Stránka 1 z 2
uno logo prestavba
Napsal: 08 led 2007, 11:20
od mastry
z jakyho auta tam dostanu motor TD nebo D. nemuzu sehnat OK motor 1.4TD ani 1.7D. nechci UNAcky motor 1.3D. dik
Napsal: 08 led 2007, 18:41
od bury
Resim podobnej problem. me 1,4td jeste jezdi ale na jare ho vymenim za 1,9td z tipa. Motor s prevodovkou jde spojit a je potreba vymenit vodni pumpu kvuli uchyceni motoru. Jeste pak nejaky drobnosti,
Napsal: 08 led 2007, 21:01
od mastry
ty woe, kdybych to vedel driv, tak tam dam motor z lancie

nedavno jsem ji prodal. motor byl uzasnej.
Napsal: 08 led 2007, 21:21
od radluk
Napsal: 08 led 2007, 23:43
od mastry
bury píše:Resim podobnej problem. me 1,4td jeste jezdi ale na jare ho vymenim za 1,9td z tipa. Motor s prevodovkou jde spojit a je potreba vymenit vodni pumpu kvuli uchyceni motoru. Jeste pak nejaky drobnosti,
jak se resi ta vodni pumpa? nebo z ceho a jak se tam dava?
tam asi nebude stejna jak na unu.
a co tíha? je ta 1.9TD srovnatelna s 1.7D?
radluk: to nemam poneti, ale melo by to byt stejny a kdyz ne, tak jen nejaky nepatrny drobnosti
jeste se chci zeptat, jak vyresim vyvěvu co je na posilovac brzd, kdyz v hlave motoru pro to neni udelane misto

??? vymena hlavy se mi nechce delat. to radeji tatik bude jezdit bez ni

Napsal: 09 led 2007, 09:38
od lukee
U 1,7D a 1,9TD by měla být pumpa stejná, ty motory se liší tuším jen ve zdvihu, vrtání a turbu.
Napsal: 09 led 2007, 17:44
od mastry
a umí nekdo vřešit tu vyvěvu?
Napsal: 09 led 2007, 19:06
od bury
Pumpa je jina protoze na ni drzi motor u 1,4td. U 1,9td tam drzak neni, ale staci jen sundat z 1,4 a dat na 1,9. Vyveva by mela bejt stejna jako na 1,7d. Nevim jak to maj motory z lancie ale vim ze nektery meli cerpadlo navrchu motoru a ne zepredu jak na tipu. Pak se myslim meni remenice pac tam nepotrebujes servo. Pokud mas 1,4td motor tak to poskladas.
Napsal: 09 led 2007, 19:09
od bury
radluk: rozdil je videt na pohled pred 89 maji vzduch filtr na podbehu. nad89 maji filtr na motoru. nad 89 maji automatickej sytic a jinou vyvevu, stejnou jako 1,7d. nad89 taky maji razeni boewdenama a ne tahla vedeny pod autem
Napsal: 09 led 2007, 21:46
od mastry
k té vyvěvě. nebyl jsem konkretni. je to motor 1.3D puvodne z FIORINA a kdyz jsem ho dal do una, tak jsem zjistil, ze v hlave neni otvor pro vyvevu. dase to nejak udelat? motor je 100% ok, tak bych do nej nechtel moc zasahovat
Napsal: 09 led 2007, 21:56
od bury
tak to nevim nikdy sem 1,3d nestudoval
Napsal: 10 led 2007, 07:34
od mastry
je to stejny jak u 1.4 TD
Napsal: 10 led 2007, 19:54
od bury
tak to musi mit vyvevu nekde jinde. nejak to musi delat podtlak
Napsal: 10 led 2007, 22:05
od mastry
jako, moznost dady je. motory jsou uplne stejne, tak bych tam vymenil hlavu, ale to se mi moc nechce delat. premyslel jsem, kdybych to napojil na sani,jestli by to stacilo a udelal se podtlak

na UNU 1000ccm je to tak reseny. je to napojeny na sani.
Napsal: 10 led 2007, 22:38
od Jura
Podtlak na posilovač brzd je odjakživa u všeho napojený na sání. Kam do hlavy bys ho chtěl dát, přímo na válec ? Takže at tam nacpeš jakykoliv 4T tak na sacím potrubí bude vyvod mimo jine aji na posilovač maximalně upravíš pruměr.