Asi před 4 měsícema jsem kompletně vyčistil turbo, protože bylo kouslé naklápění lopatek a teď po 4 měsících a najetých 5000 km se mi kouslo znovu, nesetkal se s tím někdo? Mám tam powerbox, ale na něm ujeto už 60 000 km a předtim žádné problémy. Před rokem a půl jsem měnil i vstřikovací čerpadlo. Mohla by být chyba ve vstřikovačích, resp. ve špatně seřízených pružinách? Beru všechny rady, nerad bych každý 4 měsíce vyndaval turbo z auta, ještě když to musim dělat na heveru ...
Opět zaseklé naklápění lopatek
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Opět zaseklé naklápění lopatek
Zdravim,
Asi před 4 měsícema jsem kompletně vyčistil turbo, protože bylo kouslé naklápění lopatek a teď po 4 měsících a najetých 5000 km se mi kouslo znovu, nesetkal se s tím někdo? Mám tam powerbox, ale na něm ujeto už 60 000 km a předtim žádné problémy. Před rokem a půl jsem měnil i vstřikovací čerpadlo. Mohla by být chyba ve vstřikovačích, resp. ve špatně seřízených pružinách? Beru všechny rady, nerad bych každý 4 měsíce vyndaval turbo z auta, ještě když to musim dělat na heveru ...
Díky.
Asi před 4 měsícema jsem kompletně vyčistil turbo, protože bylo kouslé naklápění lopatek a teď po 4 měsících a najetých 5000 km se mi kouslo znovu, nesetkal se s tím někdo? Mám tam powerbox, ale na něm ujeto už 60 000 km a předtim žádné problémy. Před rokem a půl jsem měnil i vstřikovací čerpadlo. Mohla by být chyba ve vstřikovačích, resp. ve špatně seřízených pružinách? Beru všechny rady, nerad bych každý 4 měsíce vyndaval turbo z auta, ještě když to musim dělat na heveru ...
Taky se mi to stalo dvakrát asi za 8tkm a to to auto vůbec nedusím, měnil jsem i trysky, ... Pak jsem se naštaval a sehnal jiné turbo, na kterém jsem najel to prodeje asi 30tkm a lopatky úplně v pohodě. Nevím čím, to jestli jsem čištěním nějak zdrsnil ten materiál a sazy více ulívaly? 
VW Passat B5,5 AVF, PD 96kW
To by mohla být taky určitě příčina. Než aby se ti to opakovalo dokola a furt ses v tom musel hrabat nebo za to platit, radši bych sehnal solidní turbo kolem 4000,- a radši už ze 130k, ať to máš nachystané na případné další úpravy, myslím, že označení toho Garretu ze 130k je 1749VA.
VW Passat B5,5 AVF, PD 96kW
Ne, platit za to určitě neee
) Auto vživotě do servisu nedám, NIKDY!!!
JJ, nad VNT-17 už přemýšlím delší dobu, ale chtěl jsem ho tam dávat až s většíma tryskama. Ale zase bych nerad koupil nový turbo a aby to dělalo to samé a zase jsem ho nemusel zachvíli tahat ven
)
A ty jsi měnil jen trysky, nebo jsi si nechal seřídit i vstřiky?? Zítra snad bude tlaková pumpa, tak jse aspoň proměřim, jak na tom jsou
)
JJ, nad VNT-17 už přemýšlím delší dobu, ale chtěl jsem ho tam dávat až s většíma tryskama. Ale zase bych nerad koupil nový turbo a aby to dělalo to samé a zase jsem ho nemusel zachvíli tahat ven
A ty jsi měnil jen trysky, nebo jsi si nechal seřídit i vstřiky?? Zítra snad bude tlaková pumpa, tak jse aspoň proměřim, jak na tom jsou
jen trysky bez seřízení vstřikovačů. To turbo ti nepomůže ani s většíma tryskama, to poznáš až po změně příslušných map, kdy povolíš větší tlak. Já ho tam dal a od té doby nebyl problém. Jen to větší turbo má kapánek pomalejší náběh se stand. mapami, ale ne o moc, někdo to ani nepozná 
VW Passat B5,5 AVF, PD 96kW
-
MirekOmberka
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 28 pro 2006, 22:48
Aha, to je blbé, myslel jsem, že jsi nechával seřídit i vstřikovače, protože může docházet ke špatnému rozprášení směsi, tudíž špatnému spalování a tudíž se to turbo bude moc zanášet ...
Jinak neboj, s VNT-15 jsem tlačil občas i 1,4 bar a do ECU jsem ani nešáhl, stačí jen trošku oblbnout čidlo tlaku
Takže nové turbo = zvednutí tlaku na min. 1.4 bar
Vzhledem k tomu, že to turbo bylo občas extrémně namáhané, usoudil jsem, že by to ložisko na turbínové části odejít mohlo, ale uvidíme jak bude vypadat až to vytáhnu ven, snad se na to o víkendu vrhnu
Jinak já vždy poznám kouslé naklápění lopatek podle manometru. Ti co ho tam nemají, u nich se to projevuje dvouma způsoby. Když se regulace kousne na max. tlaku, tak to začne padat do nouzáku a když se kousne reg. na min. tlaku, auto nejede, jelikož turbo netlačí vůbec nebo má pomalý náběh
Jinak neboj, s VNT-15 jsem tlačil občas i 1,4 bar a do ECU jsem ani nešáhl, stačí jen trošku oblbnout čidlo tlaku
Vzhledem k tomu, že to turbo bylo občas extrémně namáhané, usoudil jsem, že by to ložisko na turbínové části odejít mohlo, ale uvidíme jak bude vypadat až to vytáhnu ven, snad se na to o víkendu vrhnu
Jinak já vždy poznám kouslé naklápění lopatek podle manometru. Ti co ho tam nemají, u nich se to projevuje dvouma způsoby. Když se regulace kousne na max. tlaku, tak to začne padat do nouzáku a když se kousne reg. na min. tlaku, auto nejede, jelikož turbo netlačí vůbec nebo má pomalý náběh