mám problém na 1.2 6vhtp motor měl na 2 válcích tlak jen 6bar.a z měrky házel olej takže se to komplet rozhodilo a vypadá to tak že 2 ventily sou nejspíš prasklý takže hlava se bude repasovat komplet ale na kroužkách nejni žádná známka opotřebení takže spodek vypadá ůplně v pohodě takže nevím proč to vyhazuje ten olej?? nějaký nápady??
bejvalo :vw bora variant highline 1.9tdi 85kw
vw multivan t5 2.5tdi+chip 15%
nyní vw sharan 1.9tdi 96kw+chip 20%
ještě se repas nedělal dneska se to celý rozhodilo hlavu povezu zítra na otlak a pak udělat ventily a zbrousit.problém byl ten olej tak sme to kvůli tomu rozhodily a na tu hlavu přišly ale nejde mi do hlavy proč hazí olej ze spoda když by foukal pod ventily
bejvalo :vw bora variant highline 1.9tdi 85kw
vw multivan t5 2.5tdi+chip 15%
nyní vw sharan 1.9tdi 96kw+chip 20%
sory ale nechápu nic sem stím neudělal tak to musí tlakovat furt ne.koukal sem na kroužky ale ty sou ůplně v poho nikde nejni poškození.když to složim s repasovanou hlavou tak to bude tlakovat a hazet olej dál přeci ne?
bejvalo :vw bora variant highline 1.9tdi 85kw
vw multivan t5 2.5tdi+chip 15%
nyní vw sharan 1.9tdi 96kw+chip 20%
Ano bude to tlačiť dalej kym neodtraniš zavadu. Na veku rozvodu maš ten podlakovy ventil dva imbusakky to držia a ten budeš mať zalepeny alebo zaneseny. Cez ten ventil ti odsava tlaky u HTP.
PAIA píše:sory ale nechápu nic sem stím neudělal tak to musí tlakovat furt ne.koukal sem na kroužky ale ty sou ůplně v poho nikde nejni poškození.když to složim s repasovanou hlavou tak to bude tlakovat a hazet olej dál přeci ne?
dokud to bylo složený tak jsi měl nalejt do spalováků trošku oleje a změřit kompresy
no to jo bral sem ty kroužky jako hotovou věc do toho bez tlaků takže se to rozhodilo no nic skopnem to dohromady a mrknem na tu pumpu.a dáme repasovanou hlavu tak to sned bude dobrý
bejvalo :vw bora variant highline 1.9tdi 85kw
vw multivan t5 2.5tdi+chip 15%
nyní vw sharan 1.9tdi 96kw+chip 20%