Ahoj,
padá do nouzáku při záběru - 3000ot. - , přikládám logy při 3. a i 4. rychlosti do kopce. Navíc (nevím zda souvisí) mě při přidání na 2.. 3. rychlost při 1800 až 2500ot. škubne auto a doprovází to zasyčení....
přefukuje ti turbo, nemáš v závadách regulační mez překročena? Koukni se na autě, jestli ti chodí regulace na turbu (jestli se při nastartování zatáhne táhlo na turbu), případně zkus prstem na tu regulaci zatlačit, jestli s tím půjde plynule hýbat... Buď máš v řiti N75 ventil, který ti to turbo nereguluje, nebo můžou být přidřené lopatky na turbu... Ten ventil se dá přes vag zkontrolovat v testu akčních členů (nevím ale přesně kde), pokud to bude v turbu tak rozborka a čištění, případně rovnou lopatky vypodložit ať je od toho klid...
Začni tím, že zkontroluj všechny podtlakové hadice a hadice na sání, jestli někde není netěstnost, pak se zkus podívat jestli ta regulace přímo na turbu se hejbe, pak test akčních členů, nebo od někoho půjčit na zkoušku ten N75 (máš to hned přehozený, projedeš a víš, jestli dojde ke změně a je to spolehlivější, než ten test akčních členů) pak případně řešit dál...
Naposledy upravil(a) Rider.23 dne 19 led 2011, 16:27, celkem upraveno 1 x.
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Jj, přesně tak - regulační mez překročena.
N75 jsem teď měl půjčenou od kamaráda - prohodil jsem ventil a zkusil projet - opět nouzák. Podtlakové hadičky jsem zkoukl, jedna se mě nějak nezdá (i když je napohled ok asi ji zkusím zítra vyměnit). Nakonec to asi zůstane na tom turbu
EGR ventil na to asi vliv nemá , že? Mám ho v plánu zaslepit nerezem.
EGR na to vliv nemá. Jestli ti nezatahuje regulace na turbu hned po nastartování, tak zkus baňku napojit napřímo na vakuovku a mrkni jestli po startu zatáhne.
JJo, to taky zkus, ale pokud si to projížděl na druhý, funkční N75 ventil, a nic, tak to pravděpodobně bude to naklápění lopatek= rozborka a čištění turba... Ještě je jedna varianta, že by mohla být protrhlá membrána v podtlakové baňce nebo někdy zevnitř vyrezne a pak to tam zadrhává (nebývá často), ale většinou je to opravdu v tom naklápění lopatek...
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
No mě to dělá taky něco podobýho. Motor AGR, 66kw. Při zátěži mě začalo hrozně syčet turbo a dnes mě to v kopci taky spadlo do nouzáku. N75 jsem měnil před půl rokem. Lopatky na turbu nemám naklápěcí a tlakový hadice jsou všechny suchý, kdyby tam byla díra předpokládám že tam bude únik oleje. Když dám auto na zvedák tak nemá zátěž a stejně nevím odkud to syčení jde...
Rohol píše:No mě to dělá taky něco podobýho. Motor AGR, 66kw. Při zátěži mě začalo hrozně syčet turbo a dnes mě to v kopci taky spadlo do nouzáku. N75 jsem měnil před půl rokem. Lopatky na turbu nemám naklápěcí a tlakový hadice jsou všechny suchý, kdyby tam byla díra předpokládám že tam bude únik oleje. Když dám auto na zvedák tak nemá zátěž a stejně nevím odkud to syčení jde...
unik oelej tam byt nemusi,kdyz to sycelo tak bych skontroloval hadice kolem intercoleru,jestli neni nekde vyskocena,mohlo by to být tím
VW G4 1,9 Tdi PD 85 kw AJM-chip cca 160 hp, 5,2 kw hudba
No já jsem právě myslel že když by se to tam někde tlačilo ven, tak že to bude mastný, vše je ale vizuelně suchý jak pepř. Asi budu muset zkusit metodu pokus - chyba. Chělo by to nějaký forichtung na otlakování...
navymýšlej věci! pokud by byla díra ve vedení k "intercoleru", tak bude tlak chybět, pokud ti přefukuje, máš na 90% zatuhlou regulaci, nebo problém s podtlakem k regulaci.
liboro píše:navymýšlej věci! pokud by byla díra ve vedení k "intercoleru", tak bude tlak chybět, pokud ti přefukuje, máš na 90% zatuhlou regulaci, nebo problém s podtlakem k regulaci.
kdybys pozorne četl tam má AGR, to znamena obtokový turbo,,tam asi moc toho podtlaku nebude,takze to klidne byt tím muze,na obtokovym turbu nema byt co zatuhlyho
VW G4 1,9 Tdi PD 85 kw AJM-chip cca 160 hp, 5,2 kw hudba
liboro píše:V tom je ten problém, kdybych pozorně četl.
kazdej se sekne,já sem taky nejakej cas jezdil s AGR, a vypadla mi hadice z koleru,a padlo mi to do nouzaku,nevím teda proc,kdyz chybel tlak ale padlo,po nasazení ok
VW G4 1,9 Tdi PD 85 kw AJM-chip cca 160 hp, 5,2 kw hudba
Eddy91 píše:kazdej se sekne,já sem taky nejakej cas jezdil s AGR, a vypadla mi hadice z koleru,a padlo mi to do nouzaku,nevím teda proc,kdyz chybel tlak ale padlo,po nasazení ok