A6/2006 chyba řízení urovne vysky

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Odpovědi: 0
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Bydliště: Praha

A6/2006 chyba řízení urovne vysky

Příspěvek od morose »

Netusite nekdo kde zacit hledat chybu urovne rizeni vysky 02646 - neverohodny signal -

je to A6/2006 - vymenen kompresor vcetene cidla teploty a ventilu ovladani.
Po zapnuti klicku zachvili vypadne na konzoli moznost ovladani a vag vypisuje tuto chybu....v merenych hodnotach a testu akcnich clenu nevidim na zadnem kole nic zasadniho....

-neverohodny signal- ...to by me zajimalo jaky...
Naposledy upravil(a) šulda dne 18 zář 2023, 07:45, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Úprava názvu.
O1, 1.9TDi 81kW chip ACE, 2001
morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Odpovědi: 0
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od morose »

hm tak trochu jsem tusil ze to malokdo bude vedet... :(
O1, 1.9TDi 81kW chip ACE, 2001
morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Odpovědi: 0
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Bydliště: Praha

help řízení výšky 34

Příspěvek od morose »

Prosím o nějaký nápad, preslapuju na místě... :(

Audi Avant A6/2005 4F
Obrázek
Obrázek

1.možná by mi pomohlo, kdyby mi nekdo pomohl identifikovat cervene podtrzene hodnoty. Vypadá to že u VCDS-CZ doslo k pochybení pri tvorbe programu/prekladu, protoze popisek zjevne nesedí.
Auto je studené, teplota cca 13C odpovída cidlu v kompresoru.
Nerozumim kde se tam bere ten udaj 80C (98C) který je navíc nestabilní a hodnota se v klidu neustále mení od cca 80 do 130. Stupne Celsia? Ale ceho? Auto nebylo nastartovane 14 hodin....:) A kompresor take studeny, cidlo vymenene - kdyz ho odpojim místo 13C naskoci -40C, takze udaj o teplote kompresoru je opravdu tech 13C (11C).

2. základní nastavení výšky (vynulování) se po zadání bezp. přístupu u All Roadu Vag-Comem nastavovalo vepsáním hodnot v mm do skupin 01-04 a skupinou 05 potvrdilo.
Já však u VCDS v uvedených kanálech takovou možnost nevidím...
O1, 1.9TDi 81kW chip ACE, 2001
morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Odpovědi: 0
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od morose »

udaj 80C ma i dalsi A6 (allroad) 2006, obaleny ledem....Takze sice stale nevim co to je, ale chyba bude asi jinde.
O1, 1.9TDi 81kW chip ACE, 2001
morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Odpovědi: 0
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od morose »

WOW vedu tu dobrej monolog, aspon neni nuda a treba to nekomu nekdy pomuze:) (LOL)
O1, 1.9TDi 81kW chip ACE, 2001
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Blbě se zeptám... to zákl. nastavení se zádáváním vzdálenosti jsi dělal v přizpůsobení, nebo jinde? :) Protože já u Allroada neměl problém.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Odpovědi: 0
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od morose »

Ano - bezp kod 31564 - prijat - 10(prizpusobeni) - kanal 01: jsou tam nuly a nahore napsano cekejte....

auto by se melo nejak 2x pozvednout atd. Nedeje se vsak nic. Po 2 minutach to vypadne z pristupu.

pokud cokoliv zadam (jakekoli cislo) nelze ulozit, pouze testovat ale ulozeni uz nenabidne a komunikace po 2 minutach skonci chybou a chce novy login...

(k 02,03,04 jsem se ani nedostal) ale blb jsem 05ku (1) ulozil.

Bohuzel jsem timto zpusobem rozhodil zakladni nastaveni a nemuzu to dat zpatky...uz ani nelze ovladat MMI, je to v nejakym nouzaku natvrdo.
O1, 1.9TDi 81kW chip ACE, 2001
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Zkus to při nastartovaném autě. Ten vyměněný "ventil ovládání" myslíš blok ventilů jak tam jdou trubky?
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Odpovědi: 1
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Podmínky...zařazený P nebo N, nastartovaný motor, zavřený dveře...
***VAG,PSA,Renault***
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

chosepm píše:Podmínky...zařazený P nebo N, nastartovaný motor, zavřený dveře...
A jak to bude měřit, když má zavřené dveře :)
Na Allroadu i s otevřenyma dveřma...
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Odpovědi: 0
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od morose »

dveře jsem nezkoušel zavřít, zařazeno mam P....

ne ventil jsem menil na kompresoru...ale myslim ze zbytecne. Ovladani mam ted šedivy na MMI hned od zacatku. Predtim aspon chvili regulace svitila. Auticka mi blikaji obe....

auto jsem mel nastartovany a na nabijecce....dokud to zakl nastavení/nauceni nuly nejak neudelam asi to neozije... :( :(
O1, 1.9TDi 81kW chip ACE, 2001
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Odpovědi: 1
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

dhfool píše:
chosepm píše:Podmínky...zařazený P nebo N, nastartovaný motor, zavřený dveře...
A jak to bude měřit, když má zavřené dveře :)
Na Allroadu i s otevřenyma dveřma...
Proč by to nemoh měřit? Okno dolu a noťas na čelní sklo nebo střechu.
RossTech udává tyhle podmínky pro allroad 4F, jinak to nejde...
Hoď sem schválně obj. č. jednotky....
***VAG,PSA,Renault***
KARLIN80
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Odpovědi: 0
Registrován: 22 říj 2008, 14:54
Bydliště: BA

Příspěvek od KARLIN80 »

Dvere môžu byť otvorené ,stačí zacvaknúť zámok.Po skočení do prispôsobenia si auto nájde dolnú polohu a potom sa nastaví do normal dalej naskočia nuly a zadávaš výšku .
Pokial sa auto nevie dostať na požadovanú uroven trebars že netlačí kompresor tak nuly neneskočia.
Vyskúšaj či ti funguje kompresor login 8369
zakladné nastavenie 23
aktivovať a kompresor by mal tlačiť
ked nefunguje treba zistiť prečo..
morose
Aktivista
Příspěvky: 1005
Odpovědi: 0
Registrován: 28 srp 2006, 21:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od morose »

KARLIN80 píše:Dvere môžu byť otvorené ,stačí zacvaknúť zámok.Po skočení do prispôsobenia si auto nájde dolnú polohu a potom sa nastaví do normal dalej naskočia nuly a zadávaš výšku .
Pokial sa auto nevie dostať na požadovanú uroven trebars že netlačí kompresor tak nuly neneskočia.
Vyskúšaj či ti funguje kompresor login 8369
zakladné nastavenie 23
aktivovať a kompresor by mal tlačiť
ked nefunguje treba zistiť prečo..
pecka jdu na to diky!!! snad se pohnu

WABCO
STEUERGERAET
4CL/DC
4F0 907 553 - H15
4F0 910 553- 004 WBW
O1, 1.9TDi 81kW chip ACE, 2001
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

chosepm píše:
dhfool píše:
chosepm píše:Podmínky...zařazený P nebo N, nastartovaný motor, zavřený dveře...
A jak to bude měřit, když má zavřené dveře :)
Na Allroadu i s otevřenyma dveřma...
Proč by to nemoh měřit? Okno dolu a noťas na čelní sklo nebo střechu.
RossTech udává tyhle podmínky pro allroad 4F, jinak to nejde...
Hoď sem schválně obj. č. jednotky....
Šlo mi to i s otevřenyma dveřma na Allroadu C5. Jestli byl v háji třeba dveřní spínač, to už netuším. Prostě to šlo. Jestli mají na Rosstechu zavřené dveře, tak asi bude dobré ty dveře zavřít...
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“