Stránka 1 z 2

PD O- krouzky

Napsal: 30 led 2011, 16:34
od tech
Dieselaci,chtel bych znat vas nazor.Trochu vymackana hlava na 2.0 tdi 103 kw,a nafta v oleji- nic noveho.Cetl jsem nekde v nejakem foru ,ze si tam klucina po nekolikatem pretesneni (originalama) sehnal ty dva horni krouzky o 0.5 mm vetsi a ma po problemu.Ja jsem se po nich dival a jdou sehnat s tvrdosti SH 80 do teplot 200 C a stji pouze 140Kc vsech 8.Mluvil jsem s prodejcem a jsou to krouzky urcene pro naftu ,bezin atd. Co vy na to , ja myslim ,ze by to mohlo fachcit.

Napsal: 30 led 2011, 16:36
od jajic
možná.....a nebo vyvložkovat hlavu

Napsal: 30 led 2011, 16:48
od pokornasek.pepan
zkus to,ale jen me ted napadlo ze sem resil naftu v oleji taky na 2,0tdi a byl v haji tandem.

Napsal: 30 led 2011, 17:14
od jericho-3
Já bych to zkusil, za pokus to stojí..A ta cena je bezva, předevčírem jsem se ptal na origo a chtěli v autorizáku 685 kč na jeden vstřik/2 gumičky/.. :)

Napsal: 30 led 2011, 18:44
od 12skvarka
v boschi stojí orio sada na vstřik kolem 200,-...... a nikdy nebyl po přetěsnění problém.prostě ty starý gumičkz ztvrdou a už tak netěsní stačí je vyměnit za nové stejnej rozměr

Napsal: 30 led 2011, 19:01
od vita.10
Já dával větší o 0,1 mm. Je to asi půl roku zpátky. Psal jsem to sem a myslím že to taky někdo zkoušel. A zatím to drží. Mám AVF. Měnil jsem celou sadu a koupil jsem to u prodejce O-kroužků. Vzal jsem tam co jsem vyndal a podle nich mi vybral.

Napsal: 30 led 2011, 20:29
od honza2
musíš zkontrolovat hlavu po vytažení vstřiku,jestli tam nejsou vymačkané díry na stěnách ,ty je třeba zabrousit ,abys nepoškodil nové kroužky!!!!

Napsal: 30 led 2011, 20:32
od honza2
samozřejmě zabrousíš jen hrany ,ty rýhy tam už zůstanou

Napsal: 05 úno 2011, 16:33
od romčo
Tak ja sa s tým trápim už asi týždeň.Pri výmene hydroštelov som menil preventívne aj o-krúžky na vstrekoch za nové (sada Bosch)a odvtedy mám z toho nočnú moru.Najprv mi to netesnilo od oleja a chcalo mi naftu do oleja.Skúšal som to všelijako,zrazil som hranky na tých otlačených miestach,namazal vazelínkou,vstrek tam pekne dosadol a a nič.Tak som kúpil gumičky o 0,5mm väčší priemer a ten tam nedostanem,keby som sa rozkrájal.Tak som si dal vyrobiť o-krúžok na mieru(ten najväčší27x2,6 originál je 27x2,5)a teraz mi to tesní od oleja v pohode ale pre istotu mi teraz padá nafta a po hodine stánia musím dlho štartovať kým si to naťahá.Ide ma z toho trafiť šlak,asi musím dať vyrobiť aj tie stredné krúžky.Kde ste zohnali tie krúžky o 0,1 mm väčšie.Dík
Mám tiež AVF

Napsal: 06 úno 2011, 08:21
od erikfrog
A ja zase riesiem BKD Leona 2007, kruzky tiez vymenene, hlava vypadala cista bez naznaku poskodenia, ale mame zase olej v nafte a rano ked prvy krat nastartuje tak to zadymi ako P V3S... Turbo je nove original....
Mam podozrenie na tandem.

Napsal: 06 úno 2011, 10:48
od LatschQ
auto startuje dobre?alebo s tym mas nejake problemy?

Napsal: 06 úno 2011, 19:42
od Pete1985
To tady mluvite 2.0 PD, nebo se pletu?

Tak nejak obcas narazim na lidi, co na ty 2.0 dost nadavaji, to jsou fakt o tolik horsi, nez 1.9 TDI PD???

Napsal: 06 úno 2011, 19:56
od MirekX
je potřeba si uvědomit, že to uložení v hlavě je vymačkaný tam, kde dosedá kovová plocha vstřiku. Tam kde těsní o-kroužek je to nepoškozeno. Takže jen lehounce srazit hranky. Buď to bude po výměně dobrý, nebo se to bude kinklat a bude to v pytli stejně,možná ten větší o-kroužek to podrží dýl.

Napsal: 06 úno 2011, 22:13
od frisby
[quote="MirekX"]je potřeba si uvědomit, že to uložení v hlavě je vymačkaný tam, kde dosedá kovová plocha vstřiku. Tam nkde těsní o-kroužek je to nepoškozeno. Takže jen lehounce srazit hranky. Buď to bude po výměně dobrý, nebo se to bude kinklat a bude to v pytli stejně,možná te větší o-kroužek to podrží dýl.[/qu

ale jak dlouho vydrzi? asi zalezi na tom jak je to vymackany, takze vyvlozkovat a nebo druhou hlavu? resim stejny problem na passatu 1.9 AVF a nechci ho mit porad v servisu... sam nevim co ted...

Napsal: 06 úno 2011, 23:43
od MirekX
pokud je to fakt hodně vymačkaný tak vyvložkovat nebo sehnat starší hlavu.