chytalo jinak . Nejlépe Passat TAXI B4 240 000km, stačilo se podívat na klíček a už běžel. Nejhůř Sharan (teplý start ), a spravilo to pouze relé s odporem.Nepomohlo ani nové čidlo, ani baterka , ani start. dávka.Je to prostě kus od kusu.
Tak s tym suhlasim. (aj ludia navonok rovnaky, ale vo vnutri kazdy iny :-D )
miro TDI
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 21 říj 2006, 11:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Karviná

Příspěvek od miro TDI »

taky mám stejný problém chytne hned ale někdy jakoby nepravidelně a do 2 vteřin se srovná a zakouří jak kdyby špatně spálil
Uživatelský avatar
vita
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 11 říj 2006, 12:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou

Příspěvek od vita »

U mě za to mohli žhavicí svíčky. Koukněte se na :
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=15
Tam sem to popisoval.
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw :) )
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“