ja som pred par dnami mal rovnaky problem na 525TDS (myslim ze je to rovnaky system).
vytiahol som vsetko z nadrze a studoval som v com moze byt problem.
cerpadlo sa tocilo, ale aj tak ked som mal v nadrzi menej ako 15-20l. auto neslo ani na rovine. nechalo ma stat na dialnici.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... el_sensor/
c.1. je elektricke cerpadlo
neobvykle je, ze tlaci naftu do c.7.
a odtial cez c.6 vychadza nafta do vstrekovacieho cerpadla. a kedze elektricke tlaci viac ako potrebuje motor, cast nafty sa sucastne cez druhu hadicku dielu c.7 vracia do pravej casti nadrze. neviem presne ako je vo vnutry vyrieseny diel c.7 bal som sa ze ho zlomim. tiez je v nom dajake cerpadlo, no pohanane je naftou ktoru tlaci elektricke a hore je asi dajaka spatna klapka proti padaniu nafty. ked vsetko spravne pracuje, tak el cerpadlo tlaci naftu do c.7 a vdaka tomu dokaze vytiahnut naftu z lavej casti nadrze do pravej. ked je v aute menej ako 10-15 litrov, tak v lavej casti nadrze uz je sucho a vsetka je vpravo aby bolo cerpadlo ponorene a chladene. kto toto dokazal vymysliet musel byt riadny PACIENT

. vsetka cest.
ja som mal upchate sacie sytko na el cerpadle. cerpadlo sa tocilo ale nic netlacilo.
v takej situaciji si dokaze naftu potiahnut aj vstrekovacie cerpadlo, hacik je v tom ze ked je v aute menej ako 15-20 litrov, ta druha hadicka z dielu c.7 sa dostane nad hladinu a vstrekovacie cerpadlo si natiahne vzduch.
no a len pre uplnost, spiatocka sa do nadrze vracia cez diel c.2 nad el. cerpadlom co mna osobne dost prekvapilo.
a uz iba dufam ze moja slohova praca niekomu pomoze, ved som sa s tou nadrzou hral celu nedelu.
pre istotu som pozrel 325tds sedan a vidim ze konstrukcne je to trochu ine, no predpokladam ze princip fungovania bude rovnaky:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/S ... el_sensor/