Otáčky startéru
Napsal: 08 úno 2011, 19:55
Ahoj,daj se nějak změřit otáčky starteru pomocí Vag-comu?předem děkuji.
jo, dělá se to tak jak píšeš, odpojíš čerpadlo (stačí třeba vyndat pojistku), a startuješ a koukáš na vagu, kolik to točí... Nedoporučuji to dělat delší dobu, kvůli možným škodám...lucky.jack píše:To nevím, ale jediný jak by se dalo tak v bloku 3 koukat na otáčky motoru kolik to točí. Možná líp s logováním aby si to měl uložený a nemusel to odhadovat až ti to naskočí. Nebo odpojit naftu aby to nenaskočilo. Ale je to jenom moje teorie...
dík nikdy jsem nevěděljak na toa fakt prověříš otáčky 870 až 9OO milošRider.23 píše:jo, dělá se to tak jak píšeš, odpojíš čerpadlo (stačí třeba vyndat pojistku), a startuješ a koukáš na vagu, kolik to točí... Nedoporučuji to dělat delší dobu, kvůli možným škodám...lucky.jack píše:To nevím, ale jediný jak by se dalo tak v bloku 3 koukat na otáčky motoru kolik to točí. Možná líp s logováním aby si to měl uložený a nemusel to odhadovat až ti to naskočí. Nebo odpojit naftu aby to nenaskočilo. Ale je to jenom moje teorie...
Miloši, jako skoro pokaždé sem nepochopil, jak svůj příspěvěk myslíš...slovacek.milos píše:dík nikdy jsem nevěděljak na toa fakt prověříš otáčky 870 až 9OO milošRider.23 píše:jo, dělá se to tak jak píšeš, odpojíš čerpadlo (stačí třeba vyndat pojistku), a startuješ a koukáš na vagu, kolik to točí... Nedoporučuji to dělat delší dobu, kvůli možným škodám...lucky.jack píše:To nevím, ale jediný jak by se dalo tak v bloku 3 koukat na otáčky motoru kolik to točí. Možná líp s logováním aby si to měl uložený a nemusel to odhadovat až ti to naskočí. Nebo odpojit naftu aby to nenaskočilo. Ale je to jenom moje teorie...
Mates17 píše:Ahoj,daj se nějak změřit otáčky starteru pomocí Vag-comu?předem děkuji.
Mysli, že snížením počtu logovanejch kanálů se zvýší frekvence logování.flubber píše:To bude asi fakt chtít vyřadit čerpadlo. Loguje se 3x za vteřinu a do té doby ti motor chytne, takže na logu nemusíš nic vidět. Dá se nějak ve VAGu zvýšit četnost čtení dat za vteřinu, nebo je to dané protokolem?
takže abys aspon jednou pochopil:Rider.23 píše:Miloši, jako skoro pokaždé sem nepochopil, jak svůj příspěvěk myslíš...slovacek.milos píše:dík nikdy jsem nevěděljak na toa fakt prověříš otáčky 870 až 9OO milošRider.23 píše: jo, dělá se to tak jak píšeš, odpojíš čerpadlo (stačí třeba vyndat pojistku), a startuješ a koukáš na vagu, kolik to točí... Nedoporučuji to dělat delší dobu, kvůli možným škodám...
Tak to sem pochopil jako pěknou hloupost, dyť startér udělá tak 350ot, mnohým lidem ani ne... Takže to měl být odkaz na hloupost některých autorizovaných servisů, nebo sem fakt tak hloupej já a nechápu to furtslovacek.milos píše:takže abys aspon jednou pochopil:Rider.23 píše:Miloši, jako skoro pokaždé sem nepochopil, jak svůj příspěvěk myslíš...slovacek.milos píše: dík nikdy jsem nevěděljak na toa fakt prověříš otáčky 870 až 9OO miloš
autoelektrikář z autorizáku araver strážnice byl na školení
na školení mu řekli: motor TDi počítá s otačkami startaru v rozmezí 87O až 9OO otáček pokud jsou otáčky pod 87O jsou problémy se starty
napičš jak jsi to pochopil,
je to v návaznosti na teplé starty mně se dařilo zvedat startovací dávku, a v autozáku veškeré problémy s teplým startem vyřešili novým akumulátorem,miloš