Stránka 1 z 2

A6-C4,AEL-rozvody?

Napsal: 08 úno 2011, 19:05
od pistabazar
Zdravim vás,nemáte někdo slušnej návod i s obrázky na nastavení rozvodů?měnil jsem je a není to ono tak nevím jestli jsem udělal chybu.

Napsal: 08 úno 2011, 19:16
od Sniperfm
Jak není to ono? Pokud jsi měl kliku na rysce, vačku na přípravku, nebo na něčem podobném a čerpadlo na značkách a jeho správné nastavení, tak to musí sednout. Co to dělá, nedělá? Co diagnostika píše, nepíše?
Po schématu se ti podívám, ale ten ti stejně nic tak moc neřekne, když jsi měl rozvody otevřené, uvidíš to samé.

Obrázek

Napsal: 08 úno 2011, 19:35
od pistabazar
motor jde nepravidelně od spoda,z volnoběhu to sešlápnu a než se rozběhne tak se zatřese a vydá zvuk jako kdyby šel jen na 4 válce,ve vyších otáčkách jde celkem v poho,od 1500 do 2000 otáček v tahu je to mrcha líná a zvuk jak traktor.

Napsal: 08 úno 2011, 19:42
od Sniperfm
Před tvým zásahem to bylo v pohodě? Překontrolovat nastavení a hlavně čerpadlo, můžeš mít zle nastavený předvstřik. Pokud máš někoho s diagnostikou, tak to hned napíchni zahřáté a uvidíš.
odkud jsi?

Napsal: 08 úno 2011, 19:48
od pistabazar
Sniperfm píše:Před tvým zásahem to bylo v pohodě? Překontrolovat nastavení a hlavně čerpadlo, můžeš mít zle nastavený předvstřik. Pokud máš někoho s diagnostikou, tak to hned napíchni zahřáté a uvidíš.
odkud jsi?
ono se to zlobí už co jsem to koupil,tak jsem měnil vstřiky za FB,původní byli 3 made in brasil a 2 made in india,motor se pak zklidnil,předvstřik nemám jak ověřit ale když ho uberu tak je to horší,mám podezření na čerpadlo,jinak jsem z Chomutova.

Napsal: 08 úno 2011, 19:58
od Sniperfm
Tak to ti moc nepomůžu, já jsem od Uh. Hradiště. Chce to projít, překontzrolovat základní nastavení, projet vagem a pak se může postupovat a ladit dál...

Napsal: 08 úno 2011, 20:07
od pistabazar
Sniperfm píše:Tak to ti moc nepomůžu, já jsem od Uh. Hradiště. Chce to projít, překontzrolovat základní nastavení, projet vagem a pak se může postupovat a ladit dál...
trochu mně právě nesedí klika,zepředu od rozvodů nemám rysku a na setrváku jsou dvě blízko u sebe tak proto jsem chtěl lepší popis nastavení abych si byl jistej.

Napsal: 08 úno 2011, 20:47
od Sniperfm
A k čemu ti bude popis, ten za tebe rysku nepozná.
Ryska je ryska, tenká, přesná čára na kterou je třeba se dívat v tom správněm úhlu. To druhé je žlábek, je mnohem hrubší, tím se neřiď. Akorát teď nevím, jestli je po směru otáčení první, nebo až druhý. Každopádně kontrolou ti měla být vačka, naž jsi to rozdělal.

Napsal: 08 úno 2011, 21:11
od pistabazar
Sniperfm píše:A k čemu ti bude popis, ten za tebe rysku nepozná.
Ryska je ryska, tenká, přesná čára na kterou je třeba se dívat v tom správněm úhlu. To druhé je žlábek, je mnohem hrubší, tím se neřiď. Akorát teď nevím, jestli je po směru otáčení první, nebo až druhý. Každopádně kontrolou ti měla být vačka, naž jsi to rozdělal.
tak to jsem potřeboval vědět,ten žlábek mě nešel do hlavy,mám to na tu rysku tak problém bude v čerpadle,nechám ho zkontrolovat,a ještě by pomohlo aby turbo tlačilo dřív ale to je u obtoku asi nereálný.

Napsal: 08 úno 2011, 21:28
od Sniperfm
Já taky ladil, auto moc nejelo, od spodku vůbec, od 2000ot/min začalo zrychlovat, ale nic moc, ve 4 tis prudký pokles výkonu.
Dneska jsem ve fázi, kdy to od 1800 ot/min zatlačí a rve až do 4500ot/min a jede to opravdu dost pekelně. Ale tomu předcházelo šíleně moc práce, výměn a seřízení. Teď už si už jen hraji se startem atd.

Napsal: 08 úno 2011, 21:32
od pistabazar
Sniperfm píše:Já taky ladil, auto moc nejelo, od spodku vůbec, od 2000ot/min začalo zrychlovat, ale nic moc, ve 4 tis prudký pokles výkonu.
Dneska jsem ve fázi, kdy to od 1800 ot/min zatlačí a rve až do 4500ot/min a jede to opravdu dost pekelně. Ale tomu předcházelo šíleně moc práce, výměn a seřízení. Teď už si už jen hraji se startem atd.
a ty máš tu samou audi?

Napsal: 08 úno 2011, 22:44
od jericho-3
Ono ty slavný rysky u čerpadla jsou jen velice orientační..,vychází to vždy úplně jinak...Bez Vagu to jde taky najít, ale je to prostě zkoušení a zkoušení..A jestli to jelo předtím, tak to musí i potom..A za ty rysky na Hú by koncern zasloužil přes držku...jsou to pitomci, každý motor to má pomalu jinak, ryska není vidět, člověk to hledá jako vůl... :)
Měli by si udělat stáž u Peugeota...co se týče přípravků na rozvody...

Napsal: 09 úno 2011, 12:51
od pistabazar
jericho-3 píše:Ono ty slavný rysky u čerpadla jsou jen velice orientační..,vychází to vždy úplně jinak...Bez Vagu to jde taky najít, ale je to prostě zkoušení a zkoušení..A jestli to jelo předtím, tak to musí i potom..A za ty rysky na Hú by koncern zasloužil přes držku...jsou to pitomci, každý motor to má pomalu jinak, ryska není vidět, člověk to hledá jako vůl... :)
Měli by si udělat stáž u Peugeota...co se týče přípravků na rozvody...
souhlasím s tebou (LOL)

Napsal: 09 úno 2011, 13:00
od Martin.R
pistabazar píše:
Sniperfm píše:A k čemu ti bude popis, ten za tebe rysku nepozná.
Ryska je ryska, tenká, přesná čára na kterou je třeba se dívat v tom správněm úhlu. To druhé je žlábek, je mnohem hrubší, tím se neřiď. Akorát teď nevím, jestli je po směru otáčení první, nebo až druhý. Každopádně kontrolou ti měla být vačka, naž jsi to rozdělal.
tak to jsem potřeboval vědět,ten žlábek mě nešel do hlavy,mám to na tu rysku tak problém bude v čerpadle,nechám ho zkontrolovat,a ještě by pomohlo aby turbo tlačilo dřív ale to je u obtoku asi nereálný.
Neměla by tam bejt náhodou ryska s nulou? Já mam teda AAT a tam to tak mam.

Napsal: 20 pro 2013, 20:50
od Lukas.J.J
Taky se potýkám s rozvodama a jsem z toho jelen. Motor AAT, automatická převodovka...
Kde bych měl hledat rysky? Jedinou, kterou jsem našel, je na zadnim ozubeným kole pro pohon čerpadla. A kam se dává na vačku přípravek?

Obrázek
Obrázek