alhambra zavady

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Odpovědi: 0
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Bydliště: Hradec Kralove

alhambra zavady

Příspěvek od patrik.kloucek »

ahoj kluci,tak jsem si vcera dovezl konecne po mesici hledani na netu z D novyho mazlika.-alhambra kids, 03. 85kw
Je to sice krasavec ale ma nekolik much nebo mozna masarek.
Kdyz jsem to kupoval tak jsem zjistil nasledujici problemy

-neni tlak v klima(prazdna uplne neni ale je zrejmy ze to nekudy uteklo).....kde byva nejcasteji problem?U starsich modelu to totiz bylo jestli si dobre pamatuju prohnily odlucovac vody.

-nejde prihrev-----ze by uhnile kontakty na cerpadylku?Ani se nelze spojit s jednotkou bufiku

-nelze se diagnostikou spojit s rj. klimatronicu,imobilizeru,centr.zamykani a stahovani oken :o .Tohle me docela dostava ptze netusim kde muze byt chyba.

Jinak auto jede naprosto v pohode zadny problem
spotreba na ceste zpet z D cca 470km cca7,2L pri 130km/h na tempomat (trasa Norinberk Hradec kr).....je to normalni?ptam se proto ze to ma pry brat neco malo nad 6l.Navic jsem koukal na graf a krivka byla nekde nahore ze nebyl videt ani jeji konec ale bylo to na st.motoru takze jak se to zmenilo po ohrati nevim.

Takze jaky mate na to nazory ....co kde hledat?diky moc

PS:JO A NEMATE NAHODOU NEKDO TAZNY ZARIZENI NA SAG?TREBA Z NEJAKYHO ANGLICANA NEBO TOTALKY....VSAK VITE ;)
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Odpovědi: 0
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

nikdo zadna myslenka??? :roll:
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3664
Odpovědi: 0
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Já mám nápad, že čučet na pd do grafu je na prdlačku. Seš zvyklej z tý rotačky v passatu, co?
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

S jednotkou bufíku se spojíš jen když se buf bude v činnosti, jinak ne.
Imobilizer je součástí jednotky budíků, centrální zamykání ani komfort tady nenajdeš, tohle obstarává jednotka centrální elektriky, tyhle věci.
Časování najdeš v jednotce motoru, blok měřených hodnot 4, pole 4, ideálně aby byla 0
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Odpovědi: 0
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

Pája 19 píše:Já mám nápad, že čučet na pd do grafu je na prdlačku. Seš zvyklej z tý rotačky v passatu, co?
nj stara dobra rotacka tan´m jsem to dle neho ladil a kontroloval...je mi po ni smutno a s timhle PD mam smiseny pocity :roll:
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

smíšený pocit je, když se ti tchýně zabije ve tvým novým autě
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Odpovědi: 0
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

Tomas.cz píše:S jednotkou bufíku se spojíš jen když se buf bude v činnosti, jinak ne.
Imobilizer je součástí jednotky budíků, centrální zamykání ani komfort tady nenajdeš, tohle obstarává jednotka centrální elektriky, tyhle věci.
Časování najdeš v jednotce motoru, blok měřených hodnot 4, pole 4, ideálně aby byla 0
v cinnosti tim myslis ze pobezi a bude topit?
casovani zkouknu...diky:-)
a co ten klimatronic?ten by prece mel jit spojit ne?nekde jsem cetl ze SAG dvojky maj CAN sbernici ale to se mi nezda ...to bych se nespojil s motorem,ABS atd
diky ;)
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Odpovědi: 0
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

MirekX píše:smíšený pocit je, když se ti tchýně zabije ve tvým novým autě
:D (rofl)
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

MirekX píše:smíšený pocit je, když se ti tchýně zabije ve tvým novým autě
(LOL) (LOL) (LOL) (LOL)
(rofl) (rofl) (rofl) (rofl)

Tak z tohodle fakt nemůžu ...
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

patrik.kloucek píše:
Pája 19 píše:Já mám nápad, že čučet na pd do grafu je na prdlačku. Seš zvyklej z tý rotačky v passatu, co?
nj stara dobra rotacka tan´m jsem to dle neho ladil a kontroloval...je mi po ni smutno a s timhle PD mam smiseny pocity :roll:
A cos nakonec sehnal, jako myslím km a cca cena, jestli to není tajný? Ta spotřeba mi přijde trochu vyšší, než by mohla být, ale o ne o moc, myslím, že tak 6,5 by bylo adekvátní, navíc, jestlis to měřil jen podle palubního PC, tak to může být i o půl litru víc nebo míň, záleží, jak moc kecá... Podívej se na tu synchronizaci rozvodů, tam když to víc nesedí, tak se to na spotřebě odrazí docela zantelně...
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

a čím se připojuješ? máš HEX can kabel?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

Jo a s tou klimou- je celkem časté, že když se v zimě nepoužívá, tak ujde, už sem to řešil u několika aut a na jaře stačila nafoukat a valila... Kdyby byla prohnilá trubka, tak by tam nebyl plyn žádnej...
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

u těhle sagů buď víčko na chladiči klimy (pod plastovým špuntem) nebo trubka k sání kompresoru - dole v tom ohybu praská. Rozhodně by neměla přes zimu jen tak utýct. Je teda dobrý ji čas od času pustit i v zimě, aspoň 1x za 14 dní
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Jozef Kráľ
Přispěvovatel
Příspěvky: 99
Odpovědi: 0
Registrován: 18 črc 2007, 21:30

Příspěvek od Jozef Kráľ »

jak nejde príhrev a ani se s ním nejde spojit diagnostikou tak je určite bes napajení a to bíva uhnitý kabel pri konektoru , červený , teda +12v , potom tam ide 12 v dalších a to je kdyš naštartuješ motor. tento problem som riešil asi na 10 SAG a taky na mojej alhambre práve dnes . a mam ju 2 roky.
- a jak výš že neni tlak v klime , kdyš se nemužeš spojit s Rj klimatroniku, mal si to na plnící stanici?, ted ces zimu tam moc tlak neni jen asi 2-3bar, podle mne to stačí jen doplnit a pujde to .
a ta diagnostika ti asi nepujde proto že maš starej kabel , ani nevím jak to má bít protože ja mam už roky hex can .
a spotreba ti muže tak ukazovat ces zimu. ale nemusí bít spávná , to zaleží jak je nastavenej rozvod , a na tomto motore tdi graf není , je to pumpa dýza, tu sa nastavuje len poloha vačky na hornu uvrať a to vidíš jak to je v parametroch skupina 4 a je to 4 parameter v zakladnom nastavení
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Odpovědi: 0
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

MirekX píše:a čím se připojuješ? máš HEX can kabel?
ee jen KKL ...ale rj mot a ABS spojim tak nemyslim ze by zbytek byk HEX.....ale buh vi co soudruzi spachali :D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“