MAF OFF za dvě koruny :)
Napsal: 25 led 2011, 10:57
Info:
POZOR JEN PRO DIESELY!
http://translate.google.cz/translate?hl ... Findex.htm
Jak na to:
Doufám že to dotyčnému co tento obrázek stvořil nevadí, ale potom co mi někdo psal co má koupit za odpor že neví kolik je BAV21 hodnota 

Zde je mapa, na kterou to má vliv - červeně označeno jak to pak dává naftu

Pierburg MAF, VW 074 906 461, má 6 pinů. Barva kabelů a popis zapojení jsou z motorů 66kW AGR a 81kW AHF.
Pin / Popis / Barva kabelu / Zapojeno do
1 / 5V referenční napětí od ŘJ / ČERVENÁ/ZELENÁ / pin 50 ŘJ
2 / Zem signálu / HNĚDÁ/MODRÁ / pin 25 ŘJ
3 / +12V napájení / ŽLUTÁ/ČERNÁ / relé 109
4 / Nezapojeno / - / -
5 / Zem / HNĚDÁ / kostra vozidla
6 / Výstup váhy vzduchu / FIALOVÁ/HNĚDÁ / pin 52 ŘJ
1 ------Ɩ>Ɩ------6

Bosch MAF má 5 pinů, 0 281 002 216, VW 028 906 461, 0 280 217 121, VW06A 906 461. Barva kabelů a popis zapojení jsou z váhy Bosch 0 280 218 018:
Pin / Popis / Barva kabelu / Zapojeno do
1 / Výstup teplotního čidla / nezapojeno v motoru ALH / -
2 / +12V napájení / ŽLUTÁ/ČERNÁ / relé 109
3 / Zem / HNĚDÁ / kostra vozidla
4 / 5V referenční napětí od ŘJ / ČERVENÁ/ZELENÁ / pin 50 ŘJ
5 / Výstup váhy vzduchu / HNĚDÁ/MODRÁ / pin 52 ŘJ
4 ------Ɩ>Ɩ------5
akorát nevím jak s tím teplotním čidlem..

Zde je log:

POZOR JEN PRO DIESELY!
Kód: Vybrat vše
MAF MODE aneb MAF OFF lze udělat v ceně 2kč a světe div se jede to i trošku líp...
Potřebná je dioda s malým úbytkem - BAV21 (nebo můžete BAV20), kterou jsem zapojil mezi 1 a 6 pin rovnou do konektoru - ohnul jsem konce do Ucka, nacpal do plíšků v konektoru a následně oblepil lepenkou aby dioda nemohla vypadnout. V ŘJ žádny chyby, ukazuje to 847,9mg (mám starší ŘJ, u novějších to ukazuje víc - kolem 1000mg/R) a jede to bych řekl trošku líp ve spod i ve vrchu :)
Je nutno mít zadělaný EGR (což už jsem měl pomocí záslepky).
Mírně menší spotřeba (byla 6.5l se špatnou váhou)
Takze MAF OFF bez software upravy :-)
http://home.versatel.nl/leeoscar/index.htm tady je původní stránka, odkaz na MAF OFF tam bliká dole žlutě - v menu to není ;) Naleznete tu i jak si vyrobit EGT senzor, powerbox na PD i rotačku, jednoduchý MAP MODE (zvýšení tlaku turba opět díky jedné diodě),... Přes google translator si to přeložte - je to v holandštině.
Jak na to:
Kód: Vybrat vše
U Pierburg stačí dát diodu z pinu 1 na pin 6 - na jednom pinu je referencnich 5V a na druhým má být výstup z MAF. Na diodě vznikne malý úbytek a pak to ukazuje jakoby furt maximální průtok vzduchu. U Bosh váhy se to dává mezi 4 a 5 pin, ale jsou tam jinak zapojený kabely - nevím jestli není nutno nechat zapojený to teplotní čidlo, takže by to znamenalo mít připojený konektor, napíchnout se na 5V (nepřerušovat) a výstup z MAF odstříhnout a na kabel co vede do ŘJ napojit tu diodu :)


Kód: Vybrat vše
edit: 7.3.12 - koupil jsem si programátor, takže tento mód už nepoužívám, po zkušenostech doporučuji dlouhodobě jen na sériová auta s odpojeným (nebo zaslepeným) EGRem (přizpůsobení ve VAG-COM opravdu nestačí!!), u načipovaných to bude kourit než se nafoukne turbo a to docela dost - bral bych to jako dočasný řešení pro vyzkoušení jestli je špatná váha nebo něco jinýho. S diodou jako náhradou jsem jezdil poměrně dlouho, žádný negativa jsem nenašel až na jednu a to když se protůruje motor na neutral tak lítaj saze z výfuku :D


Pierburg MAF, VW 074 906 461, má 6 pinů. Barva kabelů a popis zapojení jsou z motorů 66kW AGR a 81kW AHF.
Pin / Popis / Barva kabelu / Zapojeno do
1 / 5V referenční napětí od ŘJ / ČERVENÁ/ZELENÁ / pin 50 ŘJ
2 / Zem signálu / HNĚDÁ/MODRÁ / pin 25 ŘJ
3 / +12V napájení / ŽLUTÁ/ČERNÁ / relé 109
4 / Nezapojeno / - / -
5 / Zem / HNĚDÁ / kostra vozidla
6 / Výstup váhy vzduchu / FIALOVÁ/HNĚDÁ / pin 52 ŘJ
1 ------Ɩ>Ɩ------6

Bosch MAF má 5 pinů, 0 281 002 216, VW 028 906 461, 0 280 217 121, VW06A 906 461. Barva kabelů a popis zapojení jsou z váhy Bosch 0 280 218 018:
Pin / Popis / Barva kabelu / Zapojeno do
1 / Výstup teplotního čidla / nezapojeno v motoru ALH / -
2 / +12V napájení / ŽLUTÁ/ČERNÁ / relé 109
3 / Zem / HNĚDÁ / kostra vozidla
4 / 5V referenční napětí od ŘJ / ČERVENÁ/ZELENÁ / pin 50 ŘJ
5 / Výstup váhy vzduchu / HNĚDÁ/MODRÁ / pin 52 ŘJ
4 ------Ɩ>Ɩ------5
akorát nevím jak s tím teplotním čidlem..

Zde je log:
