neviete aku ma spotrebu stvorkolka?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
neviete aku ma spotrebu stvorkolka?
zdravim pani ,
mam otazku kamos ma passata 1,9 pd 96kw allrad a zere mu to priemerne 8,8 litra aj ked sa snazi ist jemne je to normalne ?
mam otazku kamos ma passata 1,9 pd 96kw allrad a zere mu to priemerne 8,8 litra aj ked sa snazi ist jemne je to normalne ?
To se mi zdá nějak málo, moc se mi tomu věřit nechce. já mám GIII variant syncro, je to ještě klasika s čerpadlem a ty jak známo měly spotřebu nižší a jezdím v průměru okolo 7l/100km. Ta spotřeba okolo 6l je tak na předokolku 66, nebo 81kW, ale né na 4x4. Ber v potaz kolik to auto váží, ta Octa tak cca 1500kg + ztráty kvůli 4x4. Passat co vím, tak je težší a hlavně je to stálé 4x4 a pokud tomu frajer dává napít, tak na PDéčku 8,8l není žádnej problém.Ardeth píše:To je docela dost. Me to zere mimo mesto podle predpisu 5,5, kdyz chci jet normalne tak neco kolem 6. Ve meste 7,5l.
Mam 74kw verzi.
Asi spatne serizeny rozvody.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

Jak rikam pokud jedu podle predpisu,tak s tim dokazu jezdit i za tech 5,5l coz je porad o pul litru vic nez s klasikou 81kw (my ji teda mame nachipovanou na 96kw).
Pri popojzdeni po meste to je pres osm,ale kdyz jezdis dyl,tak se ti to ustali na 7,5l.
Kdyz jsem zavodil cestou z Mimone s nejakou zlutou Hondou,tak jsem mel spotrebu 8l.
Jinak kratky trasy jsou pro PD mnohem zravejsi nez pro klasiku.
Pri popojzdeni po meste to je pres osm,ale kdyz jezdis dyl,tak se ti to ustali na 7,5l.
Kdyz jsem zavodil cestou z Mimone s nejakou zlutou Hondou,tak jsem mel spotrebu 8l.
Jinak kratky trasy jsou pro PD mnohem zravejsi nez pro klasiku.
O2
podla mna je 8-9ltr normalna spotreba,je to tazsie auto,sirsie gumy,diferak...
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Mám to samý PD 4x4 čip 150k a spotřeba taky 7-8l normal,s vlekem 2t jeJim píše:to je dost ta spotřeba....strýc má Sharana 4x4 PD, chip na 150HP a spotřeba kolem 7-8l při běžný jízdě a to je mnohem těžší a vyšší auto...
9,5l.Pohotovostní váha je 1830kg.Passat 96kw dvoukolka 1530kg,takže 4motion má tak o 100kg více-1630kg.Takže spotřeba by měla být tak 6,5-7-5l.

Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Záleží na okolnostech, ale i tak je to dost, mám G3 synchro, trysky 81, průměr v létě 5,5 - 5,8 (dá se jet i za 5l), v zimě 5,8 - 6, pokud jedu jak prasátko, není spotřeba větší než 6,8 l, to jsou průměry cca na 50 l , tankuju vždy po hrdlo.
Pokud je to Allroad - mělo by to být quatro jako Audi (nevím, že by se to vyrábělo) s PD 96by to mohlo být.
Pokud je to 4motion, tak je to dost, tam by měla být spotřeba 6,8 - 7 při normální jízdě.
Řel bych, že kontrola rozvodů a popř. ostatního podle diagnostiky by neuškodila.
Pokud je to Allroad - mělo by to být quatro jako Audi (nevím, že by se to vyrábělo) s PD 96by to mohlo být.
Pokud je to 4motion, tak je to dost, tam by měla být spotřeba 6,8 - 7 při normální jízdě.
Řel bych, že kontrola rozvodů a popř. ostatního podle diagnostiky by neuškodila.
G3 Variant synchro
4Motion u Passatu je Haldex, Allroad/quatro je Torsen. viz třeba http://www.auto.auto-news.cz/Technika:% ... 11720-10-1
otázkou je, jestli se torsen montuje do passatu? Nic jsem o tom nenašel.
Navc i Torsen umožňuje elektrické vypnutí, poslední je Torsen C - je zamontován v předním diferáku u Alfy
Torsen je u Phaetonu
otázkou je, jestli se torsen montuje do passatu? Nic jsem o tom nenašel.
Navc i Torsen umožňuje elektrické vypnutí, poslední je Torsen C - je zamontován v předním diferáku u Alfy
Torsen je u Phaetonu
G3 Variant synchro
MKTech: a jakej je podle tebe rozdil mezi stalim a pripinatelnym ? stejne se ti vsechno toci tak nebo tak
bobG3: nevim o jakym passatu mluvis ale B5 a B5.5 meli torsen jako audi, sice spousta lidi siri ze B5 ma haldex ale je to holej nesmysl, jak to ma motor podel tak to ma torsen, az nova B6 (tudis ten uplne posledni) ma haldex
bobG3: nevim o jakym passatu mluvis ale B5 a B5.5 meli torsen jako audi, sice spousta lidi siri ze B5 ma haldex ale je to holej nesmysl, jak to ma motor podel tak to ma torsen, az nova B6 (tudis ten uplne posledni) ma haldex
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp


mktech: uplne rozpojeny to neni na par procent (spis setin) je to seple uz po nastartovani ( staci si zvednout jedno zadni kolo, pri nenastartovanym motoru se snim da otacet velmi lehce, ale po nastartovani, uz se musi prekonavat znacnej odpor k toceni snim) ale mas pravdu ze to asi bude zrat min nez torsen
Jinak ridil jsem A4 1.8i a 1.9TDI v quattru nejakou lenost sem nepozoroval, zato u passata B5 2.8 V6 tiptronic ten byl pekne linej ale to bylo asi tiptronicem
ted jsem mel moznost ridit i Subaru WRX na snehu a musim uznat ze vsechny VW group auta maj "sileny" jizdni vlastnosti diky tezkymu motoru pred predni napravou a je mnohem tezsi je ridit
Jinak ridil jsem A4 1.8i a 1.9TDI v quattru nejakou lenost sem nepozoroval, zato u passata B5 2.8 V6 tiptronic ten byl pekne linej ale to bylo asi tiptronicem
ted jsem mel moznost ridit i Subaru WRX na snehu a musim uznat ze vsechny VW group auta maj "sileny" jizdni vlastnosti diky tezkymu motoru pred predni napravou a je mnohem tezsi je ridit
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp

