
K24 na TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
K24 na TDI
Ahoj , jelikoz me pomalu ale jiste po softu odchazi turbo dostal jsem napad tam dat K24 z 1.6TD co se mi vali doma , regulace by se poresila tet otazka jak by se to s tim chovalo ? nema nekde zkusenost ? da se s nim tlacit s prstem v nose 1,5B 

-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
někde na netu jsem narazil na německý Audi A4 TDI a měl tam tohle turbo a spolu s race tryskama a dalšíma úpravama tam měl odbržděno přes 200 koní, takže nemožný to nebude. Největší problém bych viděl smíření se s mamutím turbolagem, oproti VNT turbům. Tipuju, že se to bude chovat obdobně jako na tom komůrkáči 1.6, tzn. od 2500ot/min slušnej tah až někam k 5000 bez restrikce.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
- Martin Kanňuch
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 352
- Registrován: 15 lis 2007, 14:58
- Bydliště: Košice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
ta prodleva za taková by nebylo, to turbo se občas dává na 1.9TD a chodí už od 1500 ot, a mě na 1.6 už od 2000.
200k s K24? nebyl to nějake hybrid?
dle mě je blbost dávat turbo z td na tdi
200k s K24? nebyl to nějake hybrid?
dle mě je blbost dávat turbo z td na tdi
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
zas ale přímo-vstřik má menší teplotu spalin, takže i nižší objem, který roztáčí turbo. Taky se na TDI dávaly mnohem menší turba než na TD, stačí srovnat turbo z AAZ a 1Z, to TDčkový je tak o půlku větší.Smoke píše:ta prodleva za taková by nebylo, to turbo se občas dává na 1.9TD a chodí už od 1500 ot, a mě na 1.6 už od 2000.
200k s K24? nebyl to nějake hybrid?
Ta prodleva bude hlavně záviset na tryskách a kolik tam pohrne nafty, na TD když přidáš naftu, tak se prodleva turba taky zmenší, ale prostě na obtoku to bude mít vždycky pomalej náběh, zašlápneš plyn, nic, nic, nic, pak foukne a jedeš.
to nevím, jsetli to byl hybrid, měl tam v popisku KKK K24 turbo, zkoušel jsem to najít, ale neúspěšně

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Tady je jeden z důkazů, že to maká bez potíží i na benzinu.
http://auta.yauto.cz/volkswagen-corrado ... 36673.html
http://auta.yauto.cz/volkswagen-corrado ... 36673.html
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
uplně stejný jako diesel asi ne, ale starý audiny měly turbo označovaný jako k24... a klidně bych se vsadil, že to corro má turbo se svodama z 1,6TDSmoke píše:ještě me tvrdte, že diesel turbo se používá i na benzínu.
teplota výfuk plynů také mnohem vyšší
a musí mít větší výfukovku, kvůli téměř 2x více otáček motoru


Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
to corado delal tady kamarad.. Tak koukam, ze to jeste jezdi. Je tam turbo z AGR.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg