Vysoká Teplota oleje VR6
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vysoká Teplota oleje VR6
Ahoj, všem, moc to sem zrovna nepatří, ale přeci jen vyslechnu názory.
Mám sharan VR6, vzhledem k tomu že ho nemám dlouho nemohu posoudit, ale teď v zimě mám teplotu oleje mezi 100 v kopcích i 118 stupňů. Nevim jestli PP ukazuje přesně ale voda se drží na 90 a sáhnu li na trubku co vede vodu z motoru do chladiče tak samozřejmě pálí ale když sáhnu na olejovou vanu vyloženě se spátim a musim hned ucuknout.
Olej mám na horní rysce, při rychlosti cca 90kmh je teplota kolem 100 při neutrálu z kopce padne tak na 90 a při jízdě do kopce je i 120. je toto teď v zimě normální? díky za rady a názory
Mám sharan VR6, vzhledem k tomu že ho nemám dlouho nemohu posoudit, ale teď v zimě mám teplotu oleje mezi 100 v kopcích i 118 stupňů. Nevim jestli PP ukazuje přesně ale voda se drží na 90 a sáhnu li na trubku co vede vodu z motoru do chladiče tak samozřejmě pálí ale když sáhnu na olejovou vanu vyloženě se spátim a musim hned ucuknout.
Olej mám na horní rysce, při rychlosti cca 90kmh je teplota kolem 100 při neutrálu z kopce padne tak na 90 a při jízdě do kopce je i 120. je toto teď v zimě normální? díky za rady a názory
Re: Vysoká Teplota oleje VR6
Do 120 v pohodě, v navodu pisou že muže být i 140 pak snižte otačky.maiello píše:Ahoj, všem, moc to sem zrovna nepatří, ale přeci jen vyslechnu názory.
Mám sharan VR6, vzhledem k tomu že ho nemám dlouho nemohu posoudit, ale teď v zimě mám teplotu oleje mezi 100 v kopcích i 118 stupňů. Nevim jestli PP ukazuje přesně ale voda se drží na 90 a sáhnu li na trubku co vede vodu z motoru do chladiče tak samozřejmě pálí ale když sáhnu na olejovou vanu vyloženě se spátim a musim hned ucuknout.
Olej mám na horní rysce, při rychlosti cca 90kmh je teplota kolem 100 při neutrálu z kopce padne tak na 90 a při jízdě do kopce je i 120. je toto teď v zimě normální? díky za rady a názory
přesně tak, do 140C to neřeš, majitelé tater by mohli vyprávět, tam jde oil přes 160C olej je hlavně chlazený výměníkem do chldícího okruhu a tam venkovní teplota není zas tak směroplatná 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


To je nesmysl jezdim na tatre pri normalu ma 90 kdyz ji dam v lete napit tak kolem 110.MirekX píše:přesně tak, do 140C to neřeš, majitelé tater by mohli vyprávět, tam jde oil přes 160C olej je hlavně chlazený výměníkem do chldícího okruhu a tam venkovní teplota není zas tak směroplatná
Pletes si asi budik na teplotu hlavy valcu.
omlouvám se, je to tak jak píšeš, 815 už má budík teploty hlavy, to není olejMartineq píše:To je nesmysl jezdim na tatre pri normalu ma 90 kdyz ji dam v lete napit tak kolem 110.MirekX píše:přesně tak, do 140C to neřeš, majitelé tater by mohli vyprávět, tam jde oil přes 160C olej je hlavně chlazený výměníkem do chldícího okruhu a tam venkovní teplota není zas tak směroplatná
Pletes si asi budik na teplotu hlavy valcu.
teplota oleje do 130 je jakž takž OK, výš by se dostat neměla, těch 140 jsem přepísk. U olejů se uvádí minimální HTHS viskozita a ta se měří při 150 C
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5076
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
nemrzka je do -25 růžová, jede to hezky výkon je ok, motor jde pěkně tiše a pravidelně, jen mi to tak vrtá hlavou, protože olejová vana je vaříci jak svině, oproti jiným autům kde je po stejné jizdě teplá že na ní udržim v pohodě ruku. Výměník kolem filtru se zdá že cirkuluje, jedna hadice bla trochu víc ohnutá, tak se ji přeřízl v půli a dal jsem železné kolínko stejného průměru. . změna tak v průměru o 5 stupňů dolu. spotřeba paliva je v normě lambda dle vagu v normálu.