Nizky tlak v sacim potruby

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
SLAMAK
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 28 led 2006, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: brnensko

Nizky tlak v sacim potruby

Příspěvek od SLAMAK »

pri pridani plynu u passatu b4 1,9 tdi + chip me zacne cukat cely auto . dela to na petku a nejvic kdyz je studenej motor . zacne to pri otackach kolem 2 tis. , pri vetsich to prestane a udela to zas pri ubrani plynu . kdyz jsme to s kamosem napichly tak to hlasilo maly tlak v sacim potrubi .
SLAMAK a jeho PASIK B4 1.9 TDI+CHIP
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Projdi hadičky, hlavně tu co vede do ŘJ.
Uživatelský avatar
SLAMAK
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 28 led 2006, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: brnensko

Příspěvek od SLAMAK »

jo zetra se na to mrknu . ted kdyz mam to schema od toho turba tak se mam aspon ceho drzet . prvne skusim ty hadicky protoze to dela od te doby co se v tom vrtal jeden mechanik a mozna neco prehodil .
SLAMAK a jeho PASIK B4 1.9 TDI+CHIP
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Taky mi to přijde, že by to mohlo být přehozený. Když jsem tohle řešil kamošovi na Golfu, tak nějakej dobrák mu přehodil tu hadičku co vede do jednotky(vývod ze sacího potrubí) s tou co de z regulačního ventilu(ta ústí do plastové trubky vedoucí k turbu).
Uživatelský avatar
SLAMAK
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 28 led 2006, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: brnensko

Příspěvek od SLAMAK »

tak jsem se dival na ty dve hadicky a jsou zapojeny dobre . ale kamos me poslal ty mereni z VAGu a je tam doslova napsana tato chyba :
00575 - Tlak v sacim potrubi
17-10 regulacni diference - Sporadicky



A jeste me porad sviti kontrolka airbagu a chybu to pise takovou
00588- Roznetka airbagu ( strana ridice ) ( N95)
32-00 - hodnota odporu prilis velka
SLAMAK a jeho PASIK B4 1.9 TDI+CHIP
Hobby
Přispěvovatel
Příspěvky: 284
Registrován: 23 úno 2006, 13:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od Hobby »

Zkontroluj pořádně těsnost sání.Proměř mechanický převodník airbagu pod volantem. (noteeth)
Octavia 1.9 TDI PD,4x4,ATD,100Kw
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

rozpoj konektor od airbagu a dej tam 3ohm odpor kdyz se ti to znova rozsvítí tak ten opor dej pred ten kroužek a uvidis že už se nerozsvítí...pak by byl ten převodníkovej kroužek v pr.........
Uživatelský avatar
SLAMAK
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 28 led 2006, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: brnensko

Příspěvek od SLAMAK »

a ten kouzek je kde ?
SLAMAK a jeho PASIK B4 1.9 TDI+CHIP
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

když sundaš volant tak pod nim
Uživatelský avatar
SLAMAK
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 28 led 2006, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: brnensko

Příspěvek od SLAMAK »

jo dik . zetra se na to mrknu a dam vedet jestli se zadarilo .
SLAMAK a jeho PASIK B4 1.9 TDI+CHIP
Uživatelský avatar
SLAMAK
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 28 led 2006, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: brnensko

Příspěvek od SLAMAK »

tak jsem se na to vrhnul az dneska protoze jsem nemohl sehnat ten 3 Ohmovej odpor . kamos me dodal sice jen 2 Ohmovej ale ten na to stacil taky . bylo to presne jaks to rikal . pred volantem to nesvitilo a za nim jo . tak jsem to cely kuchnul a zjistil ze je to pretrhly v tom prevodniku . tak dik za dobrou radu protoze na to bych sam neprisel .
SLAMAK a jeho PASIK B4 1.9 TDI+CHIP
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

;)
Uživatelský avatar
SLAMAK
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 28 led 2006, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: brnensko

Příspěvek od SLAMAK »

tak jsem si to nakonec spravil sam protoze jsem ten prevodnik nemohl hned sehnat a kamos rikal ze se to neda ani sletovat . rozrezal jsem ten plast v kterym je to vedeni na zacatku zataveny , ocistil az na kontakty , dal je pres sebe a cely to zalil lepidlem zpatky do toho plastu a je to v poho .
SLAMAK a jeho PASIK B4 1.9 TDI+CHIP
Uživatelský avatar
SLAMAK
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 28 led 2006, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: brnensko

Příspěvek od SLAMAK »

tak jsem se konecne dneska dostal k vymene vsech tech podtlakovych hadicek a k mymu uzasu to prestalo nadobro cukat . ale ktera to byla nevim protoze jsem je vymenil vsechny naraz . ale vyskytl se jinej proble . sice to uz necuka zato to zas tolik netahne a dost to kouri . co s tim ?
SLAMAK a jeho PASIK B4 1.9 TDI+CHIP
Uživatelský avatar
jipi
Přispěvovatel
Příspěvky: 476
Registrován: 23 led 2006, 14:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko-Bratislava

Příspěvek od jipi »

tá chyba 00575 môže byť aj vadný ventil N75, mne ked odišiel tak mi to vyhodilo túto chybu, ale môže to byť aj tými podtlakovými hadičkami
VW Passat B5 TDI xxxPS , EGR off, Kat off, Turbo by BH, FMIC custom,exhaust custom ,330x30 4 piest predné brzdy, 312x22mm zadok
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“