Čaute chlapi, chcem sa Vás spýtať či je nutné robiť geometriu po výmene podvozku (športový výškovo nastaviteľný) resp. pri každej zmene výšky. Jedná sa o auto v mojom profile.
Ďakujem za každú radu.
Geometria
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- estefan007
- Sběrač informací
- Příspěvky: 48
- Registrován: 14 úno 2010, 01:12
- Bydliště: Bratislava
Geometria
VW Passat kombi TDi 96 kw r.v.02, EGR- off power pipe kit, 4 x drážkované a dierované kotúče ATM a keramické platne, 19" Tomason
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 121
- Registrován: 13 zář 2010, 21:30
- Bydliště: Chomutov
Pokud jsi vyměnil podvozek ze série na sportovní, tak je geometrie rozhodně nutná.
Jde-li o změnu výšky podvozku, tam se geo také změní, více či méně. Hlavně křivka sbíhavosti (pokud máš B5 nebo 5.5). Jde o to, jakým způsobem tu výšku mění a hlavně o kolik.
Jde-li o změnu výšky podvozku, tam se geo také změní, více či méně. Hlavně křivka sbíhavosti (pokud máš B5 nebo 5.5). Jde o to, jakým způsobem tu výšku mění a hlavně o kolik.
VW Sharan 1.9TDI 4motion (AUY 85kW) is dead
, now Seat Alhambra 1.9TDI 4motion a Nissan Primera 2.0TD 
Honda NT 650V Deauville


Honda NT 650V Deauville
- estefan007
- Sběrač informací
- Příspěvky: 48
- Registrován: 14 úno 2010, 01:12
- Bydliště: Bratislava
Jasne ide o výmenu zo sériového, tam som aj chcel robiť ale ide mi hlavne o zmenu výšky na už namontovanom športovom výškovo nastaviteľnom podvozku napríklad z -50 na -30 a naopak ( trebárs pri výmene letných diskov na zimné atd. )
VW Passat kombi TDi 96 kw r.v.02, EGR- off power pipe kit, 4 x drážkované a dierované kotúče ATM a keramické platne, 19" Tomason