http://www.parleysdieselperformance.com ... /SNO-47000
---methanol , propan , dusík pro TDI. nemohl by nekdo vysvetlit princip a učinky_?
METHANOL ???
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
- vita
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 11 říj 2006, 12:21
- Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou
Je to divný. Když napísou u dieselu že to snižuje detonace, tak tomu fakt nerozumim
. Vím že metanol dělá něco s cetanovim číslem a že upravuje průtah vznětu (předplamený reakce) a to klepšímu. Co se týče vody tak ta snižuje snahu k detonaci u benzínů (upravuje nějak hoření) ale u deselu nevím. Používat ji k přímému ochlazování neni šikovný, protože pak při hoření požere hodně tepla-snižuje výkon, lepší je ji stříkat na cooler zvenku
. Jinak směs metanolu s svodou snižuje teplotu ve spalovacím prostoru tak pomáhá proti propálení pístů. Propan : Že hoří snadněji než nafta je asi jasný, v motoru pak záleží na poměrech vzduchu k palivům, možná fakt pomáhá. Jako perličku: vím že ČVUT spolupracoval na vývoji alternativního paliva do autobusů (eště za komunismu), nevím jestli to byl zrovna propan !!! ale slyšel sem, že když to zkoušely na silnici, měli nejrychlejší autobus ve státech RVHP možná na světě vůbec, ale taky že na cestě Praha-Brno-Praha se daly spolehlivě propálit písty. To jen k tomu Safe Power Enhancer
. Nos je jasnej: víc kyslíku+víc paliva= výkon; moc výkonu=
pro motor (neúměrně zvyšuje teplotu ve spalovacím prostoru). To je všecko co vím, doufám že sem někde nenapsal nějakou moc velkou pítchovinu.




Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw
)

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 548
- Registrován: 24 led 2006, 14:00
- Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.