Problém passat B5 - nouzák chyba 575, kontrolu logu prosím

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

alda2
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 28 srp 2006, 20:33
Odpovědi: 0

Problém passat B5 - nouzák chyba 575, kontrolu logu prosím

Příspěvek od alda2 »

Ahoj pánové, potřebuji poradit,
mám B5- tku z roku 98, 1,9TDI, 66kw, motor AHU a auto padá do nouzáku. Vag hlásí regulační diference - sporadicky.
Dnes jsem se do toho víc ponořil s následujícím výsledkem :
Nejdřív jsem zkontroloval hadice a zjistil, že jednou hadicí lze pohybovat 1mm dopředu a dozadu a na plechu kousek od spoje byl olej. - viz foto. Tak jsem to dotáhnul.
Poté šel na řadu VAG, dal jsem zkoušku akčních členů abych ozkoušel ventil N75 a ten syšitelně cvaká i cítit to jde.
No a na závěr jsem udělal logy, ale ty mi nic neříkají, tak je nechám na posouzení zkušenějším - prosím o info zda je tam nějaký problém.

Jedno další zjištění : kolem 3000 otáček jde slyšet z motoru syčení či hvízdání, které občas na velmi krátkou dobu zmizí a pak je opět slyšet.

Prosím o názory

Díky


Alda

cesta na logy :
http://leteckaposta.cz/555832307


Obrázek
Obrázek
alda2
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 28 srp 2006, 20:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od alda2 »

Nikdo nic? Potřebuju aspoň názor na ty logy, zda jsou ok.

Diky

Alda
picus16
Přispěvovatel
Příspěvky: 454
Registrován: 08 úno 2009, 17:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od picus16 »

vyměn váhu
picus jako Píčus
sedivy
Přispěvovatel
Příspěvky: 113
Registrován: 02 bře 2011, 10:44
Odpovědi: 0
Bydliště: votice

Příspěvek od sedivy »

Asi máš prasklou hadici nebo ti to někde nesedí ve spoji těch hadic,a nebo je děravej interkoler..
alda2
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 28 srp 2006, 20:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od alda2 »

ok, díky za názory, hadice ještě jednou proběhnu. Ten druhý názor na výměnu váhy : proč tak usuzuješ ?
Jak by vlastně ty grafy měly správně vypadat ?

Díky

Alda
Uživatelský avatar
sabikeuk1
Přispěvovatel
Příspěvky: 306
Registrován: 10 lis 2008, 10:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od sabikeuk1 »

sedivy píše:Asi máš prasklou hadici nebo ti to někde nesedí ve spoji těch hadic,a nebo je děravej interkoler..
Ties si myslim. Znovu skontroluj vsetky hadice poriadne, podotahuj svorky. Sprav novy log, loguj obidva skupiny naraz t.j. 003 aj 011 v jednom okne. Log sprav od 1500 ot - plny plyn = noha na podlahe, do cca 4000 ot a potom to tu znova nahod.
AUDI TT 1.8 T QUATTRO 225bhp - predane :-(
AUDI A4 1.9 TDI PD130 AWX 135.000 skutocnych km - bez uprav ;-)
picus16
Přispěvovatel
Příspěvky: 454
Registrován: 08 úno 2009, 17:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od picus16 »

dává málo,přejdi hadice,až to budeš mít vcajku tak naloguj znova obě skupiny najednou.Pak se ukáže
picus jako Píčus
alda2
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 28 srp 2006, 20:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od alda2 »

Tak jsem to dnes zkouknul, nikde nic abnormálního nejde vidět. Tak jsem ještě přitáhnul tu spojovací gumu a vyjel najednou 3, 10 a 11. Viz log na :
http://leteckaposta.cz/380023471
Co mě zarazilo, tak na označené součástce ( EGR ? ) na fotce zespodu se mi stále objevují olejové kapičky, které skapávají dolů na plech. Jaký máte názor ?

Díky

Alda

p.s. do nouzáku to teď ale nepadáObrázek
Uživatelský avatar
sabikeuk1
Přispěvovatel
Příspěvky: 306
Registrován: 10 lis 2008, 10:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od sabikeuk1 »

alda2 píše:Tak jsem to dnes zkouknul, nikde nic abnormálního nejde vidět. Tak jsem ještě přitáhnul tu spojovací gumu a vyjel najednou 3, 10 a 11. Viz log na :
http://leteckaposta.cz/380023471
Co mě zarazilo, tak na označené součástce ( EGR ? ) na fotce zespodu se mi stále objevují olejové kapičky, které skapávají dolů na plech. Jaký máte názor ?

Díky

Alda

p.s. do nouzáku to teď ale nepadáObrázek
Takto sa log nerobi, napisal som predtym ze "loguj obidva skupiny naraz t.j. 003 aj 011 v jednom okne. Log sprav od 1500 ot - plny plyn = noha na podlahe, do cca 4000 ot a potom to tu znova nahod."

Ani raz si tam nemal plny plyn, takze znovu a do aspon 3500 plny plyn...

Ten olej co kvapka je z EGR ventilu...
AUDI TT 1.8 T QUATTRO 225bhp - predane :-(
AUDI A4 1.9 TDI PD130 AWX 135.000 skutocnych km - bez uprav ;-)
picus16
Přispěvovatel
Příspěvky: 454
Registrován: 08 úno 2009, 17:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od picus16 »

jak říkám váha.Ti to musí na hovno táhnout
picus jako Píčus
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

Ten log je fakt na prd, nic moc se tam z toho nedá vyčíst... Co mě teda zaujalo je, že je tam stabilní požadavek na váze vzduchu 850 při tom nemá nikdy plyn na podlaze a v některých okamžicích dokonce brzdí motorem... :? Proč to tak je? A zdá se mi, že ti nefunguje EGR- nevím, jestli ho máš OFF nebo je vadnej...
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
alda2
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 28 srp 2006, 20:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od alda2 »

no táhne to myslím velmi slušně. EGR ventil není zaslepený, je tak jak origo. Nemůže to mít souvislost s tím olejem ?

Jinak jsem udělal další logy na plný knedlík.

http://leteckaposta.cz/203242695


Alda
picus16
Přispěvovatel
Příspěvky: 454
Registrován: 08 úno 2009, 17:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od picus16 »

Váha (LOL)
picus jako Píčus
alda2
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 28 srp 2006, 20:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od alda2 »

Ahoj, jako běžný uživatel to moc nedokážu posoudit, ale musím věřit. Váhu zkusím někde sehnat. Jenom mi prosím řekni, jak jsi to z těch grafů vyčetl. Předpokládám, že chip motoru na toto zjištění nemá vliv.

Díky za vše

Alda
picus16
Přispěvovatel
Příspěvky: 454
Registrován: 08 úno 2009, 17:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od picus16 »

váha musí dávat o něco víc než požaduje řj,tobě nedává ani požadovanou hodnotu
picus jako Píčus
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“