jak vyzkoušet IC ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
jak vyzkoušet IC ?
jak se dá jednoduše otestovat origo ic na fábce? něčím ucpat díry a nafouknout kompresorem a šupnout třeba do vody? nebo nějak připojit manometr? jakým tlakem ho fouknout? 1 - 2 atm?
díky
díky
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33645
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: jak vyzkoušet IC ?
boobika píše:jak se dá jednoduše otestovat origo ic na fábce? něčím ucpat díry a nafouknout kompresorem a šupnout třeba do vody? nebo nějak připojit manometr? jakým tlakem ho fouknout? 1 - 2 atm?
díky
mám velké gumové štuple na demižony, zacpu, v jednom mám díru do ní vrazím ofukovačku nastavím 2atm a tlakuji, dělal jsem to u fokuse a u iveca tam bylo jen 1.2 atm, u koktávky a fábky jsem ruplý ještě neviděl,
pokud ti vyletí ve vodě sem tam nějaká bublinečka nemá na nic vliv

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33645
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33645
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33645
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
to by asi letěla as moc neslovacek.milos píše:tlak turba je ve v motoru ATD je 1,85 až 2,25 při 3OOO otáčkách, kdYby se tam nevzal tak to nepojedenogis píše:Se nedivím, že se boobika ozval, taky jsem se zarazil nad tlakem 2,25. Kde by se ve fábce vzal?
a kolik myslíš že má fábka l.9 TDi tlak turba

Vydrží..já měl ve ventu TD ícéčko z fabky a tlačil sem 2 baryboobika píše:v logu se mi vždy objevila špička kolem 1900ot. 1,3atm. a potom už se to drželo +- 1atm. samozřejmě při odečtení 1atm tlaku vzduchu.
ale z5 k otázce - vydrží (nebo mělo by vydržet) ic tlak 2atm z kompresoru?

Octavia II RS
Jako sranda dobrý...slovacek.milos píše: tlak turba je ve v motoru ATD je 1,85 až 2,25 při 3OOO otáčkách, kdYby se tam nevzal tak to nepojede


VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33645
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Jako sranda dobrý... :
srandu si nedělám, třeba je to překlep v autodtech doufám že si nemyslíš že vím z hlavy u každého auta všechny hodnoty, tak nejsi dobrý ani ty,
v životě jsem přešroubrouboval zatím tři turba, a problémy u turb vyřešil hadičkama, auta s turbama mi jezdí ale problémy nemají,
asi před měsícem mi přijela kokta 81 kW, kde mě čekalo čistění turba, otevřelo jsem si pole 1O a 11 v bloku měřených hodnot, váha ukázala skoro maximální hodnotu co byla pod oknem, pod tím oknem tlak turba tam byl nějak 2,2 max, trojka plný knedlík a turbo ukázalo 2.4 a za 3s to padlo do nouzáku, ted jsem se díval v autodatech je tlak O.55až O.75,
dál jsem už nic nedělal, protože majitel měl auto týden, a dopadlo to tak že ho reklamoval u prodejce a ten mu turbo vyčistil, už byl u mě a vše je OK do nouzáku mu motor nepadá,
tak si to přečti a napiš mi nějaké vysvětlení toho guláše co ti popisuju miloš

srandu si nedělám, třeba je to překlep v autodtech doufám že si nemyslíš že vím z hlavy u každého auta všechny hodnoty, tak nejsi dobrý ani ty,
v životě jsem přešroubrouboval zatím tři turba, a problémy u turb vyřešil hadičkama, auta s turbama mi jezdí ale problémy nemají,
asi před měsícem mi přijela kokta 81 kW, kde mě čekalo čistění turba, otevřelo jsem si pole 1O a 11 v bloku měřených hodnot, váha ukázala skoro maximální hodnotu co byla pod oknem, pod tím oknem tlak turba tam byl nějak 2,2 max, trojka plný knedlík a turbo ukázalo 2.4 a za 3s to padlo do nouzáku, ted jsem se díval v autodatech je tlak O.55až O.75,
dál jsem už nic nedělal, protože majitel měl auto týden, a dopadlo to tak že ho reklamoval u prodejce a ten mu turbo vyčistil, už byl u mě a vše je OK do nouzáku mu motor nepadá,
tak si to přečti a napiš mi nějaké vysvětlení toho guláše co ti popisuju miloš
