Stránka 1 z 1

Octa 1.8 T plnící tlak

Napsal: 11 led 2011, 09:28
od jirka F
Setkal jste se někdo se závadou na Oktávce,1.8 T AGU A to takovou že mu neplní turbo,auto tu fyzicky nemám jen se mě ptal známý,v chybách nic není auto chytne bez problémů,jede ale bez turba. Už prý vyměnil dvě a to co tam teď má je prý vyzkoušené přímo ve firmě co dělají(repasují) turba,v měřených hodnotách prý není vůbec žádný plnící tlak. Divné.

Napsal: 11 led 2011, 10:25
od m_toy
Blow off ventil KO.

Napsal: 11 led 2011, 10:42
od jirka F
myslíš ten na turbu co přepouští ?

Napsal: 11 led 2011, 12:42
od TomasH
m_toy píše:Blow off ventil KO.
buď jedna varianta, nebo N75, co otvírá westgate na turbu, nebo el. k N75. Mám taky s tím problém a zjistil jsem, že mně do N75 jde jen 8V a on nesepne, takže je westgate pořád otevřený a turbo netlačí jak má, čili u mě problém asi v elektrice, ale neměl jsem čas to řešit, ona tu 1,8T má žena a aspoň nejezdí, jak prase, ale pravda je, že mě to taky sere, ale počkám až bude teplo, teda pokud někdo na něco nedojde, čím může být způsobený ten pokles V.

Napsal: 11 led 2011, 12:52
od Martin.R
TomasH píše: Mám taky s tím problém a zjistil jsem, že mně do N75 jde jen 8V a on nesepne, takže je westgate pořád otevřený a turbo netlačí jak má, čili u mě problém asi v elektrice, ale neměl jsem čas to řešit, ona tu 1,8T má žena a aspoň nejezdí, jak prase, ale pravda je, že mě to taky sere, ale počkám až bude teplo, teda pokud někdo na něco nedojde, čím může být způsobený ten pokles V.
Čim jsi to měřil? Osciloskopem nebo multimetrem?

Napsal: 11 led 2011, 12:54
od m_toy
No ale on nesepne natvrdo ne ?? Napětí se na na ventilu mění dle potřeby. Ale nevím to jistě, tohle jsem nikdy neměřil.
Zkuste prosím někdo dolnit.

Napsal: 11 led 2011, 12:55
od nogis
Teď tu někdo vyřešil pokles napětí na N75 výměnou ŘJ. Sice na TDI, ale v principu je to jedno. ;)

Propustnost N75 se řeší periodou spínání.

Napsal: 11 led 2011, 13:01
od jirka F
U tohoto motoru je N75 ovládán podtlakem nebo tím co si má turbo udělat za tlak? A kdyby byl N75 vadný tak alespoň něco diag napíše jako u tdi,mez překročena nebo nedosažena,alespoň myslím :-)

Napsal: 11 led 2011, 13:03
od Tomas.cz
TomasH píše:
m_toy píše:Blow off ventil KO.
buď jedna varianta, nebo N75, co otvírá westgate na turbu, nebo el. k N75. Mám taky s tím problém a zjistil jsem, že mně do N75 jde jen 8V a on nesepne, takže je westgate pořád otevřený a turbo netlačí jak má, čili u mě problém asi v elektrice, ale neměl jsem čas to řešit, ona tu 1,8T má žena a aspoň nejezdí, jak prase, ale pravda je, že mě to taky sere, ale počkám až bude teplo, teda pokud někdo na něco nedojde, čím může být způsobený ten pokles V.
Wastegate je snad pořád zavřený dokaď se na něj nedostane do baňky přetlak který přemůžu puržinu a ventil otevře??

Osobně bych to taky tipoval na přepouštěcí ventil do sání.

Napsal: 11 led 2011, 13:04
od Tomas.cz
jirka F píše:U tohoto motoru je N75 ovládán podtlakem nebo tím co si má turbo udělat za tlak? A kdyby byl N75 vadný tak alespoň něco diag napíše jako u tdi,mez překročena nebo nedosažena,alespoň myslím :-)
AGU nemá snímač tlaku v sacím potrubí, jen teploty.

Napsal: 11 led 2011, 13:07
od Martin.R
Jde o to že pokud to měřil multimetrem tak naměří akorát velký prd, protože do ventilu jde střída a tu multimetr nezměří. Tomu by těch cca 8V možná i odpovídalo.

Napsal: 11 led 2011, 14:21
od TomasH
Martin.R píše:Jde o to že pokud to měřil multimetrem tak naměří akorát velký prd, protože do ventilu jde střída a tu multimetr nezměří. Tomu by těch cca 8V možná i odpovídalo.
osciloskopem. Podle mě by stejně na volnoběh, mělo jít 12V do N75 a to stálých, aby WG byl zavřený (je zavřený jen při 12V, jinak je otevřený a propouští vzduch do baňky WG a otevírá WG). On by měl přece oscilovat, až při vyšším tlaku (mapa ŘJ), aby se turbo nepřetáčelo. Jinak je to zde řízeno přetlakem, který vzniká až za turbem, a jak píšete čidlo tlaku v sacím potrubí nemá. Jinak u mě bow-off v pořádku, ECU jsem sehnal druhou 100pro v pořádku a beze změny.

Napsal: 11 led 2011, 14:54
od Martin.R
TomasH píše:
Martin.R píše:Jde o to že pokud to měřil multimetrem tak naměří akorát velký prd, protože do ventilu jde střída a tu multimetr nezměří. Tomu by těch cca 8V možná i odpovídalo.
osciloskopem. Podle mě by stejně na volnoběh, mělo jít 12V do N75 a to stálých, aby WG byl zavřený (je zavřený jen při 12V, jinak je otevřený a propouští vzduch do baňky WG a otevírá WG). On by měl přece oscilovat, až při vyšším tlaku (mapa ŘJ), aby se turbo nepřetáčelo. Jinak je to zde řízeno přetlakem, který vzniká až za turbem, a jak píšete čidlo tlaku v sacím potrubí nemá. Jinak u mě bow-off v pořádku, ECU jsem sehnal druhou 100pro v pořádku a beze změny.
Těhle aut jsem moc s timhle problémem nedělal, ale mam pocit že už i na volnoběh to tam pouští střídu, kdyžtak mě někdo opravte.

Napsal: 11 led 2011, 16:52
od TomasH
jo ještě jedna věc, pokud odpojím hadičku mezi baňkou WG a N75, tak to jede jak gula, jenže si to nereguluje WG, tak by mohlo jít turbo do kytek:(

Napsal: 11 led 2011, 18:47
od Tomas.cz
A co táhlo z baňky do wg je tam nějaký předpětí?