Sháním někoho kdo pomůže s TDi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
danvav
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 02 úno 2006, 03:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Krnov
Kontaktovat uživatele:

Sháním někoho kdo pomůže s TDi

Příspěvek od danvav »

Už několikrát jsem zde popisoval svůj problém,ale nějak jsem se nedobral odpovědi.Tak to zkouším znova,jelikož už jsem fakt bez radný.
Sháním někoho,kdo se fakt vyzná ve VW GOLF 3 1.9TDi a pokud by byl z moravskoslezskeho kraje,tak by to bylo úplně super.Nevím zda zde znova popisovat můj problém... ale aspoň trochu jej nastíním.
Auto má při startování divný zvuk(asi ta 10s pak se vše vrátí do normálu),při startu dýmí kouř je trochu bílomodrý.
Při jízdě za studena to při 3,4,5 kolem 1700-2200 otáček celkem dost cuká.
Měnil jsem trysky,pal.filtr,žhavení,teplotní čidlo.
Bylo to v BOSCH service v PAS Zábřeh u Šupmerka,měřily tlaky a prostě vše možné a nic.
Bylo to 2x va WAG opet nic.
Hledám tímto někoho,kdo se v tom fakt vyzná a dokáže poradit
nebo někoho,kdo by to dokonce spravil.
Děkuji moc za pomoc.
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

ty tlaky byly O.K.? Co spotřeba oleje? Bílomodrý kouř není nejlepší....
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

co rozvody mohlo by to dělat volné kolečko na klice
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
danvav
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 02 úno 2006, 03:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Krnov
Kontaktovat uživatele:

odpověď

Příspěvek od danvav »

tlaky byli úplně v pohodě,olej se nestrácí
rozvody jsem ještě nedělal
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

když startuješ jak dlouho to toči
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
danvav
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 02 úno 2006, 03:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Krnov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od danvav »

chytá to hned po otočení klíčku,akorát to má takový divný zvuk,ale tak po 10s se to ustalí
Někdy se mi zdá,že při volnoběhu to tak nějak padá,otáčky jdou pravidelně od 800 do 700,je to tak 2s interval



tady je me icq 245-498-638
Uživatelský avatar
Karl
Aktivista
Příspěvky: 1228
Registrován: 23 led 2006, 16:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od Karl »

Skúsil by som zaslepiť EGR ventil poprípade iba obvemdziť VAG. A v akom stave sú žhaviče ?
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty :) preto mám 911 Turbo :) :DD
danvav
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 02 úno 2006, 03:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Krnov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od danvav »

zhaviče nové,ventil je zaslepený
Uživatelský avatar
Sběrač informací
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 24 říj 2006, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech Republic

Příspěvek od Sběrač informací »

Nejdřív bych skontroloval spodní rozvodový kolo na klice to je základ.Pokud bude OK soudtředil bych se na vstřik. čerpadlo.Párkrát už jsem něco podobnýho řešil a vždy to dělaly tyhle dvě věci. (wallbash)
danvav
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 02 úno 2006, 03:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Krnov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od danvav »

chlapy,najdu někoho,kdo by se na to podíval?samo né zadarmo
ota1980
Přispěvovatel
Příspěvky: 358
Registrován: 31 říj 2006, 09:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od ota1980 »

hele, dával jsi nový trysky, znám případ, kdy mu taky cukal motor, vyměnil trysky,který mu dal nějaký fušer,že jsou ok a jedna stála za ho*no, a až když to zase vyměnil, motor přestal cukat..
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“