MAF OFF za dvě koruny :)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
exiter
Přispěvovatel
Příspěvky: 576
Registrován: 25 lis 2008, 22:06

Příspěvek od exiter »

majitel mění váhu již poněkolikáté, vždy dával origo BOSCH. Vzduchový filtr mění pravidelně. Buď má pech na váhy nebo mu to někdo nepřeje:-)
Proto zcela logicky zkouška přes diodu. Doposud a není to první dioda, co jsem dával, nebyl problém až s touhle Octavkou...
passion
Přispěvovatel
Příspěvky: 715
Registrován: 03 úno 2006, 08:04

Příspěvek od passion »

Daj dve do série.
exiter
Přispěvovatel
Příspěvky: 576
Registrován: 25 lis 2008, 22:06

Příspěvek od exiter »

@passion: 2 diody v sérii pomůže, to máš vyzkoušeno nebo nápad? Díky
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

exiter: Mozna by mel zkusit PIERBURG pry vydrzi vice.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
passion
Přispěvovatel
Příspěvky: 715
Registrován: 03 úno 2006, 08:04

Příspěvek od passion »

Len teória, aj sa to tu niekde píše. Mne zatiaľ tiež všade fungovala jedna. Ale dáva to logiku. Jedna urobí úbytok okolo 500mV. Veľmi záleží od typu diody a aj v rámci typu môže byť rozdiel v úbytku aj cez 100mV medzi jednotlivými kusmi. Ak pridáš otáčky, stúpne trochu napätie a nepatrne sa zvýši aj inak stabilných 5V. Tým sa ti zvýši aj napätie za diódou a keďže už predtým si bol s váhou ďaleko za maximálnym napätím, môže to váhu vypnúť.
audi913
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 29 kvě 2017, 06:43

Příspěvek od audi913 »

cau chcem nahodit diodu BAV21 co vsetko je potrebne spravit egr mam zaslepene netreba s nim nic viac robit napr. vytiahnut hadicku co ide do egr alebo ju tam mam nehat diki
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

audi913 píše:cau chcem nahodit diodu BAV21 co vsetko je potrebne spravit egr mam zaslepene netreba s nim nic viac robit napr. vytiahnut hadicku co ide do egr alebo ju tam mam nehat diki
Pokud mas zaslepku,tak uz hadicku vytahovat nemusis.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

audi913 píše:cau chcem nahodit diodu BAV21 co vsetko je potrebne spravit egr mam zaslepene netreba s nim nic viac robit napr. vytiahnut hadicku co ide do egr alebo ju tam mam nehat diki
Pokud mas zaslepku,tak uz hadicku vytahovat nemusis.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
exiter
Přispěvovatel
Příspěvky: 576
Registrován: 25 lis 2008, 22:06

Příspěvek od exiter »

chlapi, dal jsem diodu na zkousku do odpojeneho pinu, hodnoty ok motor jede, akorát teplomer chladici kapaliny blbne, je mozne tim odpojenim ze tohle blbne?
po nastartovani najede rucicka chlad. kap. do spravne polohy ale pak padne dolu, ostatni rucicky ok
Dik ;)
Fredino
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 25 led 2016, 08:00

Příspěvek od Fredino »

Čaute chalani bav21 má 250mA čo keď tam dám 1A lebo popravde som to skúšal samozrejme egr off a ide to ako besné,motor Ahf 81kw golf4 Obrázek
Fredino
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 25 led 2016, 08:00

Příspěvek od Fredino »

Tak dal som bav 21 a všetko ide ako má aj podymuje ale problém nastal pri 130km/h keď som pridal zacitil som ako stratil výkon teda ťah po vypnutí motora a znova nastartovani už v nudzaku nebol,nechápem vyskúšané viackrát iba pri tých 120 a vyššie (hm)
Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 753
Registrován: 12 dub 2014, 12:18

Příspěvek od Fenix9555 »

ako je to pri motore Hitachi 2.5 TDI V6 132kw ?? ktoré piny použiť ?
mifko86
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 29 kvě 2011, 16:42
Bydliště: Nové Zámky

Příspěvek od mifko86 »

chalani,poradi mi niekto na rychlo?priznam sa,ze som necital cele vlakno,je toho naozaj dost.dva dni do zadu som kupil roomster s motorom 1.4tdi 51kW(BNM).problem bol ze to dymilo a neslo to dobre do vykonu.myslel som,ze turbo KO,no po odpojeni váhy valí auto dobre a prestalo dymit.no objavila sa mi kontrolka motora.zajtra ma caka EK a TK.ak vahu zapojim,dymi,mam obavu ze ma nepustia cez EK.ked odpojim,mam obavu ze budu mat problem s kontrolkou motora.mam tam vahu BOSCH s 5 pinovym konektorom,no do konektoru vedu iba 4 kable.prosim kam mam pripojit a aku diodu,aby islo auto dobre a nesvietila mi kontrolka motora?vdaka...mam aj VCDS 12.12.3.ake mam sledovat a na ktorom kanali hodnoty?vdaka
každu chvilu niečo iné ...
sCitem
Přispěvovatel
Příspěvky: 297
Registrován: 09 zář 2015, 08:15
Bydliště: Bílina

Příspěvek od sCitem »

Jestli jsem to pochopil správně tak ještě musíš mít EGR off aby to fachčilo....
O2 BXE 4x4, GTB 1756V
mifko86
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 29 kvě 2011, 16:42
Bydliště: Nové Zámky

Příspěvek od mifko86 »

Egr nemozem odstavit.mam tam elektronicky,ten by mi hlasil chybu motora...
každu chvilu niečo iné ...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“