Stránka 1 z 2

Otáčky startéru

Napsal: 08 úno 2011, 19:55
od Mates17
Ahoj,daj se nějak změřit otáčky starteru pomocí Vag-comu?předem děkuji.

Napsal: 08 úno 2011, 20:21
od lucky.jack
To nevím, ale jediný jak by se dalo tak v bloku 3 koukat na otáčky motoru kolik to točí. Možná líp s logováním aby si to měl uložený a nemusel to odhadovat až ti to naskočí. Nebo odpojit naftu aby to nenaskočilo :roll: . Ale je to jenom moje teorie...

Napsal: 08 úno 2011, 20:36
od Rider.23
lucky.jack píše:To nevím, ale jediný jak by se dalo tak v bloku 3 koukat na otáčky motoru kolik to točí. Možná líp s logováním aby si to měl uložený a nemusel to odhadovat až ti to naskočí. Nebo odpojit naftu aby to nenaskočilo :roll: . Ale je to jenom moje teorie...
jo, dělá se to tak jak píšeš, odpojíš čerpadlo (stačí třeba vyndat pojistku), a startuješ a koukáš na vagu, kolik to točí... Nedoporučuji to dělat delší dobu, kvůli možným škodám...

Napsal: 08 úno 2011, 20:51
od slovacek.milos
Rider.23 píše:
lucky.jack píše:To nevím, ale jediný jak by se dalo tak v bloku 3 koukat na otáčky motoru kolik to točí. Možná líp s logováním aby si to měl uložený a nemusel to odhadovat až ti to naskočí. Nebo odpojit naftu aby to nenaskočilo :roll: . Ale je to jenom moje teorie...
jo, dělá se to tak jak píšeš, odpojíš čerpadlo (stačí třeba vyndat pojistku), a startuješ a koukáš na vagu, kolik to točí... Nedoporučuji to dělat delší dobu, kvůli možným škodám...
dík nikdy jsem nevěděljak na toa fakt prověříš otáčky 870 až 9OO miloš ;)

Napsal: 08 úno 2011, 20:53
od Mates17
OK,tak to zkusim při tom logování a dám vědět

Napsal: 08 úno 2011, 20:59
od Rider.23
slovacek.milos píše:
Rider.23 píše:
lucky.jack píše:To nevím, ale jediný jak by se dalo tak v bloku 3 koukat na otáčky motoru kolik to točí. Možná líp s logováním aby si to měl uložený a nemusel to odhadovat až ti to naskočí. Nebo odpojit naftu aby to nenaskočilo :roll: . Ale je to jenom moje teorie...
jo, dělá se to tak jak píšeš, odpojíš čerpadlo (stačí třeba vyndat pojistku), a startuješ a koukáš na vagu, kolik to točí... Nedoporučuji to dělat delší dobu, kvůli možným škodám...
dík nikdy jsem nevěděljak na toa fakt prověříš otáčky 870 až 9OO miloš ;)
Miloši, jako skoro pokaždé sem nepochopil, jak svůj příspěvěk myslíš... :?

Napsal: 08 úno 2011, 21:03
od Tomas.cz
Zkus základní nastavení v jednotce motoru, kanál 50, start a startuj klíčem.

Re: Otáčky startéru

Napsal: 08 úno 2011, 21:18
od yary1
Mates17 píše:Ahoj,daj se nějak změřit otáčky starteru pomocí Vag-comu?předem děkuji.

Jen tak ...na jakem aute? V popisu?

Napsal: 08 úno 2011, 21:27
od Mates17
Ne je to na O1 81Kw,a potřebuju to změřit při startu

Napsal: 08 úno 2011, 22:22
od flubber
To bude asi fakt chtít vyřadit čerpadlo. Loguje se 3x za vteřinu a do té doby ti motor chytne, takže na logu nemusíš nic vidět. Dá se nějak ve VAGu zvýšit četnost čtení dat za vteřinu, nebo je to dané protokolem?

Napsal: 09 úno 2011, 06:49
od Pája 19
flubber píše:To bude asi fakt chtít vyřadit čerpadlo. Loguje se 3x za vteřinu a do té doby ti motor chytne, takže na logu nemusíš nic vidět. Dá se nějak ve VAGu zvýšit četnost čtení dat za vteřinu, nebo je to dané protokolem?
Mysli, že snížením počtu logovanejch kanálů se zvýší frekvence logování.

Napsal: 09 úno 2011, 07:04
od slovacek.milos
Rider.23 píše:
slovacek.milos píše:
Rider.23 píše: jo, dělá se to tak jak píšeš, odpojíš čerpadlo (stačí třeba vyndat pojistku), a startuješ a koukáš na vagu, kolik to točí... Nedoporučuji to dělat delší dobu, kvůli možným škodám...
dík nikdy jsem nevěděljak na toa fakt prověříš otáčky 870 až 9OO miloš ;)
Miloši, jako skoro pokaždé sem nepochopil, jak svůj příspěvěk myslíš... :?
takže abys aspon jednou pochopil:


autoelektrikář z autorizáku araver strážnice byl na školení


na školení mu řekli: motor TDi počítá s otačkami startaru v rozmezí 87O až 9OO otáček pokud jsou otáčky pod 87O jsou problémy se starty

napičš jak jsi to pochopil,

je to v návaznosti na teplé starty mně se dařilo zvedat startovací dávku, a v autozáku veškeré problémy s teplým startem vyřešili novým akumulátorem, ;) miloš

Napsal: 09 úno 2011, 17:23
od Rider.23
slovacek.milos píše:
Rider.23 píše:
slovacek.milos píše: dík nikdy jsem nevěděljak na toa fakt prověříš otáčky 870 až 9OO miloš ;)
Miloši, jako skoro pokaždé sem nepochopil, jak svůj příspěvěk myslíš... :?
takže abys aspon jednou pochopil:


autoelektrikář z autorizáku araver strážnice byl na školení


na školení mu řekli: motor TDi počítá s otačkami startaru v rozmezí 87O až 9OO otáček pokud jsou otáčky pod 87O jsou problémy se starty

napičš jak jsi to pochopil,

je to v návaznosti na teplé starty mně se dařilo zvedat startovací dávku, a v autozáku veškeré problémy s teplým startem vyřešili novým akumulátorem, ;) miloš
Tak to sem pochopil jako pěknou hloupost, dyť startér udělá tak 350ot, mnohým lidem ani ne... Takže to měl být odkaz na hloupost některých autorizovaných servisů, nebo sem fakt tak hloupej já a nechápu to furt (LOL) (crazy)

Napsal: 09 úno 2011, 18:16
od picus16
nejsi sám (wallbash)
Jestli nekecám tak Octa začíná u teplého startu stříkat tak kolem 250 a víc podle teploty

Napsal: 09 úno 2011, 18:24
od vladik
250 motora-790 startera :P ze Milosi?zrejme by sa mali merat na stolici pod zatazou?