Stránka 1 z 3

odkarbonování pd vstřikovačů

Napsal: 27 úno 2011, 19:16
od viny
čau potřebuji radu dnes jsem vyndal pd vstřiky a na spičkách je vrstva karbonu takže ji chci odstranit mechanicky se toho docela bojím mohl by mi někdo poradit jak s tím pryč slyšel jsem něco že se to rozbíjí ultrazvukem tak bych se chtěl zeptat co si o tom myslíte a nejde to třeba nějako chemicky odstranit a čím předem díky za rady.

Napsal: 27 úno 2011, 20:01
od x.gon
Ultrazvuk a je to bez namahy..nechas to tam pekne vykoupat.. par hodin. a je to jak novy...

pd

Napsal: 27 úno 2011, 20:06
od viny
a v čem to necháš vykoupat

Re: pd

Napsal: 27 úno 2011, 21:10
od slovacek.milos
viny píše:a v čem to necháš vykoupat
a proč to řešíš,

jak píšeš když se toho bojíš musíš to někam poslat at ti to vyčistí http://www.jetservis.cz/servis miloš

Re: pd

Napsal: 27 úno 2011, 21:14
od bordelvgarazi
viny píše:a v čem to necháš vykoupat
přece v tom roztoku v utrazvukové pračce ;)

Re: pd

Napsal: 27 úno 2011, 21:15
od slovacek.milos
viny píše:a v čem to necháš vykoupat
asi v ničem ultrazvukovou pračku nemáš co :?

Napsal: 28 úno 2011, 07:13
od x.gon
My máme vpraci čističku co používají v zubních laboratořích na čistení protez... :D , je asi jen na 2,5l naplne

Napsal: 28 úno 2011, 11:56
od Kakamil 4x4
Některý dieselservisy to mají, některý autorizáky taky (třeba u nás v TUkasu jí máme)...stačí půl hodiny koupel s čistícím roztokem a jsou jak nový!
Hlavně na ně ničím nešahej, žádnej dráťák nebo smirek!!! Jinak si vyděláš :D

Napsal: 28 úno 2011, 12:02
od fukmen
Vyndal jsem vstřiky z hlavy a mám možnost je nechat vyprat v ultrazvuku, jak je potom nakonzervovat? Budou jako náhradní a nebo je pak vystřelím do světa.
Ty čistící roztoky se nějak liší nebo je to jedno?

Napsal: 28 úno 2011, 15:09
od Kakamil 4x4
Kdo má ultrazvukovou čističku, má i ty správné roztoky. My používáme jeden jediný, ani nevím jaký, na všechny vstřiky stejný.
Po vyčištění se nijak nekonzervují, ale měly by se asi do 20-30 minut namontovat zpět a auto nastartovat. Neměli by zůstat venku déle, neboť na vzdušné vlhkosti korodují a ničí se. Jestli je chceš skladovat, asi bych na vstřiky dal gumové čepičky a předtím nastříkal naftou.

Napsal: 28 úno 2011, 17:19
od slovacek.milos
[quote="Kakamil 4x4"]
mi bi jen zajímalo jak je nožem nebo drátákem znehodnotíš ty trysky

za komunistů zádné čističky nebyly,

napečenou trysku si okrájel nožem, vyleštil ocelákem, zarezlou zalapoval prstama a popelem z popelníku a mašiny valily dál

;) miloš

Napsal: 28 úno 2011, 17:34
od misoVW
mosadzny kartacik im neublizi ;)

Napsal: 28 úno 2011, 17:50
od Kakamil 4x4
Pánové, když jste si tak jistí, dělejte si to jak umíte vy. (noteeth) Mám za sebou tu zkušenost, kdy borec vzal konce PD vstřiků dráťákem v dobré vůli, že je vyčistí a ze čtyř původně funkčních vyšel jeden! (LOL)
To Slovacek.milos: za komunistů, jak píšeš, tady moc dieselů v osobácích nejezdilo. A tatrováckýmu vstřiku nebo spíš vstřikům ruské provenience (abychom byli trefnější) bylo upřímně jedno, čím je čistíš. Jednotlivé otvory v trysce měli průměr jak okapy, tak nějaký nános uvnitř je nerozházel.
Common raily nebo PD se světlostí v řádech desetin mm jsou mnohem mnohem náchylnější na čistotu prostředí, nemluvě o zacházení při demontáži.
Ultrazvuk je pokrok, nebraňte se mu 8)

Napsal: 28 úno 2011, 18:01
od slovacek.milos
myslíš :? třeba francouz avia 21 že by měla trysky jak okapy, kolik myslíš že měla průměr dírečky :? miloš

Napsal: 28 úno 2011, 18:11
od Kakamil 4x4
Pořád o několik řádů vyšší než CR nebo PD jednotky :)
Neblbni, srovnáváš nesrovnatelný. Je to třeba čtvrt století pokroku, vývoje a miniaturizace.
A když půjdeme do detailů, nejsem si jistý, jestli je v nějakých skriptech či dílenských přírůčkách psáno, že je povoleno takto trysky čistit. Dost bych se divil!