Geometria

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
estefan007
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 14 úno 2010, 01:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Geometria

Příspěvek od estefan007 »

Čaute chlapi, chcem sa Vás spýtať či je nutné robiť geometriu po výmene podvozku (športový výškovo nastaviteľný) resp. pri každej zmene výšky. Jedná sa o auto v mojom profile.

Ďakujem za každú radu.
VW Passat kombi TDi 96 kw r.v.02, EGR- off power pipe kit, 4 x drážkované a dierované kotúče ATM a keramické platne, 19" Tomason
Kakamil 4x4
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 13 zář 2010, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Kakamil 4x4 »

Pokud jsi vyměnil podvozek ze série na sportovní, tak je geometrie rozhodně nutná.
Jde-li o změnu výšky podvozku, tam se geo také změní, více či méně. Hlavně křivka sbíhavosti (pokud máš B5 nebo 5.5). Jde o to, jakým způsobem tu výšku mění a hlavně o kolik.
VW Sharan 1.9TDI 4motion (AUY 85kW) is dead :(, now Seat Alhambra 1.9TDI 4motion a Nissan Primera 2.0TD :)
Honda NT 650V Deauville
Uživatelský avatar
estefan007
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 14 úno 2010, 01:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od estefan007 »

Jasne ide o výmenu zo sériového, tam som aj chcel robiť ale ide mi hlavne o zmenu výšky na už namontovanom športovom výškovo nastaviteľnom podvozku napríklad z -50 na -30 a naopak ( trebárs pri výmene letných diskov na zimné atd. )
VW Passat kombi TDi 96 kw r.v.02, EGR- off power pipe kit, 4 x drážkované a dierované kotúče ATM a keramické platne, 19" Tomason
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“