Stránka 1 z 1

Citron Jumper 2,2 Hdi Pomoc!!! rok 2008 120 t. km.

Napsal: 21 bře 2011, 21:32
od Roman 101
Prosím vás odborníky o radu!
Na zmiňovaném vozidle je problém s vymazáním závad v řídící jednotce motoru /visteon/ .
Mám k dispozici Texu a ta je na to asi krátká!
V motoru se uložily závady - EGR ventil
- Ventilátor nízké otáčky
- Relé ventilátoru
- Paměť EEPRON
- ECU předehřátí
- průtokoměr
Závady nejdou vymazat!!!
Ani neproběhne pokus o vymazání!!!
Něco se stalo v řídící jednotce prostě nereaguje.
Bloky měřených hodnot se jeví jako v pořádku.
Test akčních členů při spuštění ventilátoru cvaká jen klima kompresor!
Na test nízké rychlosti ventilátoru jde pal čerpadlo (wallbash)
Na autě za 120 000 km odešlo snad už vše. Od volnoběžky alternátoru až po ABS vadné vedení k zadnímu pravému čidlu. Poslední pecka auto nešlo nastartovat a baterka 12.5 V a ani tuk, nakonec byla špatná kostra
mezi převodovkou a karosérie. Ten pletený kabel tam dal debil!!! Po posílení kostry / ještě jeden pořádný kabel / start na brnk! A to ještě odešel startér v 91 000 km. Takže zase nový (LOL) Teď vytekly přední tlumiče a jeden nový stojí okolo 5000 kč . Tohle auto je sebevražda :rip:

Ale ať se vrátím k problému nesetkal se někdo proč nejdou ventilátory a proč je tam závada / Paměť EEPRON ECU předehřátí /.
Na nosníku u levého předního kola jsem našel zelený kabel. Jinak vše ok.
Po výměně je vše stejné! Nemá někdo schéma elektroinstalace? Baterka odpojena přes noc a nic (wallbash) Motor běží normálně ale svítí kontrolka a nevím si už rady! Po opravě toho kostřícího kabelu auto jezdilo asi měsíc a až pak se rožla kontrolka poruchy motoru. Přikládám foto dík za radu :roll: Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 22 bře 2011, 07:25
od omega001
Nic ve zlem,asi te nepotesim,ale je to pravdepodobne popis mrtvolky RJ. Zkus jeste odpojit baterku,vypit kafe a zase ji zapojit.... Mozna... ale moc tomu never...

Napsal: 22 bře 2011, 11:29
od Roman 101
omega001 píše:Nic ve zlem,asi te nepotesim,ale je to pravdepodobne popis mrtvolky RJ. Zkus jeste odpojit baterku,vypit kafe a zase ji zapojit.... Mozna... ale moc tomu never...

na celou noc byla odpojena a nic je to furt stejné!!!
Je divné že auto jede normálně

Napsal: 22 bře 2011, 13:28
od omega001
a zkusit koncernovou diag? Texa by si s tím měla poradit,ale náhoda je blbec.... Asi máš páteční model

Napsal: 22 bře 2011, 16:32
od Beulingo
Zkus vycistit EGR, kdyz je polozadelanej, tak to me hazelo motor chyba na kontrolku, ale diag byla treba uplne cista. Takze bych prepokladal, ze jedna schovana blbost + odvyrobcezfusovanej SW v ridici jednotce vypise hromadu blbosti a clovek pak nevi, kde ma hledat chybu driv.

Napsal: 22 bře 2011, 17:30
od Package
egr neries..tie odchadzaju len taky buchot..ostatne zavady su pravdepodobne odhnite kable..buzirka vyzera dobre ale vo vnutry su zhnite..tak isto treba spravit kostru medzi prevodovkou a kasnou..
dalej poodpajaj konektory a pozri ci niesu zaoxidovane a zelene..hlavne ten na predposlednej snimke..

Napsal: 22 bře 2011, 20:00
od toyota.kzj
Shnily ten svazek co tam mas pod tim vyndanym svetlen vem kabel po kabelu a zatahni za nej izolace se jevi ok ale shnily ve vnitrku a ty venty latory jsou tam taky vedeny ale jdou do te pojistkovky co tam mas vyfocenou,rozeber tu pojistkovkua musi byt ABSOULUNE sucha a cista,jde rozebrat docela v pohode,staci jen mala vlhkost mezy plechama a uz kravne neni tam 12volt ale jen 5volt a maly prechodak a uz zlobi.

Napsal: 22 bře 2011, 21:50
od Roman 101
Tak jsem to dneska už vzdal !!!
Kablík po kablíku jsem prošel a byl tam shnilý jenom jeden a ten jsem opravil !
AGR ventil byl měněný v 80 000 km na záruku ale závada byla furt v jednotce uložená a v servisu mu řekli že se to musí rozjezdit (wallbash) (wallbash) no citroen žádná sláva!!!
Prošel jsem všechny kostry a nic nového. Nemá někdo na dílně stejné auto a nemohl by mi stáhnout soft !!!
Dík za pomoc

Napsal: 23 bře 2011, 12:35
od txx
no stím strojem si ještě užijem
mě se taky oběvuje občas při studeném motoru egr zavřen už sem ho skusi dvakrát vyměnit :?

Napsal: 23 bře 2011, 13:30
od Roman 101
to auto konstruoval debil :rip:

Napsal: 23 bře 2011, 15:37
od Package
a nie jeden ale cela kopa debilov..

Napsal: 23 bře 2011, 21:24
od stefi
:D vo vecsine pripadov dnesne vozy konstruuje banda debilov,ktory su pravdepodobne pri ich vymyslani pod vplyvom travy a nevynimaje japonske a koncernove vozy tie uz tiez navrhuju vesele hlavy,dakedy clovek nadaval,na francuzov ,fiaty ale dnes napr C4 nieje konstrukcne najhorsie vozitko jednoducha konstrukcia normalne radost opravovat :D

Napsal: 23 bře 2011, 22:07
od jurki888
tak tak neska motor vydrzi ale elektrika nie ta 2.2 je myslim ford motor tusim sa aj zadierali :D

Napsal: 23 bře 2011, 22:10
od jurki888
ale jak pozeram tak ducato 3.0jtd je uplne inac riesene tie kostry co mas hore na foto tam napriklad vobec nema a pojistky ma uplne niekde inde aj abs ma inak :?

Napsal: 23 bře 2011, 22:31
od dodi911
Podla mna budu tiez ko kable, co si meral prechod kablu, alebo odpor, niekde bude zvyseny.