MAF OFF za dvě koruny :)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Len teória, aj sa to tu niekde píše. Mne zatiaľ tiež všade fungovala jedna. Ale dáva to logiku. Jedna urobí úbytok okolo 500mV. Veľmi záleží od typu diody a aj v rámci typu môže byť rozdiel v úbytku aj cez 100mV medzi jednotlivými kusmi. Ak pridáš otáčky, stúpne trochu napätie a nepatrne sa zvýši aj inak stabilných 5V. Tým sa ti zvýši aj napätie za diódou a keďže už predtým si bol s váhou ďaleko za maximálnym napätím, môže to váhu vypnúť.
Pokud mas zaslepku,tak uz hadicku vytahovat nemusis.audi913 píše:cau chcem nahodit diodu BAV21 co vsetko je potrebne spravit egr mam zaslepene netreba s nim nic viac robit napr. vytiahnut hadicku co ide do egr alebo ju tam mam nehat diki
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Pokud mas zaslepku,tak uz hadicku vytahovat nemusis.audi913 píše:cau chcem nahodit diodu BAV21 co vsetko je potrebne spravit egr mam zaslepene netreba s nim nic viac robit napr. vytiahnut hadicku co ide do egr alebo ju tam mam nehat diki
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
chalani,poradi mi niekto na rychlo?priznam sa,ze som necital cele vlakno,je toho naozaj dost.dva dni do zadu som kupil roomster s motorom 1.4tdi 51kW(BNM).problem bol ze to dymilo a neslo to dobre do vykonu.myslel som,ze turbo KO,no po odpojeni váhy valí auto dobre a prestalo dymit.no objavila sa mi kontrolka motora.zajtra ma caka EK a TK.ak vahu zapojim,dymi,mam obavu ze ma nepustia cez EK.ked odpojim,mam obavu ze budu mat problem s kontrolkou motora.mam tam vahu BOSCH s 5 pinovym konektorom,no do konektoru vedu iba 4 kable.prosim kam mam pripojit a aku diodu,aby islo auto dobre a nesvietila mi kontrolka motora?vdaka...mam aj VCDS 12.12.3.ake mam sledovat a na ktorom kanali hodnoty?vdaka
každu chvilu niečo iné ...