Stránka 1 z 4

K&N vložka na tdi PD

Napsal: 06 dub 2011, 19:39
od u.speedo
Zdravim mam dotaz mohl by mi někdo říct jak je to s K&N vložko nebo rovnou otevřeným sáním na tdi .... co na to řekne váha vzduchu ?

Napsal: 06 dub 2011, 19:41
od Jayson
pokud budeš KN mazat olejem (jako že musíš) tak počítej s tím, že váha půjde brzy spát.

Napsal: 06 dub 2011, 19:48
od u.speedo
a je něco co by se dalo nahradit za původní filtr aby to bylo průchodnější ? a nezničilo to váhu vzduchu

Napsal: 06 dub 2011, 19:50
od kave66
s KNvložkou 60tis km a váha je furt vzhůru :D no problemo , ale jelikož jsem línej filtr vyčistit tak momentálně jezdim s papírákem

Napsal: 06 dub 2011, 19:53
od Thomy
Nebo je taky možnost maf off :D

Napsal: 06 dub 2011, 20:05
od u.speedo
neco levnějšího by nebylo než maf off (noteeth) a je to znáteltej rozdíl K&N a normal papírak ?

Napsal: 06 dub 2011, 20:14
od kozelpub
u.speedo píše:neco levnějšího by nebylo než maf off (noteeth) a je to znáteltej rozdíl K&N a normal papírak ?
:D jo je, ale az ked odíde váha vzduchu

btw opravte ma ak sa mylim, ale na vyzsi výkon potrebujem zvacsit objem spalovanej zmesi / zefektivnit jej spalovanie

takze ak zvýšim priechodnost filtra nedosiahnem zvýsenie výkonu, lebo budem mat chudobnu zmes, max sa moze zlepsit reakcia na plyn. je moja teoria spravna?

Napsal: 06 dub 2011, 20:16
od u.speedo
tzn: hodin na to bobek ;)

Napsal: 06 dub 2011, 20:27
od brankar30
u.speedo píše:tzn: hodin na to bobek ;)
na kn jazdim uz siesty rok...uplne bez problemov...zatial...vaha on... ;)

Napsal: 06 dub 2011, 20:28
od fabiátor
nech s klidem papirak, KN je jen parodie na filtr za tucny prachy

Napsal: 06 dub 2011, 22:55
od dolar100
origo filter nepracuje na limite, takze k&n zbytocnost este je aj hlucnejsi ak je otvoreny

Napsal: 07 dub 2011, 01:33
od mir77
A hlavně se vyser na otevřenej. Známýmu ho auto normálně sežralo :) Mechanik mu vybíral kousky ještě z turba :D Radši s tim nelaborovat a koupit do airboxu Bosche nebo Manna ;)

Napsal: 07 dub 2011, 16:35
od PM
mám vložku green váha je docela zasraná čistím ji každých 5000 km a je to znát je to trochu hlučnější ale vzhledem k tomu že mám rouru tak je mě to jedno ten filtr je tam už cca 80000 km a váha neodešla je potřeba nějaká ta údržba potom je to jedno co je tam za filtr a pokud se ptáš na výkon tak ten se nezměnil jen mě přijde že to jede tak nějak lehčeji ale to bude asi můj dojm

Napsal: 07 dub 2011, 18:53
od nogis
To je přesně ono. Přínos spíš žádný a zbytečná možnost problémů. ;)

Napsal: 07 dub 2011, 21:32
od fabiátor
Delali jsme s Risou pred casem nejaky mereni na mym aute. Konusovy filtr KN, s origo "tuningovym" airboxem vs serie filtr i box. Obetoval sem cca neco pres 6000,- CZK za cely KN kit s oznacenim 57S-9501 a vysledek ?

Svetlost dodaneho adaptacniho kitu a potrubi od KN je mensi nez v originalu, takze tam vznika vetsi podtlak coz regulace nasledne vyhodnoti tak, ze nuti turbo tlacit do nesmyslnych hodnot a casem udela turbo pa pa.

Dily na sebe ani mechanicky poradne nepasuji a prakticky neni mozne to cele uchytit do drzaku, aniz by to casem nevypadlo, nebo nekde neprdlo. Prestoze je to kit urceny primo pro Skodovku s 2.0TDI.

Vykonove rozdily 227 vs 225 HP, tj. zanedbatelna odchylka 2 poniky, ktera navic mohla klidne vzniknout treba zmenou teploty v mistnosti.

Proste KN jsou vyhozeny prachy, nepouzitelny, k nicemu a kupa starosti k tomu.