Stránka 1 z 3
motor BMW 3,0d a měřo
Napsal: 30 led 2011, 21:03
od open
Zdravím, chtěl bych vědět zda se dá jezdit na vlastní MĚŘO přefiltrované na 0,1 mikronů s motorem 3,0d 135kw. Chci si koupit bezpečnějsí auto a uvažuji o X5. Ušetřené peníze za naftu půjdou určitě na servis auta

. Vůbec nevím jaká používají čerpadla, jestli to vydrží, dále jestli vydrží vstřiky. Někde tady na fóru jsem vyčetl že je lepší jezdit na vlastní MĚŘO než na českou naftu.
Předem děkuji za odpovědi.
Napsal: 31 led 2011, 08:27
od slovacek.milos
chci bezpečnost a chci šetřit, tvůj směr je naleštěná bída,
čerpadlo v nádrži, hlavní čerpadlo, drahé trysky, vstřikování CR, trysky jsou pěkně zadrbané při provozu na naftu,
ale záměr s ušetřenými penězi je dobrý ty pujdou na servis auta, začíná to tak že budeš mít problémy s výkonem a prodluží se starty, motor bude pokuřovat,
to už budeš muset mít hodně našetřeno nějaká desítka nic nepořeší miloš
Napsal: 31 led 2011, 08:56
od ciko
ahoj, ja som na to jazdil s motorom 30,d 150kw v e46. ziadne dodatocne filtrovanie, iba vystupne z procesora na 10-5 mikronov.... usetril som ale potom sa mi dostala nejake zle mero take hustejsie, a to mi uz motor zastavil na dialnici pri +10 stupnoch celzia, ale bmw ta nenecha... nastartoval som to a dolial naftu a uz to islo ako raketa...
vykon sa ti nepatrne znizi, a podla mna ta bio to precistila, mensia spotreba...ked to budes mat fakt ze na 0,1 mikronu, tak by som sa toho nebal... vzdy mozes prestat davat mero...
Napsal: 31 led 2011, 09:04
od slovacek.milos
ciko píše:ahoj, ja som na to jazdil s motorom 30,d 150kw v e46. ziadne dodatocne filtrovanie, iba vystupne z procesora na 10-5 mikronov.... usetril som ale potom sa mi dostala nejake zle mero take hustejsie, a to mi uz motor zastavil na dialnici pri +10 stupnoch celzia, ale bmw ta nenecha... nastartoval som to a dolial naftu a uz to islo ako raketa...
vykon sa ti nepatrne znizi, a podla mna ta bio to precistila, mensia spotreba...ked to budes mat fakt ze na 0,1 mikronu, tak by som sa toho nebal... vzdy mozes prestat davat mero...
ciko to jsem to asi zblbl 135 kW má obyčejné rotační čerpadlo co? miloš
Napsal: 31 led 2011, 09:20
od ciko
nie, obydva su CR, len ten silnejsi ma ine trubo, iny objem, a asi aj druhu seriu CR (niesomsi isty)
Napsal: 31 led 2011, 10:23
od slovacek.milos
kdo si tohle fáro pořídí měl by mít i na naftu, žere to řádně přišlápneš pedál a na budíku skočí 3O litrů,
pokud se na olej nebude jezdit denně tak k problémům dojde, sere se to po ujetí 25O.OOO km, náhradní díly jsou pěkně drahé, miloš
Napsal: 31 led 2011, 11:06
od open
Pokaždé kdo tu napíše ze chce jezit s BMW na olej apod. tak hned se objevi výše uvedené kecy jako když máš na BMW tak musíš mít i na naftu.
Nemusím mít BMW, klidně bych bral třeba Pajero 3,2DID, ale na BMW seženu více náhradních dílů a X5 je asi nejvíce vhodné na cesty a je bezpečné. Spotřeba s lehkou nohou mimo město za 8,5l/100km.
Ciko, díky za rady. Kolik máš najeto na měřo?
Napsal: 31 led 2011, 11:36
od open
Miloš : ano, uznávám že to vypadá blbě cpát měřo do X5, ale ušetřené peníze 25Kč za litr je dost. Pokud to nepojede na měřo a bude se to srát tak smůla do CR nepůjdu. Benzín na plyn nechci. Jezdím denně 100-150km.
Proto se Vás tady odborníků ptám na názor na motor jestli vydrží. Vím kolik stojí provoz takového auta a kolik stojí servis. Díly se dají sehnat levně a spousty věci si opravím sám.
Napsal: 31 led 2011, 12:12
od ciko
open:
no najazdil som asi 10000km, na mero, potom som do auta daval naftu, pretoze sa mi to nezdalo, horsie to startovalo, podla mna kvoli tej hustejsej bionafte, vies nerobil som si to dsam tam neviem co tam bolo...
dalsia vec, startovat to startovalo rovnako ked som zacal nato jazdit,zalezi v akostave je ten motor teraz... odkial mas mero?
Napsal: 31 led 2011, 12:39
od open
ciko:
Dělám si ho sám. Mám kl. TDI a jezdím bez problémů, ale už dosluhuje karosérie a chci něco většího.
Bionaftu nebo naftu u pumpy v ČR je riziko nalít do C.Railu. Jezdil bych jen pokud neklesne teplota pod nulu a jen na vlastní měřo !
Napsal: 31 led 2011, 15:16
od slovacek.milos
open píše:Miloš : ano, uznávám že to vypadá blbě cpát měřo do X5, ale ušetřené peníze 25Kč za litr je dost. Pokud to nepojede na měřo a bude se to srát tak smůla do CR nepůjdu. Benzín na plyn nechci. Jezdím denně 100-150km.
Proto se Vás tady odborníků ptám na názor na motor jestli vydrží. Vím kolik stojí provoz takového auta a kolik stojí servis. Díly se dají sehnat levně a spousty věci si opravím sám.
já ten motor lečil munulý rok až ho majitel odvařil totál, nasál vodu, bawo měl od nova, jak dosáhl 25O.OOO tak čerpadlo, postupně všechny vstřiky KO, poříd problémy s elektronikou pod pravým kabinovým filtrem, vysvícenéxenony, čerpadlo v nádrži, no prostě pořád něco a borec jen solil,
ale raketa to je ten motor má sílu,
pažrouta bych taky neriskoval v CR, pokud se posere čerpadlo tak ho nikdo neumí opravit jen v chomutově za 5O.OOO kč
to se mi stalo před pár lety borec co se ke mě chodil vykecávat si koupil pažrouta skoro nového nevyužitého, najel asi nco do stovky a odešlo čerpadlo, když platil 54.OOO korun, tak mu spadl úsměv tak že mě léta neodpovídal ani na pozdrav
miloš

Napsal: 31 led 2011, 15:50
od open
Milos :
Me nejde o to ze to je raketa. Mam BMW 540i a to se mi zda tak akorat. Idealni auto co chci je aby bylo nenapadne, bezpecne a jelo spolehlive na MERO. Bohuzel BMW je napadne az moc.
Otazka je proc se mu to tak sere, jestli to neni nahodou ceskou naftou. Co kdyz bude vlastni mero lepsi nez ceska nafta? Na to potrebuji odpoved. To ze se tam vysviti xenon je malickost. Elektronika to uz je horsi, ale zaklad je ten motor.
Napsal: 31 led 2011, 16:51
od ciko
open
ano este xenony tam ta RJ odisla...
Napsal: 31 led 2011, 19:01
od slovacek.milos
open píše:Milos :
Me nejde o to ze to je raketa. Mam BMW 540i a to se mi zda tak akorat. Idealni auto co chci je aby bylo nenapadne, bezpecne a jelo spolehlive na MERO. Bohuzel BMW je napadne az moc.
Otazka je proc se mu to tak sere, jestli to neni nahodou ceskou naftou. Co kdyz bude vlastni mero lepsi nez ceska nafta? Na to potrebuji odpoved. To ze se tam vysviti xenon je malickost. Elektronika to uz je horsi, ale zaklad je ten motor.
no proč se to sere je otázka, prej němci tyto problémy nemají a je to naftou,
to mám od borce co 21 let dělá, dováží a překupuje značku ford,
mě neber vážně já jsem ze starého železa a když má auto klimu tak ji ani nezapnu,
mě je jen líto mladých kluků bez auta na pracáku a s pěkným dluhem,
a prostě těch co neví co ten veškerý luxus stojí miloš
Napsal: 31 led 2011, 21:28
od koil
open píše:ciko:
Dělám si ho sám. Mám kl. TDI a jezdím bez problémů, ale už dosluhuje karosérie a chci něco většího.
Bionaftu nebo naftu u pumpy v ČR je riziko nalít do C.Railu. Jezdil bych jen pokud neklesne teplota pod nulu a jen na vlastní měřo !
Nechceš se radši držet toho TDI? Něž se totálně zajebat na tom bavoru-kort když trefíš nějakou vránu s přetočeným taháčem

.... Nebo nechceš se mrknout po mercedesu éčku z roku 1997 1998-měli ještě některé kusy ty staré motory s řadovým čerpadlem.Jinak proti bávu nic nemám každý má jiný choutky co se týče auta....
