Stránka 1 z 3
ALH se vstrikama AHF neumerne zere
Napsal: 06 úno 2011, 19:13
od Ondras83
Dal jsem do svy ALH vstriky z AHF, mel jsem je v praci na zkousecce, vsechny ok, takze sem je jen vymenil kus za kus. Od ty doby jsem ted natankoval druhou nadrz. Jizdni styl jsem extra nezmenil, prvnich par km jsem si rikal, ze to je tim, jak to zkousim, ale ted jezdim vicemene stejne jako s 66kw, jezdim porad stejnou trasu a mam na tachometru 260km a rucicku palivomeru skoro na pul nadrze, to je divny a zacina me to docela vadit. Predtim s ALH vstrikama jsem podle tachometru na nadrz najel 800 a vic km. Na palubaku to predtim na volnobeh zralo 0,6l a ted ukazuje 0,1. Je to jen budik, ale i tohle je divny...nemate nekdo reseni, krom toho, ze tam dam zpatky tamty vstriky?
Napsal: 06 úno 2011, 19:51
od misa.89
nemáš to v automatu?
Napsal: 06 úno 2011, 19:54
od Ondras83
nene, klasika 5q
je to klasika, jediny co je, ze je EGR off a ty vstriky z 81cky, jinak seriovy auto i motor
Napsal: 06 úno 2011, 20:04
od Pete1985
Moc o tomhle nevim, ale nemely by se nahodou ty vstriky nechat seridit?

Napsal: 06 úno 2011, 20:20
od Ondras83
kdyz byli OK, tak proc je serizovat? vic dobry uz bejt nemohly

Napsal: 06 úno 2011, 20:23
od Pete1985
Hmm
Todle tema me celkem zajima, jsem zvedavy, jake bude reseni problemu.
Beztak se tam posr.. neco jineho ve stejne chvili, kdyz se menily ty vstriky.
Napsal: 06 úno 2011, 21:47
od misa.89
nastav hlavu čerpadla na volnoběžnou dávku do 4 mg na otáčku
Napsal: 06 úno 2011, 21:48
od Marek77
To je zajímavé. Fakt je, že vstřikovače 520 mají větší díry, čili tam ve stejném čase nalijí víc nafty. To by se pochopitelně na spotřebě projevit mohlo, nicméně tohle je moc.
A jede to aspoň lépe? Kluci říkali, že pokud je na motoru 66kW sada vstřiků z 81kW motoru, má motor přes 90kW. Je to opravdu tak znát?
Napsal: 06 úno 2011, 22:01
od xmilos
Marek77 píše:To je zajímavé. Fakt je, že vstřikovače 520 mají větší díry, čili tam ve stejném čase nalijí víc nafty. To by se pochopitelně na spotřebě projevit mohlo, nicméně tohle je moc.
A jede to aspoň lépe? Kluci říkali, že pokud je na motoru 66kW sada vstřiků z 81kW motoru, má motor přes 90kW. Je to opravdu tak znát?
ze tam vstreknu viac nafty, bude mat za nasledok vacsi vykon. Potom musis ubrat, znizit davku, abys ten vykon znizil.
Napada ma horsi rozstrek, iny vstrek. tlak, iny predvstrek. To by malo ale cmudit.
Napsal: 06 úno 2011, 22:57
od Biimbo
a neni tam rozdil v oteviracim tlaku? 190 vs. 220?
Napsal: 06 úno 2011, 23:22
od skoda
Marek77 píše:To je zajímavé. Fakt je, že vstřikovače 520 mají větší díry, čili tam ve stejném čase nalijí víc nafty. To by se pochopitelně na spotřebě projevit mohlo, nicméně tohle je moc.
A jede to aspoň lépe? Kluci říkali, že pokud je na motoru 66kW sada vstřiků z 81kW motoru, má motor přes 90kW. Je to opravdu tak znát?
Znat to je trosku ve vyssich pres 90koni jo

ale 90->kw rozhodne ne.Taky sem daval.
Napsal: 07 úno 2011, 08:52
od Marek77
Biimbo píše:a neni tam rozdil v oteviracim tlaku? 190 vs. 220?
Ne - oba tyto motory mají stejné tlaky.
Napsal: 07 úno 2011, 12:17
od Johny_RS
Ja som tiež nad tym rozmyšlal,že do mojho dam vstreky z 81kW ale bolo mi povedane,že bude treba upraviť aj SW teda mapu,lebo že sa to bude prejavovať čiernym dymom a žratim nafty. Ja by to videl na upravu mapy.
Napsal: 07 úno 2011, 15:48
od Ondras83
jede to o dost lip hodne se to sbira od spoda, rychlostne nevim, zkousel sem to jen jednou, predtim se tachak zastavil na 160 a pak to slo pomalu, ted to dost viditelne zrychluje do 190 a pak uz to jde pomalu nebo spis stagnuje...
ze to jede je fajn, ale ze to jezdi za 8 litru uz fajn neni...81kw auta taky preci nejezdej o pulku vic nez 66tka...
jeste jsem na vagu neserizoval tu naftu, na to jdu ted, ale to auto startuje krasne i pri -15 co tady bylo minulej tejden, startuje to vicemene lip jak predtim, slapnu a jedu, motor necuka, tahne pravidelne, jen to zacalo dost chlastat...
vstriky jsou tam z AHF, tzn tlak 190, kdezto predtim byl 220
Napsal: 07 úno 2011, 15:52
od Ondras83
edit: kolik tam je ted nevim, jeste planuju nejakej soft, takze tam se ukaze
