Kolik je nás tu BIKERů ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
Docela odklon od FMXmountune píše:Tak je rozhodnuto měl jsem vždy rád endura takže jsem vybral CRF 250 L od Hondy.. nepotřebuju žádnou pilu a na projíždění v okolí chaty na Křivoklátě ideální. Cena nový je více než přívětivá.
na prase mám origo novej výfuk za 2 ho dám .
a novej stator zapalování i s relátkama jetě ve staniolu a krabičce.
Zrovna tady študuju DP sice od 1150, ale ty motory jsou stejný a o intervalu výměny tam není ani slovo. Pouze jak to udělat a zkontrolovat. Ale zeptám se ti lidí co se kolem těhle motorů motaj víc. I mě to totiž zajímá.jericho-3 píše:Není tady někdo, kdo má povědomí v kolika km se mění rozvody /řetízek/ na BMW 1200ccm GS?
Elektronika auta a technika........
776 829390
776 829390
No protože známý přivezl GS z D /od dovozců/, na tachometru přes 70000km , motor na volnoběh zakopává , nechal si udělat ventily/znám dotyčného, tak tam zajedu, jak to bylo/ , ale zastudena motor poklepává než se ohřeje/ já slyšel jen ohřátý motor/..A jen jsem vyběhl ven v pantoflích, poklekl k motoru a slyšel řetízek na rozvodech...Může to být jen vodítko/a/ale to zakopávání je problém. Jakmile se přidá, tak motor běží dobře..Dotyčný mechán doporučil nalít Ceramic do oleje..Asi ho kopnu do zadku, ale patrně poznal co má moto za sebou..
nepropadat panice...
Tak všeobecně tyhle motory jsou hlučnější. Jsou to takový traktory, hlavně za studena. Ale po 70tis km by rozvodum nemělo nic být. Sám mam poctivejch 100t a tichoučko. Soused má to samý a k tomu zřejmě stočenka, takže klidně něco okolo 200t. a pohoda.jericho-3 píše:No protože známý přivezl GS z D /od dovozců/, na tachometru přes 70000km , motor na volnoběh zakopává , nechal si udělat ventily/znám dotyčného, tak tam zajedu, jak to bylo/ , ale zastudena motor poklepává než se ohřeje/ já slyšel jen ohřátý motor/..A jen jsem vyběhl ven v pantoflích, poklekl k motoru a slyšel řetízek na rozvodech...Může to být jen vodítko/a/ale to zakopávání je problém. Jakmile se přidá, tak motor běží dobře..Dotyčný mechán doporučil nalít Ceramic do oleje..Asi ho kopnu do zadku, ale patrně poznal co má moto za sebou..
Do oleje bych rozhodně nic nelil. Tenhle motor je docela háklivej na olej a vzhledem k tomu že je to vzducháč s poměrně velkejma vůlema tak i rád olej papká.
Zakopávání bych viděl někde jinde, buď svíčky nebo blbě nastavený klapky, případně potenciometr na klapce.
Elektronika auta a technika........
776 829390
776 829390
Tohle rád slyším, nemám zkušenost s těmito novo výrobky, hlavně co se týče životnosti..Jemu jsem doporučil, aby zajel k BMW , nechal si to napíchnout, možná mu i řeknou minulost motorky... Ale můj prastarý BMW R 71 ale s koly na rozvodech je proti tomu tichošlápek...A co jsem slyšel BMW R 51 z 30. tých let, kde je rozvodový řetízek a dvě vačky /rozvod OHV/, tak taky jen šuměl..
nepropadat panice...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Já chci jet dohoblovat pneu než přezuju.
Loni to bylo na 2 hodiny za 200 Kč, (17-19 hod) podle počtu motorek to většinou rozdělili na 2 skupiny a střídá se po 15 min.
Loni výfuky nikdo neřešil ale prý se to hodně zpřísnilo, nevím, letos jsem tam ještě nebyl. Laďáky mám taky s homologací a útlumky tam asi dám, i když třeba na STK to neřešili.
Loni to bylo na 2 hodiny za 200 Kč, (17-19 hod) podle počtu motorek to většinou rozdělili na 2 skupiny a střídá se po 15 min.
Loni výfuky nikdo neřešil ale prý se to hodně zpřísnilo, nevím, letos jsem tam ještě nebyl. Laďáky mám taky s homologací a útlumky tam asi dám, i když třeba na STK to neřešili.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série