A6-C4,AEL-rozvody?
Napsal: 08 úno 2011, 19:05
Zdravim vás,nemáte někdo slušnej návod i s obrázky na nastavení rozvodů?měnil jsem je a není to ono tak nevím jestli jsem udělal chybu.

ono se to zlobí už co jsem to koupil,tak jsem měnil vstřiky za FB,původní byli 3 made in brasil a 2 made in india,motor se pak zklidnil,předvstřik nemám jak ověřit ale když ho uberu tak je to horší,mám podezření na čerpadlo,jinak jsem z Chomutova.Sniperfm píše:Před tvým zásahem to bylo v pohodě? Překontrolovat nastavení a hlavně čerpadlo, můžeš mít zle nastavený předvstřik. Pokud máš někoho s diagnostikou, tak to hned napíchni zahřáté a uvidíš.
odkud jsi?
trochu mně právě nesedí klika,zepředu od rozvodů nemám rysku a na setrváku jsou dvě blízko u sebe tak proto jsem chtěl lepší popis nastavení abych si byl jistej.Sniperfm píše:Tak to ti moc nepomůžu, já jsem od Uh. Hradiště. Chce to projít, překontzrolovat základní nastavení, projet vagem a pak se může postupovat a ladit dál...
tak to jsem potřeboval vědět,ten žlábek mě nešel do hlavy,mám to na tu rysku tak problém bude v čerpadle,nechám ho zkontrolovat,a ještě by pomohlo aby turbo tlačilo dřív ale to je u obtoku asi nereálný.Sniperfm píše:A k čemu ti bude popis, ten za tebe rysku nepozná.
Ryska je ryska, tenká, přesná čára na kterou je třeba se dívat v tom správněm úhlu. To druhé je žlábek, je mnohem hrubší, tím se neřiď. Akorát teď nevím, jestli je po směru otáčení první, nebo až druhý. Každopádně kontrolou ti měla být vačka, naž jsi to rozdělal.
a ty máš tu samou audi?Sniperfm píše:Já taky ladil, auto moc nejelo, od spodku vůbec, od 2000ot/min začalo zrychlovat, ale nic moc, ve 4 tis prudký pokles výkonu.
Dneska jsem ve fázi, kdy to od 1800 ot/min zatlačí a rve až do 4500ot/min a jede to opravdu dost pekelně. Ale tomu předcházelo šíleně moc práce, výměn a seřízení. Teď už si už jen hraji se startem atd.
souhlasím s teboujericho-3 píše:Ono ty slavný rysky u čerpadla jsou jen velice orientační..,vychází to vždy úplně jinak...Bez Vagu to jde taky najít, ale je to prostě zkoušení a zkoušení..A jestli to jelo předtím, tak to musí i potom..A za ty rysky na Hú by koncern zasloužil přes držku...jsou to pitomci, každý motor to má pomalu jinak, ryska není vidět, člověk to hledá jako vůl...![]()
Měli by si udělat stáž u Peugeota...co se týče přípravků na rozvody...

Neměla by tam bejt náhodou ryska s nulou? Já mam teda AAT a tam to tak mam.pistabazar píše:tak to jsem potřeboval vědět,ten žlábek mě nešel do hlavy,mám to na tu rysku tak problém bude v čerpadle,nechám ho zkontrolovat,a ještě by pomohlo aby turbo tlačilo dřív ale to je u obtoku asi nereálný.Sniperfm píše:A k čemu ti bude popis, ten za tebe rysku nepozná.
Ryska je ryska, tenká, přesná čára na kterou je třeba se dívat v tom správněm úhlu. To druhé je žlábek, je mnohem hrubší, tím se neřiď. Akorát teď nevím, jestli je po směru otáčení první, nebo až druhý. Každopádně kontrolou ti měla být vačka, naž jsi to rozdělal.

