Opel Astra H - zatáhne až od 2500 ot/min.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
dark.plazma
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 15 čer 2010, 13:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Opel Astra H - zatáhne až od 2500 ot/min.

Příspěvek od dark.plazma »

Zdravim,
mám takový problém. Všiml jsem si, že mám dunivější zvuk výfuku a od té doby aby mi auto fakt zatáhlo musí dosáhnout cca. 2500 ot/min. Do té doby je to takové líné a pak to vystřelí zatáhne a jede jak má. Mám vykuchaný DPF, tlumič výfuku, EGR vyčištěný, těstnost výfukového potrubí taky OK. Mám podezření na ucpání katalyzátoru.

Nebo čim by to mohlo být ?? Budu vděčnej za každý rady :/

Opel Astra H - 1.9CDTI 110 kW (Z19DTH)
Opel Astra H | hatchback | 1.9 CDTi - 110 kw
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

hod si to taky do italskych vozu, mam pocit, ze se jedna o motor Fiat JTD :)
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jde o to, zda vyčištění EGR pomohlo, jestli není vadný...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

tak tak, pokud odesel moturek nebo snimac polohy, tak muzes cistit jak chces
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1348
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od dist01 »

nebo výřivé klapky v sání
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
baloo2009
Přispěvovatel
Příspěvky: 270
Registrován: 30 zář 2009, 16:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Galanta

Příspěvek od baloo2009 »

Vrelo odporučam vymenu EGR. Malysme podobny prípad, zdalo sa že EGR funguje, ale takisto tahalo len od 2500 ot. Po vymene vsetko ok. Len nám tam ostal problén s DPF. Ale to nemá vpliv na tah.
Opel Vectra B 1,8 16V ex
Alfa Romeo GTV 2,0 V6 TB ex
VW PASSAT B5 1,9 tdi 81kW
VW PASSAT B5.5 1,9 tdi 96kW
Citroen Berlingo 1,6 16v
Citroen C4 GrandPicasso 2.0hdi
Peugeot 307 2.0hdi
Alfa GT 1,9jtd 110kW
dark.plazma
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 15 čer 2010, 13:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od dark.plazma »

dist01 píše:nebo výřivé klapky v sání
to má vliv na tah ? že to jede až od 2.5 ?
Opel Astra H | hatchback | 1.9 CDTi - 110 kw
pett
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 522
Registrován: 30 zář 2006, 13:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Příbram

Příspěvek od pett »

Co takhle udělat nějakou diagnostiku naměřit za jízdy hodnoty atd.. než tu hádat možné příčiny :roll: ,nejen EGR může způsobit ztrátu výkonu a je škoda času trefovat se naslepo
dark.plazma
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 15 čer 2010, 13:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od dark.plazma »

Výkonově auto jede furt stejně dobře, jen ten zátah přijde až tak od 2.5, dřív to zatáhlo dříve. Upad výkonu neni, jen prostě je tam velká prodleva toho, než to auto vystřelí. Takhle bych to popsal
Opel Astra H | hatchback | 1.9 CDTi - 110 kw
dark.plazma
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 15 čer 2010, 13:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od dark.plazma »

EGR vyčištěn, klapka sání, kanálky vyčištěný. Ten selenoid se mi nepodařilo vyklepnout, ale normálně jezdí krásně bez jakýhokoliv zadrhávání. Dost mě zarazilo, že při oddělení toho spínače od té druhé části byl vnitřek uplně čistý, po sazi ani stopa :X. Sání jako takový bylo zasraný dost. Takže výsledek je, že auto je daleko živější, ale stále auto pořádně ožívá až u těch 2500 ot/min.

Dneska si pučim tátovo egr a zkusim to project. Naštěstí má stejnej motor a pokud se to nezmění, tak už mě pak fakt napadá jen ten ucpanej katalyzátor, což by vysvětlovalo i dunivější zvuk výfuku, kterej přišel s tím "línějším" nástupem akcelerace.
Opel Astra H | hatchback | 1.9 CDTi - 110 kw
baloo2009
Přispěvovatel
Příspěvky: 270
Registrován: 30 zář 2009, 16:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Galanta

Příspěvek od baloo2009 »

VYMENIŤ EGR::::::::::
TO ISTÉ SME ABSOLVOVALI V ROBOTE. PO VYMENE EGR VŠETKO V PORIADKU.
Opel Vectra B 1,8 16V ex
Alfa Romeo GTV 2,0 V6 TB ex
VW PASSAT B5 1,9 tdi 81kW
VW PASSAT B5.5 1,9 tdi 96kW
Citroen Berlingo 1,6 16v
Citroen C4 GrandPicasso 2.0hdi
Peugeot 307 2.0hdi
Alfa GT 1,9jtd 110kW
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

Ahoj,
mám asi podobný problém. Auto tahá až po cca 2200otáčkách, pak je cítit, že turbo udělá správný tlak a vystřelí to.
Mám tam nové sání a EGR jsem čistil, ale zdál se mi, že propouští.
Posílám live data.
http://leteckaposta.cz/686282537

Moc díky.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
denny
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 24 říj 2010, 16:26
Odpovědi: 0
Bydliště: U Pardubic

Příspěvek od denny »

Zaslep EGR na zkoušku,rozsvítí se ti sice po krátké době kontrolka,ale na zkoušku to nevadí.Pokud ti turbo začne brát cca 1700 ot,tak je stopro KO EGR.Čištění moc nepomáhá \tak 1x z 10 pokusů\,dej novej kvalitní a jedeš.
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

denny píše:Zaslep EGR na zkoušku,rozsvítí se ti sice po krátké době kontrolka,ale na zkoušku to nevadí.Pokud ti turbo začne brát cca 1700 ot,tak je stopro KO EGR.Čištění moc nepomáhá \tak 1x z 10 pokusů\,dej novej kvalitní a jedeš.
Ok, vyzkouším. Ono moc na výběr z EGRů není. Jedině asi Pierburg, ten bude i prvovýroba ne?
Mám tam jen tu origo záslepku s dírami.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

Tak jsem zaslepil egr hned na přívodu spalin a je to lepší, zabere to pocitově dříve. Sice to není dle představ, ale už se to i rozjede.
Dík, Denny.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Odpovědět

Zpět na „Opel“