Dali byste na BREMBO MAX desky ATE??????
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Dali byste na BREMBO MAX desky ATE??????
Zdravím máte prosím někdo zkušenost s kombinací BREMBO MAX+desky ATE??? Chci si teď koupit BREMBO MAX, ale válí se mi doma desky ATE, tak nevím jestli mam desky prodat a koupit jiné...
Co vy na to????? Vidíte v tom problém????? Nechci ty kotouče zničit(chci na nich najet co nejvíc:-) ).... ATE jsou myslím docela tvrdé, a proto tak vydrží, ale mohli by kotouče hodně opotřebovávat...
Díky moc za odpovědi...
Co vy na to????? Vidíte v tom problém????? Nechci ty kotouče zničit(chci na nich najet co nejvíc:-) ).... ATE jsou myslím docela tvrdé, a proto tak vydrží, ale mohli by kotouče hodně opotřebovávat...
Díky moc za odpovědi...
A6 2,5TDI110KW240tis(olejnička)-šla hodně rychle pryč:-), BMW320D m-paket 100KW165tis(hodně fajn kára)-taky fuč, ale s hodně těžkým srdcem, aktuálně OCT 1,9TDI,AHF,81KW230tis, Superb 2.0 TDI 225tis
A jaké se ti osvědčili nejvíce? Při ceně do 1000Kč/kotouč???...este píše:brembo max bych nedaval to byli snad nejhorší kotouče co sem na aute vozil
A6 2,5TDI110KW240tis(olejnička)-šla hodně rychle pryč:-), BMW320D m-paket 100KW165tis(hodně fajn kára)-taky fuč, ale s hodně těžkým srdcem, aktuálně OCT 1,9TDI,AHF,81KW230tis, Superb 2.0 TDI 225tis
- Branislav Farkaš
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 645
- Registrován: 14 lis 2008, 15:07
- Bydliště: Banská Bystrica,SK
Ja mám Brembo Max a platničky ATE vpredu aj vzadu a som maximálne spokojný. Jazdím kopce a bol som aj na okruhu, fungujú super, dával som im riadne nafrak, boli riadne čierne, brzdili, neovedli, netriasli. Platničky ATE sa k nim hodia, z platničiek mám skoro 50% dole a z kotúča skoro vôbec. Keď som mal klasické Brembo a Textar tak som s platničkami musel meniť aj kotúče, boli takmer na minime. Odporúčam.
Ibiza Cupra 6L-predaná
Ibiza AFN,237PS/480Nm,Powered by BH-predaná-rozbitá
BMW 330D touring 302PS/700Nm Powered by BH-predaný-rozbitý
PREDÁVAM TURBÁ 00421905520092 LACNO
Ibiza AFN,237PS/480Nm,Powered by BH-predaná-rozbitá
BMW 330D touring 302PS/700Nm Powered by BH-predaný-rozbitý
PREDÁVAM TURBÁ 00421905520092 LACNO
To jsem přesně potřeboval slyšet:-), díky moc:-). Já kopce nejezdím, jezdím, tak nějak normálně, ale občas hodně pospíchám, a potřebuji hóóóódně brzdit:-). Akorát se bojím až budu mít jedové brzdy BREMBO MAX, aby se mi někdo nepodíval do kufru až to někde zaflekujiBranislav Farkaš píše:Ja mám Brembo Max a platničky ATE vpredu aj vzadu a som maximálne spokojný. Jazdím kopce a bol som aj na okruhu, fungujú super, dával som im riadne nafrak, boli riadne čierne, brzdili, neovedli, netriasli. Platničky ATE sa k nim hodia, z platničiek mám skoro 50% dole a z kotúča skoro vôbec. Keď som mal klasické Brembo a Textar tak som s platničkami musel meniť aj kotúče, boli takmer na minime. Odporúčam.

A6 2,5TDI110KW240tis(olejnička)-šla hodně rychle pryč:-), BMW320D m-paket 100KW165tis(hodně fajn kára)-taky fuč, ale s hodně těžkým srdcem, aktuálně OCT 1,9TDI,AHF,81KW230tis, Superb 2.0 TDI 225tis
- Branislav Farkaš
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 645
- Registrován: 14 lis 2008, 15:07
- Bydliště: Banská Bystrica,SK
To môže byťautomec píše:..jestli to nebylo spíš tím mezi volantem a pedálama.este píše:brembo max bych nedaval to byli snad nejhorší kotouče co sem na aute vozil

Každé brzdy sa dajú odrovnať, prvých 500 km som s nimi brzdil opatrne, bolo to vidno aj na kotúči, že si platničky museli sadnúť, najprv tam boli šrámy až neskôr boli pekne hladké.
Ibiza Cupra 6L-predaná
Ibiza AFN,237PS/480Nm,Powered by BH-predaná-rozbitá
BMW 330D touring 302PS/700Nm Powered by BH-predaný-rozbitý
PREDÁVAM TURBÁ 00421905520092 LACNO
Ibiza AFN,237PS/480Nm,Powered by BH-predaná-rozbitá
BMW 330D touring 302PS/700Nm Powered by BH-predaný-rozbitý
PREDÁVAM TURBÁ 00421905520092 LACNO
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 18 bře 2009, 17:56
- Bydliště: Nepomuk
- este
- Aktivista
- Příspěvky: 4920
- Registrován: 19 zář 2007, 15:34
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
nevim no originál mi drží upe jinak a brzdnej učinek na 280 upe stejnejBranislav Farkaš píše:To môže byťautomec píše:..jestli to nebylo spíš tím mezi volantem a pedálama.este píše:brembo max bych nedaval to byli snad nejhorší kotouče co sem na aute vozil![]()
Každé brzdy sa dajú odrovnať, prvých 500 km som s nimi brzdil opatrne, bolo to vidno aj na kotúči, že si platničky museli sadnúť, najprv tam boli šrámy až neskôr boli pekne hladké.
VW T5 GP 103 KW long
to jsem jezdil taky desky ten kotouc primo sezraly.... kotouc na vyhozeni a desticek jeste pulka.jirka.king píše:Mám Brembo max a desky Textar na O2 1.9TDi, a vypadá že ty desky jsou na ty disky dost tvrdé a budu muset měnit jak disky tak i destičky. Jinak brzdí opravdu super, jezdím často s novýma O2 FL a nedá se to srovnat, žádné vadnutí brzd a nástup okamžitý.

1.9 tdi ASV 81kw - sold
2.0 tdi AZV 100kw
2.0 tdi AZV 100kw
Brembo max jsem měl s deskama TRW na GIV 280mm a max spokojenost, manželka má na A4 288mm Brembo max a Textar a taky super. Ani nepozoruju žádné extrémní opotřebení kotoučů a je fakt, že pomalu nejezdí a auto má 1600kg. Já mám na Boře 312mm Zimmermann sport a Textar (předtím Ferodo premier, Zimmermann) a účinek stále žádnej zázrak. Spíš to vypadá na blbý kotouče. 

VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
-
- Nováček
- Příspěvky: 1
- Registrován: 14 bře 2011, 16:19