Stránka 1 z 5

spotreba 10L HDi 66KW

Napsal: 20 bře 2011, 19:14
od peter626x
zdravim vas.len teraz som sa prihlasil lebo potrebujem radu.kupil som peugeot 206 2.0HDi 66kw a mam kombinovanu spotrebu 10L.nestretol sa s tym niekto?

Napsal: 20 bře 2011, 19:29
od dadadavid
A ukazuje Pal.PC správně?

Napsal: 20 bře 2011, 19:43
od peter626x
pc v aute nemam.mam to overene na tankovani.stale je to 10L.

Napsal: 20 bře 2011, 19:49
od jericho-3
A nepříbývá Ti olej..?

Napsal: 20 bře 2011, 19:56
od peter626x
nie.olej je ok.vsetky filtre,olej,rozvody nove.uz som aj vylestil a pretesnil vyfukove a sacie potrubie

Napsal: 20 bře 2011, 21:18
od shark734
ak mas filtre OK tak by som sa zameral na vahu vzduchu, EGR, trysky....
treba ist na diagnostiku

Napsal: 21 bře 2011, 07:56
od peter626x
tak bol som na 2 original diagnostike peugeot a na inych 3.no a vsetko ukazuje ok.vsetko ako na novom aute.egr som uz zablendovat a vylestil sanie a vyfuk.ja uz neviem co mam robit

Napsal: 21 bře 2011, 09:35
od shark734
egr by som na HDi nezaslepoval, ECU s tym hovn*m rata a potom hadze blbe hodnoty na vahe vzduchu aj ked dia chybu nevyhodi...od spodu sice motor ide lepsie, ale pri vyssich otackach je lenivejsi...kamarat ma EGR na 206 2.0HDi zaslepeny, ale ide to jak zdochlina...

este ta spotreba moze byt stylom jazdy, idealne je motor nepustat pod 1500-1600ot/min a ked chces chodit usporne preraduj pri 2100-2200...ked jazdim len v meste mam spotrebu 12l/100 na 307 :D

Napsal: 21 bře 2011, 10:19
od peter626x
o zaslepovani viem ze nerobi nic zle.no a vo vysokych otackach sa aj tak odpaja egr,pracuje pri nizkych a strednych.tak to by som neriesil.no a mne sa zda ze ide tiez slabo na 2.0L i ked to ma len 66kw. siel som na nom dole kopcom po dialnici ked som ho kupil 190 ale tak normalne na medzi mesto ide len do 150.viac to nestiha.neviem ci je to normalne.a vazne ti berie 12L.?ved to ma byt najuspornejsi motor.HDi

Napsal: 21 bře 2011, 10:29
od shark734
v meste ano..kombinovanu mam tak 6-6,5 cez leto a cez zimu 7-7,5 cca..moc to nesetrim ale volakedy davno som vedel chodit aj za 5,5 kombinovane...prevazne mam trasy do 15km

a ver tomu ze zaslepenie EGR nieje moc dobre riesenie, tiez som sa s tou myslienkou pohraval no preslo ma to...proste s tym ECU pocita

k tej rychlosti-mne to tiez ide max 193 a do 130 to ide slusne, 130-160 sa este da ale k tym 190 nic moc

Napsal: 21 bře 2011, 10:32
od peter626x
tak neviem,o nom som sa ucil na skoleni o diagnostike a elektronike automobilov

Napsal: 21 bře 2011, 10:41
od shark734
boli to HDi? neni to vsade rovnake...princip ano

ake trasy teda jazdis? v akom rozmedzi otacok sa pohybujes?

Napsal: 21 bře 2011, 10:58
od peter626x
vravel vseobecne,a skusal som jazdit do 3000ot. aj do 2000ot. jazdim prevazne po meste ale aj mimo.60% mesto 40% mimo.ale tiez su dediny ked jazdim na 3 50km/h

Napsal: 28 bře 2011, 15:44
od peter626x
a z vyfuku je citit ze to zle spaluje,taky palivy smrad. keby sa uz niekto tak nasiel co s tym ma skusenost

Napsal: 29 bře 2011, 05:57
od PavelTDi
peter626x píše:a z vyfuku je citit ze to zle spaluje,taky palivy smrad. keby sa uz niekto tak nasiel co s tym ma skusenost
Pálivej smrad ( štípou z toho oči ) je nespálená nafta . . . Vyjeď nádrž s čističem vstřikování a uvidíš . Stačí obyčejnej od STP , koupíš na benzince . Jinak s Xantií 2.0HDI jezdím čistě město za 6l/100km , kombinaci město / okolí v poměru 1:1 za 5,5l/100km . . . v otáčkách 1500-2500ot/min . . .

Jaký máš korekce na vstřikovačích ?