mám B5- tku z roku 98, 1,9TDI, 66kw, motor AHU a auto padá do nouzáku. Vag hlásí regulační diference - sporadicky.
Dnes jsem se do toho víc ponořil s následujícím výsledkem :
Nejdřív jsem zkontroloval hadice a zjistil, že jednou hadicí lze pohybovat 1mm dopředu a dozadu a na plechu kousek od spoje byl olej. - viz foto. Tak jsem to dotáhnul.
Poté šel na řadu VAG, dal jsem zkoušku akčních členů abych ozkoušel ventil N75 a ten syšitelně cvaká i cítit to jde.
No a na závěr jsem udělal logy, ale ty mi nic neříkají, tak je nechám na posouzení zkušenějším - prosím o info zda je tam nějaký problém.
Jedno další zjištění : kolem 3000 otáček jde slyšet z motoru syčení či hvízdání, které občas na velmi krátkou dobu zmizí a pak je opět slyšet.
Prosím o názory
Díky
Alda
cesta na logy :
http://leteckaposta.cz/555832307

