Stránka 1 z 2

Vibrace motoru po nachipování

Napsal: 25 úno 2006, 07:26
od honzik
Mám Golf 3 1,9TDI 81kw Turbo 130PS

Nechal jsem si to chipnout a ted mi to při prudkém přidání plynu cca do 2300 ot/min zavybruje celým autem, pak se to ustálí.
Prý tam jde moc nafty. Z výfuku se hulí normálně.
Mám ji nechat snížit, nebo naopak ještě malinko přidat na plnícím tlaku? :?
Jakej maximální tlak to turbo snese, abych ho neohrozil?

Napsal: 25 úno 2006, 09:26
od Lusťa
No já mám to samý s těma vibracena na Golfu IV. Prý jsou to silentbloky. Nejdřív jsem myslel, že to nezvládá spojka přenést ten výkon, ale jsou to údajně ty silentbloky.

Jinak, co se týká toho 130HP turba, tak v serii to turbo tlačí 1.3 baru, ale lidi na tom maj bez problémů 1.5. Je to asi o štěstí a od kusu. Může ti odejít, i když tam budeš mít těch 1.3 za 1000km a nebo ti může vydržet věčnost

Kdybych plácal hlouposti, tak mě prosím někdo opravte, abych zbytečně někoho neuváděl v omyl

Napsal: 25 úno 2006, 09:44
od honzik
No nevim. Začalo to dělat hned po chipu, ale na to by nám mohl odpovědět Reesha. Ten se s tím určitě už setkal.

Napsal: 25 úno 2006, 10:35
od BOSCHFMTuning
honzik píše:No nevim. Začalo to dělat hned po chipu, ale na to by nám mohl odpovědět Reesha. Ten se s tím určitě už setkal.
ty vibrace podle mě dělá předvstřik. myslím to, že motor tak zadetonuje v nizkych otačkach pod plnym plynem.

nebo to muže dělat i dvouhomotný setrvák

ale to se tu už kdysi řešilo milionkrat

Napsal: 25 úno 2006, 11:36
od mvolesko
dvouhmotnostní setrvák tohle auto ještě nemá, bude to moc nafty v nesprávnou dobu teda špatnej předvstřik

Napsal: 25 úno 2006, 11:46
od valis
Jinak, co se týká toho 130HP turba, tak v serii to turbo tlačí 1.3 baru, ale lidi na tom maj bez problémů 1.5. Je to asi o štěstí a od kusu. Může ti odejít, i když tam budeš mít těch 1.3 za 1000km a nebo ti může vydržet věčnost

Ja na 130ku tlacim stabilne 1,7. Na ctyrku a petku to leze pres dva bary a zatim facha furt.Uz jsem s tim najel pres dvacet tisic :-) Jedinej problem je,ze to obcas nevydrzi nejaka hadice..

Napsal: 25 úno 2006, 11:58
od honzik
Co teda dělat? To se asi nedá odstranit přez VAG. Musim to nechat přeprogramovat?
A raději ubrat naftu, nebo přidat vzduch,když se budu vejít do 1,3baru? Ted to tlaci asi 1,25baru.

Napsal: 25 úno 2006, 13:05
od BOSCHFMTuning
ubrat nafty

Napsal: 26 úno 2006, 00:08
od Jim
hmm, vypadá to, že to potká každý chipovaný auto...

ted mám trochu upravený soft, tedy že je trošku ubraný výkon v nižších otm a přidaný ve vyšších otm....a skutečně ty vibrace trochu ustoupily...takže něco na tom předvstřiku asi bude... :)

Napsal: 26 úno 2006, 13:48
od MKTech
Je to díky vyšímu kroutícímu momentu motor má v nižších otáčkách větší sílu proto ty vybrace. Stačí podřadit. Dělá to většinou kolem 1500Ot max do 2tis. Pak je to ok.

Napsal: 26 úno 2006, 17:55
od honzik
Milan_TS píše:Je to díky vyšímu kroutícímu momentu motor má v nižších otáčkách větší sílu proto ty vybrace. Stačí podřadit. Dělá to většinou kolem 1500Ot max do 2tis. Pak je to ok.

Co to udělá, když tomu přidám ještě trochu vzduchu?

Napsal: 26 úno 2006, 20:32
od Kornout
To mvolesko: asi má, je to 97, ty už by ho mít měly. mmj. jeden mám doma, také z 97 AFN.

Dnes jsme tím autem jely a ty vybrace jsou jako když ten motor podtáčí, ale otm. jsou cca 1900.

Napsal: 26 úno 2006, 22:51
od Alex
honzik: nemyslím že sa to zmení, ak len pridáš vzduch. Vibruje to kvôli veľkému točiacemu momentu, ako píše Milan_TS.

Napsal: 27 úno 2006, 21:29
od CARLOS
taky mě to vybruje při 2100 ot./min od chipu, ted to budu řešit úpravou předvstřiku, bylo mě řečeno že motor jde vic natvrdo než by měl???
zajímalo by mě jestli se to dá upravit na mapách při čipu??? :o

Napsal: 28 úno 2006, 12:31
od Tupino
to jo, 2100 je moc, většinou to dělá pod 1600 nebo něco kolem těchto otáček
CARLOS píše:taky mě to vybruje při 2100 ot./min od chipu, ted to budu řešit úpravou předvstřiku, bylo mě řečeno že motor jde vic natvrdo než by měl???
zajímalo by mě jestli se to dá upravit na mapách při čipu??? :o