Stránka 1 z 2
Felicie 1,6 3krtící klapka
Napsal: 10 bře 2011, 15:19
od Viktor.88
Základně nastavim volnoběh vypnu klíček po hodině nastartuju a volnoběh skoro 2000ot./min. Vydim to na špatnou klapku co vy? má s tim někdo nějakou zkušenost?
Volnoběh jsem nastavoval několikrát...
Napsal: 10 bře 2011, 16:20
od VPetr
kontroloval jsi jestli to neprisava nekde vzduch??
Re: Felicie 1,6 3krtící klapka
Napsal: 10 bře 2011, 16:25
od slovacek.milos
Viktor.88 píše:Základně nastavim volnoběh vypnu klíček po hodině nastartuju a volnoběh skoro 2000ot./min. Vydim to na špatnou klapku co vy? má s tim někdo nějakou zkušenost?
Volnoběh jsem nastavoval několikrát...
a jak se dá nastavit volnoběh u feldy, to by mě zajímalo miloš

Napsal: 10 bře 2011, 20:17
od Hošík
Jak to nastavuješ?Jsi s ní nějak hejbal?A není jen špinavá?
Napsal: 10 bře 2011, 20:29
od Ladas
klapka origo nebo Vika
Napsal: 10 bře 2011, 20:32
od Vici
možné je sice všecko, ale v klapce 1,6 většinou odešel krokový motorek = neregulovala volnoběh a jak jsi dal nohu z plynu auto chcíplo
u 1,3MPi se zas vydřela dráha potenciometru a jednotka pak nevěděla která bije a různě sama přidávala plyn...
zvedlý volnoběh u 1,6 tudíž může být i něčím jiným
kdyby jsi chtěl mám skoro novou origo klapku 1,6 na prodej (asi 3000km jetá, pak jsem auto prodal a novou klapku tam nenechal)
Napsal: 10 bře 2011, 20:42
od Hošík
Vici píše:možné je sice všecko, ale v klapce 1,6 většinou odešel krokový motorek = neregulovala volnoběh a jak jsi dal nohu z plynu auto chcíplo
u 1,3MPi se zas vydřela dráha potenciometru a jednotka pak nevěděla která bije a různě sama přidávala plyn...
zvedlý volnoběh u 1,6 tudíž může být i něčím jiným
kdyby jsi chtěl mám skoro novou origo klapku 1,6 na prodej (asi 3000km jetá, pak jsem auto prodal a novou klapku tam nenechal)
Tchýni octa 1,6 55kw taky chcípala po ubrání plynu a bylo to jen zasviněnou klapkou.Vyčistila se a už pohoda.
Re: Felicie 1,6 3krtící klapka
Napsal: 10 bře 2011, 21:15
od Viktor.88
slovacek.milos píše:Viktor.88 píše:Základně nastavim volnoběh vypnu klíček po hodině nastartuju a volnoběh skoro 2000ot./min. Vydim to na špatnou klapku co vy? má s tim někdo nějakou zkušenost?
Volnoběh jsem nastavoval několikrát...
a jak se dá nastavit volnoběh u feldy, to by mě zajímalo miloš

Základní nastavení škrtící klapky, tím se nastaví i volnoběh, klapka vyčištěna.
Napsal: 10 bře 2011, 21:56
od slovacek.milos
a když máš 2OOO otáček tak se to chová jako se zaseklým lankem že drbneš do plynu a je tam 75O

Napsal: 11 bře 2011, 09:57
od Viktor.88
Drží furt studený i teplý. Odpoledne zkusim vyměnit klapku už ji mam na ponku, pak dám vědit.
Napsal: 11 bře 2011, 13:14
od slovacek.milos
postříkej sací potrubé sprejem je plastové a praská
Napsal: 11 bře 2011, 13:25
od pokornasek.pepan
Vici píše:možné je sice všecko, ale v klapce 1,6 většinou odešel krokový motorek = neregulovala volnoběh a jak jsi dal nohu z plynu auto chcíplo
u 1,3MPi se zas vydřela dráha potenciometru a jednotka pak nevěděla která bije a různě sama přidávala plyn...
zvedlý volnoběh u 1,6 tudíž může být i něčím jiným
kdyby jsi chtěl mám skoro novou origo klapku 1,6 na prodej (asi 3000km jetá, pak jsem auto prodal a novou klapku tam nenechal)
S tou 1,3 nemas moc pravdu... stacilo snad pokazde udelat reset RJ
Napsal: 11 bře 2011, 14:01
od slovacek.milos
S tou 1,3 nemas moc pravdu... stacilo snad pokazde udelat reset RJ[/quote]
někdy zjistíš že nezabere nic jen čas, ustálené hodnoty OK, reset OK, supervag jakoby dobré, a blbnout to bude sem tam i půl roku
Napsal: 11 bře 2011, 14:27
od pokornasek.pepan
resetem programem pres vag-com sem nemel nikdy problem...
Napsal: 11 bře 2011, 14:28
od Vici
pokornasek.pepan píše:
S tou 1,3 nemas moc pravdu... stacilo snad pokazde udelat reset RJ
No to asi ne čéče...
Pokud jsi klapku vyčistil a drželo to vysoký volnoběh tak máš pravdu

. To pomůže reset.. řešíval jsem to už kdysi hoodně dávno i tady pro škoda autorizák. dávno před tím než se objevil ten softík zdarma co má dnesk každý
Ale pokud se ti vydřel poťák na klapce a o tom jsem psal, tak ti pomohlo jen klapku zahodit. projevy byly takové že si jednotka sama přidávala a ubírala plyn.... jako by jsi nahodile šlapal po pedálu.... tam reset nepomohl ani nemohl
ale to asi víme oba, jen jsme si nerozuměli
