K24 na TDI

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Meziříčí

K24 na TDI

Příspěvek od LibangVW »

Ahoj , jelikoz me pomalu ale jiste po softu odchazi turbo dostal jsem napad tam dat K24 z 1.6TD co se mi vali doma , regulace by se poresila tet otazka jak by se to s tim chovalo ? nema nekde zkusenost ? da se s nim tlacit s prstem v nose 1,5B :)
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

někde na netu jsem narazil na německý Audi A4 TDI a měl tam tohle turbo a spolu s race tryskama a dalšíma úpravama tam měl odbržděno přes 200 koní, takže nemožný to nebude. Největší problém bych viděl smíření se s mamutím turbolagem, oproti VNT turbům. Tipuju, že se to bude chovat obdobně jako na tom komůrkáči 1.6, tzn. od 2500ot/min slušnej tah až někam k 5000 bez restrikce.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
Martin Kanňuch
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Registrován: 15 lis 2007, 14:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

Příspěvek od Martin Kanňuch »

Ale je rozdiel tlacit 1,5baru do 1,6 a 1,5baru do 1,9 tlak je sice stejny ale objem vzduchu uz nie ;)
VW Passat variant 1.9 Tdi AFN - KW var.1, Jednohmota zotrvak + HDS, brzdy 312x25/269x22, dva IC ako 2,5 Tdi,turbo VB, EGR off, KAT off
Land rover Defender 110 SW
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

ta prodleva za taková by nebylo, to turbo se občas dává na 1.9TD a chodí už od 1500 ot, a mě na 1.6 už od 2000.
200k s K24? nebyl to nějake hybrid?

dle mě je blbost dávat turbo z td na tdi
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

vcera me na dalnici pri 190 odeslo turbo tak to musim resit ale pujdu nakonec do VAčka , kdyz uz tak uz
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Smoke píše:ta prodleva za taková by nebylo, to turbo se občas dává na 1.9TD a chodí už od 1500 ot, a mě na 1.6 už od 2000.
200k s K24? nebyl to nějake hybrid?
zas ale přímo-vstřik má menší teplotu spalin, takže i nižší objem, který roztáčí turbo. Taky se na TDI dávaly mnohem menší turba než na TD, stačí srovnat turbo z AAZ a 1Z, to TDčkový je tak o půlku větší.
Ta prodleva bude hlavně záviset na tryskách a kolik tam pohrne nafty, na TD když přidáš naftu, tak se prodleva turba taky zmenší, ale prostě na obtoku to bude mít vždycky pomalej náběh, zašlápneš plyn, nic, nic, nic, pak foukne a jedeš.

to nevím, jsetli to byl hybrid, měl tam v popisku KKK K24 turbo, zkoušel jsem to najít, ale neúspěšně :?
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Tady je jeden z důkazů, že to maká bez potíží i na benzinu.

http://auta.yauto.cz/volkswagen-corrado ... 36673.html
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

tak k24 měly i pětiválce audi a měli na něm výkon od 200 do 300 koní
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

ještě me tvrdte, že diesel turbo se používá i na benzínu.
teplota výfuk plynů také mnohem vyšší
a musí mít větší výfukovku, kvůli téměř 2x více otáček motoru
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

mno ten objem vzduchu bude zasadni, ale jak rikaji hosi od Toyoty, nic neni nemozne :D
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Smoke píše:ještě me tvrdte, že diesel turbo se používá i na benzínu.
teplota výfuk plynů také mnohem vyšší
a musí mít větší výfukovku, kvůli téměř 2x více otáček motoru
uplně stejný jako diesel asi ne, ale starý audiny měly turbo označovaný jako k24... a klidně bych se vsadil, že to corro má turbo se svodama z 1,6TD (noteeth) taky benzín má většinou tak o polovinu menší plnící tlak ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

k24 u 1.6td je tlak 0.8, a vw corrado 0.7 a okta 1.8t rs taky 0.8
značení asi ano, ale turbo bude uplně jiný
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

to corado delal tady kamarad.. Tak koukam, ze to jeste jezdi. Je tam turbo z AGR.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

ma nebo ho mel tet nevim uzivatel lukyy G60 na vwclubu ;)
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

tak uz mam jine turbo doma nakonec jsem volil uplne jinak :P

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“