Stránka 1 z 5

FORD Focus 1,8TD Endura 66kw NEJEDE!!!!!!!!

Napsal: 18 dub 2011, 14:49
od kaad
Fordem tam vlakem zpátky říkám každému kdo si chce pořídit jedno z nejhorších aut. Jeden hošík mně neposlechl a koupil si výše uvedený střep. Omlouvám se, ale tohle auto nejde nazvat jinak a to jsem ještě moc slušný. Má u mně již předplacené místo, protože je tu s tím hybridem každý týden. Když to koupil jelo to na 3 válce. V jednou válci se vysunul pístní čep a udělalo to rýhu, takže se přestrojoval druhý blok. Pak mu odešlo čerpadlo, potkal se mu motor, měnila se spojka atd atd... no prostě mám to tady vylepené pořád. Tentokrát to přitáhnul s tím, že mu to za jízdy chcíplo jako by vypnul kíček. Prostě bez rachotu bez zacukání. Mrkl jsem hned na rozvody, ale ty jsou ok. Čerpadlo naftu dává, kontrolka diagnostiky nesvítí, diagnostika mi nenačetla nic. Myslím si, že to bude něco mechanického než od elektriky. Na několika focusech jsem měnil potenciometr plynového pedálu, ale to mi diagnostika načetla a auto šlo vždycky alespoň natočit. Zkontroloval jsem i pojistky a relé vše ok. To auto si chce jistě prohlédnout vysokou pec zevnitř, ale zatím bych potřeboval nějaké nápady. Určitě je spousta nadšenců, kteří znají fordy lépe. Tak díky.

Napsal: 18 dub 2011, 15:00
od omega001
Kompres,přísun vzduchu,mrtvá ŘJ. Jako první věc mu foukni startsprej jestli se chytne nebo ne....

Napsal: 18 dub 2011, 15:02
od omega001
omega001 píše:Kompres,přísun vzduchu,mrtvá ŘJ. Jako první věc mu foukni startsprej jestli se chytne nebo ne....
Možná ještě tlak nafty...

Napsal: 18 dub 2011, 16:38
od jericho-3
Takže když startuješ to kouří bíle..nespálená nafta..?Jestli ne, zkusil bych na trubku nandat vstřikovač, a koukat ,zda to čerpadlo při startu protlačí...Tahle vylepšená 1,8TD , když je před smrtí , tak nechá vydělat...S tím čepem se mi stalo to samé u Sierry , takže anabáze s tímhle sráčem nás ničila patrně všechny..Je divné, že to takhle najednou zdechlo..a co immo?

Napsal: 18 dub 2011, 18:29
od kaad
jericho-3 píše:Takže když startuješ to kouří bíle..nespálená nafta..?Jestli ne, zkusil bych na trubku nandat vstřikovač, a koukat ,zda to čerpadlo při startu protlačí...Tahle vylepšená 1,8TD , když je před smrtí , tak nechá vydělat...S tím čepem se mi stalo to samé u Sierry , takže anabáze s tímhle sráčem nás ničila patrně všechny..Je divné, že to takhle najednou zdechlo..a co immo?
Kouř nejde ani bílý ani žádný jiný. Na ten imobilizér jsem už myslel, ale nafta ke vstřikům jde?! To imo by blokovalo čerpadlo, ne??? Mám tip i na snímač otáček. Tu kompres zítra změřím a ty vstřiky samozřejmě taky zkusím, ale nezdá se mi to, že jak úbytek komprese, tak některý vadný vstřik by najednou za jízdy zhasnul motor?!

Napsal: 18 dub 2011, 19:13
od papouch22
tak ji zkus podrzet prstem treba ji udrzis /tu naftu/

Napsal: 18 dub 2011, 19:59
od Non1
Snímač zdvihu ihly to nemá ?

Napsal: 18 dub 2011, 20:34
od kaad
Non1 píše:Snímač zdvihu ihly to nemá ?
Čerpadlo má svoji ŘJ, ale o snímači zdvihu jehly nevím.

Napsal: 18 dub 2011, 21:08
od papouch22
fon tam taky zadny neni

Napsal: 18 dub 2011, 22:00
od jericho-3
No když to nekouří, nafta neprojde vstřiky do válců....Otevřený stop ventil /immem/ poznáš, že při pumpování nepůjde pumpička natvrdo..,ale bude ti přepadem vycházet ven /sice ztuha,ale půjde..Jaké tam máš čerpadlo?

Napsal: 19 dub 2011, 07:31
od kaad
jericho-3 píše:No když to nekouří, nafta neprojde vstřiky do válců....Otevřený stop ventil /immem/ poznáš, že při pumpování nepůjde pumpička natvrdo..,ale bude ti přepadem vycházet ven /sice ztuha,ale půjde..Jaké tam máš čerpadlo?
Je tam Bosch. R.v. toho střepu je 1999, takže jdou z čerpadla 4 trubky ne jedna centrální, jak je tomu o novějších typů. Jo a ruční pumpu to nemá!!!

Napsal: 19 dub 2011, 07:41
od joe
cim bola robena diagnostika ?

vlastna diagnostika je u vp29 na slusnej urovni, ak naozaj nic neukazalo, este treba odmerat prud do davkovacieho ventilu.

ak prud ide ako ma, ale nafta nejde pod tlakom, tak bud zapchaty davkovaci ventil, alebo zlamana vacka/rolnicky v cerpadle.

Napsal: 19 dub 2011, 08:31
od kaad
joe píše:cim bola robena diagnostika ?

vlastna diagnostika je u vp29 na slusnej urovni, ak naozaj nic neukazalo, este treba odmerat prud do davkovacieho ventilu.

ak prud ide ako ma, ale nafta nejde pod tlakom, tak bud zapchaty davkovaci ventil, alebo zlamana vacka/rolnicky v cerpadle.
Značkovou mám pouze VAG-Com a na Oply OPELTech2. Jinak na ostatní používám Touchscan zatím bez problémů. Máš na mysli ventil umístěný na zadním víku čerpadla (mezi výstupy)? Zkoušel jsem zatím pouze tlak nafty a ten je velmi nízký, takže neprotlačí vstřikovač. Ten proud přeměřím a ozvu se. Díky.

Napsal: 19 dub 2011, 08:45
od joe
prud treba merat osciloskopom a prudovymi kliestami.
spicka 14-18A, udrziavaci prud 10A.

neviem, co je touchscan, ale ak je to ELM... (co zrejme je), tak ten vysledkok seriovej diagnostiky by som nepokladal za relevantny.

takze vysokopravdepodobne odidena RJ na cerpadle.

Napsal: 19 dub 2011, 17:52
od dodi911
Bude to cez elm, je to sw urceny k tomuto zariadeniu, u forda jedine Vcm Ids, tam by si nacital nieco urcite, podla mna klaklo cerpadlo, lae chce to istotu, aspon origo diag. pokial to uz riesis.