Stránka 1 z 1
prosím o radu
Napsal: 11 úno 2011, 00:17
od FMX
mam AHF,od 120 nahoru to hodne cuka salpnu a treba dve sekundy to nic nedela,pak se to chytne a tak to dela a kdyz je to studeny tak to nechyta,vymenili jsme filtr aji cerpadlo a nic

Re: prosím o radu
Napsal: 11 úno 2011, 18:43
od libor.98
FMX píše:mam AHF,od 120 nahoru to hodne cuka salpnu a treba dve sekundy to nic nedela,pak se to chytne a tak to dela a kdyz je to studeny tak to nechyta,vymenili jsme filtr aji cerpadlo a nic

nastavili jsste předvstřik na čerpadle?
Napsal: 12 úno 2011, 19:26
od Pája 19
Dou bubliny?
Napsal: 12 úno 2011, 20:15
od FMX
jo,ale malinky to by nemelo moc vadit,ne?
Napsal: 12 úno 2011, 20:20
od FMX
no nastavili,ale kdyz ho dam na 55,tak to nechyta a cuka,kdyz jsem dal 160 tak to chytá a a jede lip ale od 170 to zas cuká
Napsal: 12 úno 2011, 20:22
od FMX
od 170km/h
Napsal: 12 úno 2011, 20:57
od chosepm
Nechci se blbě ptát, ale jak jsi to čerpadlo a vačku nastavoval?
Napsal: 12 úno 2011, 21:08
od FMX
setrvák na nulu,sundal vyvevu zaklinil vačku a zaaretoval čerpadlo
Napsal: 12 úno 2011, 21:09
od chosepm
FMX píše:setrvák na nulu,sundal vyvevu zaklinil vačku a zaaretoval čerpadlo
já už jsem koukal v tvým druhým vlákně
a jaký máš vstřikovaný množství?
Napsal: 12 úno 2011, 21:46
od FMX
2.8mgr
Napsal: 12 úno 2011, 21:55
od Rider.23
FMX píše:2.8mgr
Není to dost málo, tam by mělo být aspoň 3.4, ne? že by tam pak v té vysoké rychlosti=zátěži šlo málo nafty a proto to škube

Napsal: 12 úno 2011, 21:57
od Rider.23
A to stejné vlastně i při tom startu- nízké množství nafty= proto při správně nastaveným předvtřiku (55) nechytá, ale pokud ho dá vysoko, jak píše na těch 160, částečně tím vykompenzuje nedostatečné množství nafty při startu a auto chytne...??? Jen tak nahlas uvažuji, nedělám závěry....

Napsal: 12 úno 2011, 21:57
od chosepm
uvažuješ správně
měl bys tam mít kolem 4mg...a předvstřik nech 55

ale je divný, proč bys měl malou dávku na dvou čerpadlech...
Napsal: 13 úno 2011, 09:36
od prka
A to druhé čerpadlo co jste zkoušeli, chodilo na nějakém vozidle dobře? Třeba má zrovna tak opotřebenou hlavu s rozdělovacím pístem, jako to Tvoje. Kluci mají pravdu, když uvažují nahlas, že je to nedostatkem paliva. Pokud se to do tohoto stavu zhoršovalo pomalu, bude již čerpadlo opotřebeno a je třeba ho zrepasovat/ alespoň dát novou hlavu s rozdělovacím pístem a přetěsnit/.
Tím, že je "volnoběžná dávka již kolem 2,8 tak čerpadlo dává "nejbohatší směs", jakou výrobce povoluje.
Napsal: 13 úno 2011, 13:14
od netopier
naloguj predvstrek za jazdy. ak pada, ide tam malo nafty, moze to byt saci kos