Keramické brzdové destičky ATE se oproti klasickým brzdovým destičkám téměř neopotřebovávají. Díky tomu disky kol zůstávají čisté a lesklé, brzdové kotouče mají podstatně delší životnost. Dodatečnou výhodou je také značně tišší brzdění.
Ceny např. O1 Tdi 81 kw s kontrolou 1440 , bez 1340 kč ostatní vozy SZ
jasně že jsou na celej předek , je to novunka od Ate což je jednička na trhu a ve výrobě brzd , tohle k nim píšou - Do třecího materiálu nových brzdových destiček byla inovační technologií přidána keramická vlákna, která při brzdění vytváří "neviditelnou ochranu“ působící příznivě na životnost samotných destiček i brzdových kotoučů. Další výhodou oproti standardním destičkám je značně tišší brzdění a také zhruba dvojnásobně vyšší tepelná odolnost, díky čemuž mohou podávat konstantní plnou výkonnost i při extremních teplotách (cca 750°C). Příjemným kladem nových destiček je také skutečnost, že se oproti klasickým destičkám téměř neopotřebovávají a díky tomu zůstávají disky kol bez tradičního černého prachu a tedy čisté a lesklé.
Keramické destičky nevyžadují před instalací žádné změny na autě. Mohou jednoduše nahradit tradiční brzdové destičky.
Kromě toho, že se keramické destičky mnohem méně opotřebovávají, což dokázala řada výzkumů a studií, jsou šetrnější také ke kotoučům. Navíc je chrání před korozí a vydřením, což snižuje riziko možných problémů s házením kotoučů. Keramické brzdové destičky ATE produkují minimální množství prachu, takže neznečišťují životní prostředí
Sice samá superlativa ale nikdo neříká jak jsou an tom s brzdným účinkem...neříkám že jsou dobrý či špatný, jen že o tom nide není žádná zmínka, sám bych si je klidně koupil, ale rád bych věděl do čeho jdu:-)
od včera je mám na autě,sice né odtoho to člena,ale řekl bych že rozdíl tam je,zatím nejsou pořádně zajeté,tak uvidím časem.Cena je o něco málo vyšší než klasické desky
EDIT:už se to zajelo a brzdí to slušně
Naposledy upravil(a) váha dne 12 úno 2011, 18:39, celkem upraveno 1 x.