felda 1,6 mpi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pajin
Přispěvovatel
Příspěvky: 244
Odpovědi: 0
Registrován: 04 úno 2009, 07:35

felda 1,6 mpi

Příspěvek od pajin »

Zdravim odborniky mam takovou prosbu.Otec na feldu 1,6 r.v.00 a ted se to stava pravidlem ze zdecha.Dojede na krizovatku,vyradi,motor zdechne a pak uz to nejde nastartovat az po urcite chvile.Muze to byt skrtici klapka nebo je problem nekde v necem jinym.Kam se podivat a jestli to jde co odskouset vagem.Dekuji
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33617
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pokud nevíš co a jak s vagem tak začni třeba takhle

odpoj lambádu a pojezdi,


pokud nedojde ke změně, vem zubní kartáček a aceton a vyčisti klapku na stříbro a zlato

pak napiš jak to dopadlo ;) miloš
pajin
Přispěvovatel
Příspěvky: 244
Odpovědi: 0
Registrován: 04 úno 2009, 07:35

Příspěvek od pajin »

lambda je nova cca mesic.Skrtici klapka se cistila taky a s vagem jaks taks umim ale benzinaky jsem jeste nedelal.co se tyce dieslu tak to vim zhruba
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33617
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jezdi bez lambády a pak napiš,

náhradní hodnota lambády je tuším O,5 V felda má velmi nízké volnoběžné otáčky, miloš
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20278
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

snímač otáček v rozdělovači bych tipoval, docela tam odcházej
pajin
Přispěvovatel
Příspěvky: 244
Odpovědi: 0
Registrován: 04 úno 2009, 07:35

Příspěvek od pajin »

no jeste jedna takova asi velka malickost co mi rekl.Kdyz jeli na hory tak asi 30 km mel otacky kolem 1200 a nechteli spadnot,v aute pry kosa jak v rusku tak jsme udelali testik a po zhruba 20 km se auto zahralo JEN na 58 stupnu.
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3675
Odpovědi: 0
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

pajin píše:no jeste jedna takova asi velka malickost co mi rekl.Kdyz jeli na hory tak asi 30 km mel otacky kolem 1200 a nechteli spadnot,v aute pry kosa jak v rusku tak jsme udelali testik a po zhruba 20 km se auto zahralo JEN na 58 stupnu.
Tak na co čekáš?
Oct asv 2000, DieselPower
pajin
Přispěvovatel
Příspěvky: 244
Odpovědi: 0
Registrován: 04 úno 2009, 07:35

Příspěvek od pajin »

no termostat jsme koupily a o vikendu se bude menit ale myslim si ze ta zavada se ukaze znovu.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7565
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

termostat, čidlo teploty vody, vyčistit klapku (ne sprejem ale pořádně) nastavit vagem. a dle toho co to udělá bádat dál!

ono totiž taková nízká teplota, případně navíc vadné čidlo teploty vody a zasraná klapka umí zázraky... poserou se adaptace a jednotka už pak neví co dělat...... vagem pak smažeš adaptační hodnoty a nastavíš klapku. a to by bylo aby nebylo :)

jinak 2000ka má jednotku s AJ na konci a ta je divná sama o sobě (LOL)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33617
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

to bude termostat normálka se rosypal,

ten test se dělá tak že ho dostaneš maximálně nad padesát vagem zjistíš, a když stojíš na místě tak se ti motor ohřeje,

a ty vyššíotáčky může způsobovat právě ta teplota ;) miloš
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7565
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

no když se u 1,6 "rozsype" termostat poznáš to naprosto jasně a hodně brzy (LOL) a když si toho i tak nevšimneš tak to stojí většinou hoodně peněz potom...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33617
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Vici píše:no když se u 1,6 "rozsype" termostat poznáš to naprosto jasně a hodně brzy (LOL) a když si toho i tak nevšimneš tak to stojí většinou hoodně peněz potom...
a jak to poznáš hodně brzy a kolik to pak stojí, s rosypaným termostatem se dí jezdit pořád ne :?
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7565
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

1,6 ne. tam jediné co se na termostatu může rozsypat je že prdne nebo se propíchne přepážka ve víčku termostatu o které se termostat opírá tyčinkou kterou se od víčka odtlačuje když otvírá. a jak se to stane je hotovo - neotevře.
druhá věc je když nedovírá nebo netěsní... (což se kolikrát stane i při montáži nového) - pak se to nezahřeje.
já jsem se už naučil radši měnit celé těleco s termostatem, origo škoda - funguje to napoprvé . jenže z ještě snesitelných 1600 zdražili onehda na cca 2500 a to je v pytli
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20278
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Hrozná cena :o
shodou okolností dělám u firmy co ty tělesa vyrábí a prodáváme je za necelých 6 euro komplet :?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33617
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Vici píše:1,6 ne. tam jediné co se na termostatu může rozsypat je že prdne nebo se propíchne přepážka ve víčku termostatu o které se termostat opírá tyčinkou kterou se od víčka odtlačuje když otvírá. a jak se to stane je hotovo - neotevře.
druhá věc je když nedovírá nebo netěsní... (což se kolikrát stane i při montáži nového) - pak se to nezahřeje.
já jsem se už naučil radši měnit celé těleco s termostatem, origo škoda - funguje to napoprvé . jenže z ještě snesitelných 1600 zdražili onehda na cca 2500 a to je v pytli
já se tě jen tak zeptal, víčko je víčko, tam jde o nechlazení motoru, ale pokud si neohřeješ motor, tak ti ten termostat řekněme šulek vybočí a střelí normálně e rozletí a není to montážé. složit už nejde střelí znova jedná se o ty tři packy co ho drží pohroomadě prostě jedna packa nedrží a je problém,
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“