Opel Astra H - zatáhne až od 2500 ot/min.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 15 čer 2010, 13:23
- Bydliště: Most
Opel Astra H - zatáhne až od 2500 ot/min.
Zdravim,
mám takový problém. Všiml jsem si, že mám dunivější zvuk výfuku a od té doby aby mi auto fakt zatáhlo musí dosáhnout cca. 2500 ot/min. Do té doby je to takové líné a pak to vystřelí zatáhne a jede jak má. Mám vykuchaný DPF, tlumič výfuku, EGR vyčištěný, těstnost výfukového potrubí taky OK. Mám podezření na ucpání katalyzátoru.
Nebo čim by to mohlo být ?? Budu vděčnej za každý rady :/
Opel Astra H - 1.9CDTI 110 kW (Z19DTH)
mám takový problém. Všiml jsem si, že mám dunivější zvuk výfuku a od té doby aby mi auto fakt zatáhlo musí dosáhnout cca. 2500 ot/min. Do té doby je to takové líné a pak to vystřelí zatáhne a jede jak má. Mám vykuchaný DPF, tlumič výfuku, EGR vyčištěný, těstnost výfukového potrubí taky OK. Mám podezření na ucpání katalyzátoru.
Nebo čim by to mohlo být ?? Budu vděčnej za každý rady :/
Opel Astra H - 1.9CDTI 110 kW (Z19DTH)
Opel Astra H | hatchback | 1.9 CDTi - 110 kw
Vrelo odporučam vymenu EGR. Malysme podobny prípad, zdalo sa že EGR funguje, ale takisto tahalo len od 2500 ot. Po vymene vsetko ok. Len nám tam ostal problén s DPF. Ale to nemá vpliv na tah.
Opel Vectra B 1,8 16V ex
Alfa Romeo GTV 2,0 V6 TB ex
VW PASSAT B5 1,9 tdi 81kW
VW PASSAT B5.5 1,9 tdi 96kW
Citroen Berlingo 1,6 16v
Citroen C4 GrandPicasso 2.0hdi
Peugeot 307 2.0hdi
Alfa GT 1,9jtd 110kW
Alfa Romeo GTV 2,0 V6 TB ex
VW PASSAT B5 1,9 tdi 81kW
VW PASSAT B5.5 1,9 tdi 96kW
Citroen Berlingo 1,6 16v
Citroen C4 GrandPicasso 2.0hdi
Peugeot 307 2.0hdi
Alfa GT 1,9jtd 110kW
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 15 čer 2010, 13:23
- Bydliště: Most
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 15 čer 2010, 13:23
- Bydliště: Most
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 15 čer 2010, 13:23
- Bydliště: Most
EGR vyčištěn, klapka sání, kanálky vyčištěný. Ten selenoid se mi nepodařilo vyklepnout, ale normálně jezdí krásně bez jakýhokoliv zadrhávání. Dost mě zarazilo, že při oddělení toho spínače od té druhé části byl vnitřek uplně čistý, po sazi ani stopa :X. Sání jako takový bylo zasraný dost. Takže výsledek je, že auto je daleko živější, ale stále auto pořádně ožívá až u těch 2500 ot/min.
Dneska si pučim tátovo egr a zkusim to project. Naštěstí má stejnej motor a pokud se to nezmění, tak už mě pak fakt napadá jen ten ucpanej katalyzátor, což by vysvětlovalo i dunivější zvuk výfuku, kterej přišel s tím "línějším" nástupem akcelerace.
Dneska si pučim tátovo egr a zkusim to project. Naštěstí má stejnej motor a pokud se to nezmění, tak už mě pak fakt napadá jen ten ucpanej katalyzátor, což by vysvětlovalo i dunivější zvuk výfuku, kterej přišel s tím "línějším" nástupem akcelerace.
Opel Astra H | hatchback | 1.9 CDTi - 110 kw
Ahoj,
mám asi podobný problém. Auto tahá až po cca 2200otáčkách, pak je cítit, že turbo udělá správný tlak a vystřelí to.
Mám tam nové sání a EGR jsem čistil, ale zdál se mi, že propouští.
Posílám live data.
http://leteckaposta.cz/686282537
Moc díky.
mám asi podobný problém. Auto tahá až po cca 2200otáčkách, pak je cítit, že turbo udělá správný tlak a vystřelí to.
Mám tam nové sání a EGR jsem čistil, ale zdál se mi, že propouští.
Posílám live data.
http://leteckaposta.cz/686282537
Moc díky.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Ok, vyzkouším. Ono moc na výběr z EGRů není. Jedině asi Pierburg, ten bude i prvovýroba ne?denny píše:Zaslep EGR na zkoušku,rozsvítí se ti sice po krátké době kontrolka,ale na zkoušku to nevadí.Pokud ti turbo začne brát cca 1700 ot,tak je stopro KO EGR.Čištění moc nepomáhá \tak 1x z 10 pokusů\,dej novej kvalitní a jedeš.
Mám tam jen tu origo záslepku s dírami.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB